M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Grey London (firma)"

Przetargi, 24 listopada 2020

Rusza przetarg na obsługę reklamową Nokii

Obsługą reklamową Nokii zajmuje się obecnie Grey London.

Zagranica, 15 października 2020

W nowej kampanii Aunt Bessie's wystąpiła babcia dyrektora kreatywnego

Nowa platforma komunikacji bazuje na prawdziwej historii.

Kraj, 9 października 2020

Anna Pańczyk rozstaje się z Grey Group

CEO Grey London i CEO Grey Group Poland odchodzi ze stanowiska.

Zagranica, 8 września 2020

Melissa Robertson zostaje CEO agencji Dark Horses

Założyciel firmy i prezes Simon Dent odszedł ze stanowiska.

Kraj, 7 sierpnia 2020

Anna Pańczyk, CEO Grey London, może rozstać się z agencją

Niepokojące wieści z agencji przygotowującej się do zwolnień. Niebawem gruntowne zmiany.

Zagranica, 15 maja 2020

Headspace z pierwszą reklamą telewizyjną [wideo]

Aplikacja medytacyjno-zdrowotna promuje darmowy roczny dostęp dla bezrobotnych Amerykanów.

Zagranica, 29 kwietnia 2020

Laura Jordan Bambach jako chief creative officer w Greyu

Zastępuje na tym stanowisku Vicki Maguire, która odeszła do Havasa w ubiegłym roku.

Zagranica, 5 lutego 2020

Marks & Spencer inwestuje w reklamę dżinsów

To pierwsze tak intensywne działania w telewizji dla tej kategorii.

Zagranica, 2 grudnia 2019

Creative chairman Grey London odchodzi po niecałym roku

Adrian Rossi rezygnuje.

Zagranica, 13 września 2019

Bird's Eye tworzy restaurację tylko dla dzieci

Brytyjski producent mrożonych warzyw z myślą o diecie najmłodszych.

Zagranica, 30 lipca 2019

Pantene pochwala siwe włosy

P&G startuje z kampanią dla jednej ze swoich kluczowych marek.

Zagranica, 4 kwietnia 2019

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

Kraj, 22 stycznia 2019

Anna Pańczyk CEO Grey London

Jakub Korolczuk na stanowisku creative chairmana Grey Group Poland.

Zagranica, 15 listopada 2018

Marks & Spencer pokazuje, bez czego nie ma świąt

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci autorstwa Grey London.

Zagranica, 18 września 2018

Take That wróci do kampanii Marks & Spencer

Brytyjski boysband ma ponownie pojawić się w kampanii bożonarodzeniowej marketera.

Zagranica, 7 września 2018

Grey London dla Marks & Spencer

To pierwsza kampania autorstwa tej agencji dla sieci po rozdzieleniu pionów marketingu - żywności od odzieżowego.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Gillette z nową definicją męskości

Grey London przygotowało brytyjską odsłonę kampanii dla marki maszynek do golenia.

Zagranica, 9 lipca 2018

Grey London walczy z uprzedzeniami w kwestii modelu rodziny

W Londynie wystartowała niestandardowa akcja edukacyjna zlecona przez Volvo.

Zagranica, 12 marca 2018

McVitie's chce wzruszać kampanią o relacjach

Grey London niby o ciastkach, a całkiem serio o bliskości.

Zagranica, 28 listopada 2017

Świąteczna reklama John Lewis nie tak skuteczna jak poprzednie

Według YouGov po 10 dniach emisji reklama miała najsłabszy od 2013 r. wynik pod względem budowania świadomości marki.

Zagranica, 10 listopada 2017

Miś Paddington ratuje świat w kampanii Marks & Spencer

W Wielkiej Brytanii przygotowania do świąt idą pełną parą.

Zagranica, 27 października 2017

Miś Paddington zagra w reklamie Marks & Spencer

Będzie to kampania świąteczna.

Zagranica, 25 września 2017

Grey wygrywa globalny przetarg Tuborga

Grey London opracuje nową globalną strategię dla marki z portfolio Carlsberga.

Zagranica, 29 maja 2017

Martin Freeman w reklamie Vodafone

Brytyjski aktor występuje w pierwszej kampanii Vodafone od czasu przejęcia budżetu przez Ogilvy & Mather.

Zagranica, 29 marca 2017

Grey London zmieni tymczasowo nazwę na Valenstein & Fatt

Agencja zwraca uwagę na problem różnorodności i tolerancji.

Zagranica, 15 marca 2017

Lucky Generals dla Nytol

Agencja obsłuży budżet marketingowy leku ułatwiającego zasypianie.

Zagranica, 6 września 2016

Marks & Spencer planuje zwolnienia

Brytyjska sieć wdraża strategię oszczędności - pracę może stracić ok. 500 osób w biurze w centrali.

Zagranica, 28 czerwca 2016

Sainsbury rozmawia z czterema agencjami

Sieć supermarketów brytyjskich szuka agencji do obsługi swojego budżetu reklamowego o wartości 60 mln funtów.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

Nomad Food Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

ZenithOptimedia ma nowego klienta lidera europejskich mrożonek.

Zagranica, 17 lutego 2016

Volvo wybiega w przyszłość w najnowszej kampanii

Nowa kampania Volvo stawia marketerowi ambitne wyzwania.

Zagranica, 19 października 2015

Grey London wygrywa przetarg Jacob's

Marka z portfolio United Biscuits rozstrzyga przetarg.

Zagranica, 27 sierpnia 2015

Orangina z zabawną kampanią w windzie

Nowa kampania wizerunkowa brandu napoju jest inspirowana Francją.

Zagranica, 18 marca 2015

Volvo i Grey London "butelkują" szwedzkie powietrze

Volvo w nowej kampanii przekonuje, że każdy może mieć w samochodzie szwedzkie świeże powietrze.

Zagranica, 25 lutego 2015

Projektanci Grey London stworzyli ekologiczną czcionkę

26 specjalistów Grey London tworzy Ryman Eco.

Zagranica, 13 lutego 2015

Ribena rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną na Wyspach

Konkurs wygrywa JWT.

Zagranica, 13 lutego 2015

Lucy Jameson nowym CEO Grey London

Dotychczasowa chief strategy officer zastępuje na stanowisku Chrisa Hirsta.

Zagranica, 13 lutego 2015

Chris Hirst group chief execcutive of Europe w Havasie

Były CEO Grey London mianowany szefem Havas Creative Group w Europie i Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 8 grudnia 2014

Marka McVitie's Victoria z pierwszą od 32 lat świąteczną kampanią telewizyjną

Marka United Biscuits inwestuje w słodycz obrazu.

Zagranica, 18 lutego 2014

Zmiana personalna w Grey Possible

Oddział cyfrowy Grey London zatrudnił Mikhaila Goldgabera na stanowisku hear od user experience.

Zagranica, 14 lutego 2014

Puma reinterpretuje "Hamleta"

W Słowniku Tanecznym Pumy pojawia się inspiracja najważniejszym monologiem ze sztuki Szekspira.

Zagranica, 24 stycznia 2014

Vodafone planuje przetarg mediowy

Większość szacowanego na 600 mln funtów globalnego budżetu telekomunikacyjnego potentata obsługuje od 2009 r. OMD.

Zagranica, 20 stycznia 2014

Schwartz wygrywa symfonię smaku

Firma wystartowała z synestezyjną kampanią promocyjną swoich produktów do gotowania.

Zagranica, 14 stycznia 2014

Symfonia smaków w reklamie Schwartza

Na Wyspach wystartowała kampania marki producenta ziół, a autorem kreacji jest agencja Grey.

Zagranica, 21 listopada 2013

Grey London obsłuży globalnie Ribenę

Agencja, która odpowiadała za kreację dla marki Lucozade.

Zagranica, 28 sierpnia 2013

VCCP wygrywa przetarg Asdy

Budżet reklamowy supermarketów Asda o wartości 100 mln funtów wygrywa VCCP.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Ostatni etap przetargu Asdy

Saatchi & Saatchi traci szansę na obsługę budżetu Asdy o wartości 100 mln funtów. Tym samym sieć kończy 23-letnią współpracę z Publicis Groupe.

Zagranica, 31 lipca 2013

4 miliony funtów na kampanię Lucozade

Marka Lucozade rusza z kampanią edukacyjną, której ambasadorami będą piłkarze Gareth Bale i Alex Oxlade-Chamberlain.

Zagranica, 8 kwietnia 2013

Mindshare obronił globalny budżet HSBC

Bank HSBC cztery tygodnie po rozstrzygnięciu przetargu kreatywnego (obsługa została rozdzielona pomiędzy JWT, Grey London oraz Saatchi & Saatchi), poinformował, że Mindshare obronił wartą 400 mln funtów obsługę globalnego budżetu mediowego.

Zagranica, 18 grudnia 2012

Maxus wygrywa budżet ABF

Dom mediowy Maxus (WPP) zwyciężył w trwającym od września przetargu na obsługę budżetu Associated British Foods. Wartość tego budżetu to 21 mln funtów.