M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "GPD Agency (firma)"

Kraj, 16 marca 2020

NeoNail startuje z kampanią wizerunkową

Ideę kreatywną kampanii stworzyła GPD Agency, za produkcję spotu odpowiedzialne było GPD Film Studio.

Kraj, 12 marca 2020

Lubella z nową odsłoną loterii "Najlepsze ze zboża"

Za kreację odpowiada GPD.

Kraj, 22 stycznia 2020

Tomasz Foryś na czele GPD Agency

Mariusz Radecki w na stanowisku kreatywnego.

Kraj, 10 października 2018

Maspex pyta Polaków, jaki makaron lubią

Wystartowała kampania marki Lubella 5 jaj.

Kraj, 2 października 2018

SuperDrob po raz pierwszy z ogólnopolską kampanią

Firma chce się pokazać jako producent mięsa drobiowego premium.

Kraj, 20 września 2018

Kolejny "Dom od Almette"

Po raz trzeci rusza loteria marki. Przy loterii i wspierającej ją kampanii pracowały Grasp Group, GPD Agency i Value Media.

Kraj, 7 sierpnia 2018

GPD Agency z konkursem dla Lidla

Dyskontowa sieć zachęca klientów do zagrania o udział w spocie reklamowym.

Kraj, 16 maja 2018

Lubella zapewnia, że smakuje jak domowa

Marka Maspeksu poleca swój makaron z 5 jaj.

Kraj, 7 marca 2018

Lubella wspiera kampanią płatki śniadaniowe

Maspex wystartował z kampanią promocyjną marki Lubella Corn Flakes.

Kraj, 27 września 2017

Dr. Oetker z kampanią pizzy we włoskim stylu

Wystartowała kampania marki Pizza Feliciana.

Kraj, 18 lipca 2017

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.

Kraj, 12 lipca 2017

Lubella poleca się w duecie z botwinką

Marka makaronów z portfolio Maspeksu startuje z działaniami promocyjnymi i inspirującymi do przygotowania nowych letnich dań.

Kraj, 21 czerwca 2017

Kampania Lubella Mini w nowej odsłonie

Maspex zachęca do letnich eksperymentów w kuchni.

Kraj, 1 marca 2017

Lubella z kampanią

Marka Maspeksu podsuwa konsumentom tysiąc pomysłów na makaronowe dania.

Kraj, 21 września 2016

Lidl przekonuje, że jest dobrym pracodawcą

Pracownicy Lidla zostali twarzami kampanii employerbrandingowej.

Kraj, 10 marca 2016

Raiffeisen zadowolony z wyników serii "Wymarzonych" produktów

Na 300 tys. kont otwartych w ciągu roku klienci, w tym ponad połowa nowych, zgromadzili ponad 1 mld zł.

Kraj, 17 lutego 2016

Startuje kampania makaronów Lubella, która potrwa prawie rok

Marka makaronów z portfolio Maspeksu podsuwa pomysły na niebanalne obiady. Za kreację kampanii odpowiada GPD Agency. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Kraj, 26 stycznia 2016

Dr. Oetker rozda kubeczki w sweterkach

Zimowy konkurs wspiera kampania w mediach.

Kraj, 11 stycznia 2016

Nowa marka Igloteksu stawia na historie znanych osób

W nowej kampanii marki Proste Historie występują Krystyna Janda, Wojciech Mann i Anna Dereszowska.

Kraj, 4 listopada 2015

GPD przygotowała nową kampanię marki Ulgix Total [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.

Kraj, 7 października 2015

Dr. Oetker rozgrzewa

Startuje kampania Słodkiej Chwili w wersji na chłodne dni.

Kraj, 22 września 2015

Raiffeisen Polbank rozpoczyna kampanię reklamową konta oszczędnościowego Wymarzony Cel

W roli ambasadora marki Raiffeisen Polbank ponownie Paweł Orleański.

Kraj, 9 lipca 2015

Grolsch kulturalnie również latem

Wystartowała letnia odsłona kampanii marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.