Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.
Media dla LOT planuje i kupuje FullSix Media (Havas Media Group).
Kończy ją natomiast agencja VMLY&R. Dla banku nadal będzie pracować Mindshare.
Po raz pierwszy pojawiło się w spocie wyemitowanym podczas Super Bowl w 1989 r.
Nieoficjalnie mówi się, że międzynarodowy przetarg jest na zaawansowanym etapie.
Zespołem pokieruje Konstantin Popovic jako chief executive.
Hasło kampanii brzmi: "Razem napędzamy Polskę".
Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.
Operator promuje nowe oferty telewizyjne i internet domowy LTE.
Koncern będzie jednak kontynuował współpracę z agencją Just oraz agencją Grey, wybraną w odrębnym przetargu w listopadzie.
Kampanię przygotowały: Grey, TFP i Vizeum.
Szef marketingu amerykańskiej sieci pizzerii Brandon Rhoten potwierdził zaproszenie do przeglądu 10 agencji i holdingów.
Revlon konsoliduje budżet w WPP.
Ogłoszono nominacje na stanowiska dyrektora generalnego (New York CEO), prezesa (New York chairman) i dyrektora kreatywnego (chief creative officer).
Będą pracować w dziale kreacji.
Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.
Na razie wiadomo, że zaproszono do niego agencje Grey i Kalicińscy.com.
Operator reklamuje ofertę telewizyjną w obniżonej cenie i "wyprzedaż" w programie SmartDom.
Michał Puch i Rafał Pniewski zasilają dział kreacji agencji.
Francuska grupa ubezpieczeniowa integruje kupione spółki. Wszystkie będą działać pod jedną marką.
Marketerzy, agencje i przedstawiciele procuremnetu będą dyskutować o przetargach w branży komunikacji marketingowej.
Emisje spotów w kanałach Polsatu, TVP, TVN i wybranych innych. Kreację przygotowała agencja Grey, a mediaplan - Vizeum.
"Wyniki odzwierciedlają trudne warunki operacyjne, które są wyzwaniem dla polskich instytucji finansowych" - komentuje zarząd. Pozytywny jest natomiast wzrost dochodów gospodarstw domowych w związku ze wzrostem płac.
Mindshare, VML, Grey oraz Brand New Heaven będą obsługiwać mBank przez kolejne trzy lata.
To już trzecia agencja, która oddaje nagrodę w tym roku.
Grey i DDB & Tribal walczą o nagrody.
Grey dla P&G z okazji Dnia Ojca.
Projekt reklamowy przygotowały: Grey, Film Produkcja i Mindshare.
Zmianom w ofercie towarzyszy szeroka kampania reklamowa.
Ma za sobą karierę m.in. w reklamie, teraz zostanie szefową zespołu brand, marketing & communications.
Publicis Worldwide prawdopodobnie przejmie całościową globalną obsługę Fairy.
Rusza odsłona kampanii Pantene pod hasłem "Strong is beautiful".
69,99 zł miesięcznie za trzy karty SIM. Kampanię przygotowały Grey i Vizeum.
W rezultacie Publicis i Grey, dotychczas obsługujące markę, będą musiały zawalczyć w przetargu.