M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "google (firma)"

Zagranica, 21 października 2019

Sprite z kolejną kampanią skierowaną do młodzieży

Tym razem latynoska odsłona komunikacji marki podejmuje temat samotności wśród młodych ludzi.

Kraj, 18 października 2019

Maja Kuczyńska w reklamie Google [wideo]

Polka wystąpiła w spocie promującym laptopa Pixelbook Go.

Zagranica, 17 października 2019

Domino's Pizza i Google Pixel z nietypową kampanią

Opakowanie pizzy ukrywa najnowszy model telefonu. W ten sposób Google promuje swojego asystenta i "motion sense" - bezdotykowe sterowanie smartfonem.

Zagranica, 17 października 2019

Primavera pierwszym dużym festiwalem w Europie bez papierowych biletów

Technologię umożliwiającą posługiwanie się wyłącznie biletami na smartfonach zapewni brytyjska firma Dice.

Zagranica, 3 października 2019

IKEA z inwestycją w inteligentny dom

Firma będzie konkurować z firmami Amazon i Google.

Kraj, 3 października 2019

Nowe narzędzia Google do prywatności i bezpieczeństwa

Google wprowadza zmiany w Mapach, YouTube i ustawieniach haseł.

Kraj, 30 września 2019

Google wprowadza reklamy wideo

Format TrueView dodaje również do kanału głównego YouTube.

Kraj, 27 września 2019

Hiszpańska marka "królewska" Suavinex debiutuje na polskim rynku

Za launch odpowiada agencja nVeneo.

Kraj, 23 września 2019

YouTube Masthead na smart TV

Google proponuje format reklamowy premium na telewizorach.

Kraj, 16 września 2019

Google podnosi rangi oryginalnych źródeł informacji w wyszukiwarce

Dotyczy to głównie oryginalnych materiałów dziennikarskich.

Kraj, 30 sierpnia 2019

Ekstraklasa współpracuje z Google

Kontent wideo udostępniany przez ligową spółkę jest też widoczny w specjalnej sekcji wyszukiwarki Google z wykorzystaniem funkcjonalności, jakich używają największe ligi na świecie.

Kraj, 23 sierpnia 2019

14 nominacji dla Polski w Google Premier Partner Awards 2019

Osiem firm z naszego kraju walczy o nagrody.

Kraj, 6 sierpnia 2019

Tok FM startuje z kampanią

Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.

Zagranica, 23 lipca 2019

Google zamyka opcje trybu incognito

Działanie każe wydawcom przemyśleć możliwości paywalli.

Kraj, 27 czerwca 2019

Google partnerem M!Karty oferowanej przez Multikino

Karta adresowana jest do młodych kinomanów od 16. roku życia i studentów.

Kraj, 26 czerwca 2019

Google udostępnił polską wersję Market Finder

Narzędzie wspiera firmy w identyfikowaniu potencjalnych klientów i zwiększaniu sprzedaży eksportowej online.

Zagranica, 11 czerwca 2019

Lastminute.com stawia na reklamy na Facebooku

Główne korzyści według firmy to optymalizacja reklam dzięki danym o użytkownikach oraz narzędzia pozwalające na automatyczne tworzenie setek różnych kreacji.

Kraj, 10 maja 2019

MediaMarkt uruchomił asystenta głosowego Google

Ta sieć jest pierwszym dystrybutorem elektroniki użytkowej w Polsce, który wdraża Asystenta Google.

Kraj, 25 marca 2019

Google znosi model drugiej ceny w modelu programatycznym

Zmiany mają trwać do końca br.

Kraj, 22 marca 2019

WP Blast otrzyma dofinansowanie z Google

Projekt trafił do grupy dużych, które będą dofinansowane w 6. edycji Google Digital News Innovation Fund.

Kraj, 4 marca 2019

Google wspiera firmy z sektora mobile gaming

Dziewięć firm z Polski weźmie udział w Google for Startups Residency.

Kraj, 28 lutego 2019

Kosmetyczna ścieżka zakupowa zaczyna się w Google

Zapytania dotyczące kosmetyków nasilają się w Google i na YouTube szczególnie przed świętami.

Kraj, 26 lutego 2019

Google wprowadza zmiany w produktach mobilnych

Uaktualniono rozwiązania Test My Site i Rich Communications Services.

Kraj, 18 lutego 2019

Onet w polskim Asystencie Google

Jako pierwszy krajowy portal.

Zagranica, 21 stycznia 2019

Google kupuje od Fossila technologię za 40 mln dol.

Mają wspólnie stworzyć nową linię zegarków smartwatch w oparciu o platformę Google's Wear OS.

Kraj, 17 stycznia 2019

Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta

Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.

Zagranica, 11 grudnia 2018

Coty z Google pomagają farbować włosy w domu

Koncern wprowadza na rynek aktywowany głosem system Clairol Color Expert.

Kraj, 14 listopada 2018

Agora promuje Domiporta.pl

Kampania w mediach własnych koncernu i Google.

Kraj, 14 listopada 2018

Google reklamuje Google Pay

Kampanię przygotowały: 180heartbeats + Jung v Matt, F25, Media Direction OMD oraz Essence Global.

Kraj, 23 października 2018

YouTube ulepsza atrybucję formatu TrueView

Jeśli klient korzysta z ustalania stawek pod kątem maksymalizacji liczby konwersji lub określania docelowej stawki CPA, system policzy aktywność użytkownika jako zaangażowanie, gdy obejrzy on co najmniej 10 s reklamy TrueView lub gdy ją kliknie.

Kraj, 18 października 2018

TVN i Discovery uruchamiają Konkret24, by walczyć z fake newsami

Szefem projektu jest Beata Biel.

Kraj, 16 października 2018

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Zagranica, 5 października 2018

Apple detronizuje Google w rankingu najcenniejszych marek

Znamy wyniki raportu 2018 Best Global Brands.

Kraj, 18 września 2018

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Kraj, 28 sierpnia 2018

Elżbieta Różalska communications managerem w Google

Poprzednio związana była z firmą Kinguin.

Kraj, 25 lipca 2018

Projekt "Gazety Wyborczej" wygrał dofinansowanie z funduszu Google Digital News Initiative

Dzięki temu wsparciu zespół dziennika przyspieszy dalszy rozwój cyfrowy "Gazety Wyborczej".

Kraj, 24 lipca 2018

SalesTube zostaje ​sales partnerem​ w nowym programie Google Marketing Platform

Agencja wprowadza nowy na polskim rynku model współpracy z klientem.

Kraj, 9 lipca 2018

Google upraszcza ofertę reklamową

Nowe produkty mają pomóc reklamodawcom i wydawcom wybrać rozwiązania właściwe dla ich działalności.

Kraj, 21 czerwca 2018

Minima zaprojektowała markę na UX Plus

Identyfikacja ma oddawać ducha firmy projektującej customer experience dla wielkich koncernów.

Zagranica, 20 czerwca 2018

Brian Lesser ujawnia w Cannes strategię reklamową AT&T

Reklama telewizyjna powinna jego zdaniem wyciągać wnioski z sukcesów reklamy cyfrowej.

Zagranica, 18 czerwca 2018

Elliot Schrage odchodzi z Facebooka

Od 10 lat odpowiadał za strategię komunikacyjną firmy, ostatnio m.in. za jej reakcję na sprawę Cambridge Analytica.

Zagranica, 15 czerwca 2018

Carrefour i Google partnerami strategicznymi

Firmy podpisały umowę, w ramach której będą wspólnie pracować nad innowacjami z zakresu e-commerce.

Zagranica, 29 maja 2018

Chloe Webb przechodzi z R/GA do Google

Obejmie stanowisko director of user experience.

Kraj, 22 maja 2018

"Więcej Świata" - nowy magazyn "Wyborczej"

Redaktorem naczelnym został Mariusz Kania.

Zagranica, 24 kwietnia 2018

Nowy format wideo Google nie potrzebuje YouTube

Google zaoferuje reklamodawcom zupełnie nową odsłonę reklam wideo - bez konieczności dostępu do największego serwisu wideo w sieci.

Kraj, 4 kwietnia 2018

Aleksandra Polak head of innovation w Yieldbird

Będzie nadzorować działy R&D i marketingu.

Kraj, 26 marca 2018

IAB Polska dołączyło do IAB Tech Lab

Jest to konsorcjum badawczo-rozwojowe, którego zadaniem jest tworzenie rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.

Kraj, 28 lutego 2018

Starcom: W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł

Wzrost o 2,3 proc.

Kraj, 26 lutego 2018

Google wprowadza narzędzia do pomiaru prędkości stron mobilnych

Firma udostępni Speed Scorecard i Impact Calculator.

Kraj, 12 lutego 2018

Wavemaker: polscy marketerzy zaniepokojeni kwestią ochrony danych i pozycją gigantów digital

Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców - pokazuje badanie Wavamakera.