Nadawca promuje nową usługę - telewizję internetową OTT.
Cohn & Wolfe została wybrana do współpracy w drodze rekomendacji.
Do tej pory zajmowała się tym agencja VML Poland.
Za kreację kampanii odpowiada Grey Group.
W ramach wizerunkowych działań PLL LOT startuje kampania w sieci Cinema City.
Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.
Za kreację odpowiada Grey Group, a wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.
Dołączają do części agencyjnej.
Tegoroczne jury podzielone zostało na osiem grup eksperckich.
W ramach kampanii przygotowany został mechanizm z wykorzystaniem kreatora graficznego.
Przetarg mediowy nadal trwa.
Kampanię programu rabatowego mOkazje, która potrwa dwa miesiące, przygotowały: Grey Group, Tango Production i Mindshare.
Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.
Agencja przygotuje kampanie dla dwóch marek na rynkach węgierskim i ukraińskim.
Najwięcej, czyli po trzy nominacje, mają Grey Group i Walk.
Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kolejnej odsłonie reklam programu.
"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.
Jako lead agency będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne.
W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.
PKOl, Procter & Gamble, Polsat i agencja Grey Group ze wsparciem dla młodych sportowców.
To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja realizuje kampanię.
Agencja odpowiada za nową kampanię "Nenufaro".
Za obsługę reklamową Seata odpowiada Lowe Warsaw.
Sprzedaż w tym okresie wzrosła o ponad 50 proc.
Po odejściu Katarzyny Grzywaczewskiej marketingiem firmy ubezpieczeniowej zawiaduje dyrektor operacyjny, którego wspiera dotychczasowa kierownik działu marketingu.
"Pokój i spokój" jest kolejną kampanią dla IKEA zrealizowaną przez agencję Grey Group w ramach długotrwałej współpracy obu firm.
Operator prowadzi przetarg na obsługę kreatywną marki.
Kampania radiowa ma dotrzeć do 91 proc. kierowców w Polsce.
Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.
Na short-liście były również agencje Lvov i Just.
Na short-liście były również agencje Lvov i Just.
Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.