M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Grabowski Marcin (ludzie)"

Kraj, 22 grudnia 2017

Marcin Grabowski w Agencji Warszawa

Objął stanowisko copywritera.

Kraj, 25 marca 2011

Marcin Grabowski znów odpowiada za badania w AMS

Po ponad dekadzie wraca do spółki i obejmuje stanowisko pełnomocnika zarządu ds. badań.

Kraj, 8 września 2006

Wyjaśnienie: Marcin Grabowski od roku nie pracuje w Media Concept

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 5 września br. pt. "Bartosz Nowakowski dyrektorem zarządzającym Media Concept" wyjaśniamy, że...

Kraj, 5 września 2006

Bartosz Nowakowski dyrektorem zarządzającym Media Concept

Bartosz Nowakowski awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Zastąpi Marcina Grabowskiego, który rozstał się z firmą. Bartosz...

Kraj, 4 listopada 2004

Katarzyna Sasim została zatrudniona w Media Concept

Katarzyna Sasim została zatrudniona w domu mediowym Media Concept na stanowisku media plannera. - Jesteśmy w trakcie budowania nowych struktur,...

Kraj, 28 października 2003

Grabowski został dyrektorem zarządzającym w Media Concept

Marcin Grabowski objął funkcję dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Grabowski ma w...

Kraj, 28 października 2003

Grabowski został dyrektorem zarządzającym w Media Concept

Marcin Grabowski objął funkcję dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Grabowski ma w...

Kraj, 30 maja 2003

Waldemar Kruk został prezesem Polskich Badań Reklamy Zewnętrznej

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) powołała na stanowisko prezesa zarządu Waldemara Kruka (o jego kandydaturze pisaliśmy w...

Kraj, 23 maja 2003

Waldemar Kruk kandyduje na stanowisko prezesa zarządu PBRZ

Waldemar Kruk, który od kwietnia br. pełni funkcję dyr. generalnego w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), jest kandydatem do...

Kraj, 22 maja 2003

Instytut badawczy ma zostać udziałowcem spółki badającej outdoor

W nowej spółce, która ma zostać powołana w celu wprowadzenia na rynek standardu badań efektywności badań reklamy zewnętrznej, udziałowcem ma...

Kraj, 5 lutego 2003

Marcin Grabowski chce zrezygnować z funkcji prezesa PBRZ

Marcin Grabowski złożył wymówienie umowy o pracę na stanowisku prezesa zarządu spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zajmującej się badaniami...

Kraj, 25 września 2002

PBRZ czeka na decyzje współudziałowców spółki w sprawie badań

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), która zajmuje się wprowadzeniem na rynek analiz efektywności reklamy zewnętrznej, wstrzymuje decyzję o prezentacji...

Kraj, 25 lipca 2002

PBRZ uzależnia prezentację badań od wyboru nowych władz AMS SA

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zwleka z prezentacją wyników badań efektywności tego medium z powodu trwających zmian własnościowych w...

Kraj, 25 czerwca 2002

List do redakcji

W odpowiedzi na opublikowany w poniedziałkowym DS "MiMP" (24 czerwca br.) list Magdaleny Kędzi, PR marketing managera Grupy Stroer w...

Kraj, 17 maja 2002

PBRZ przygotowuje się do prezentacji produktu badawczego

Najprawdopodobniej na przełomie lipca i sierpnia br. spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zaprezentuje wyniki badań jakościowych tego medium oraz...

Kraj, 29 kwietnia 2002

PBRZ podejmą współpracę z firmą monitoringową Media Watch

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) podjęła uchwałę dotyczącą ustalania średnich cen sprzedaży nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby...

Kraj, 20 września 2001

EUROPLAKAT POLSKA PRZYSTĘPUJE DO SPÓŁKI POLSKIE BADANIA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska objęła 12,7 proc. udziałów w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ). Jednocześnie w skład jej...

Kraj, 14 lutego 2001

PBRZ WYDAŁO NA BADANIA 1,5 MLN ZŁ

Projekt badań jakościowych reklamy zewnętrznej pochłonął do tej pory 1,5 mln zł (w sumie ich koszt jest szacowany na 5...