M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "GroupM (firma)"

Kraj, 13 marca 2020

Wavemaker z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Agencja wprowadziła nową metodykę pracy - provocative planning.

Przetargi, 9 marca 2020

Wavemaker zajmie się obsługą mediową Axa w Polsce

To efekt przetargu, który dotyczył rynków europejskich.

Kraj, 6 marca 2020

GroupM: Ponad połowa CMO w Polsce to kobiety

Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane - większością spółek zarządzają mężczyźni.

Zagranica, 5 marca 2020

Karen Blackett nową CEO GroupM w Wielkiej Brytanii

Połączy nowe obowiązki z funkcją country managera WPP UK.

Kraj, 4 marca 2020

Starcom i MediaCom dominują w RECMA Profile Classification

Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.

Zagranica, 2 marca 2020

Demet Ikiler szefem GroupM w regionie EMEA

GroupM działa na 27 rynkach tego regionu. Zatrudnia 16 tys. pracowników i zarządza budżetem mediowym wartym 18 mld dol.

Zagranica, 18 grudnia 2019

WPP sprzedaje większościowy pakiet akcji Two Circles

Holding sprzedaje udziały w agencji analizy danych i marketingu sportowego cztery i pół roku po zainwestowaniu w spółkę.

Kraj, 13 grudnia 2019

OMD największą agencją w billingach

Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.

Zagranica, 10 grudnia 2019

GroupM przewiduje spowolnienie na globalnym rynku reklamowym

Według prognozy wartość tego rynku w 2020 r. wyniesie 628 miliardów dolarów.

Kraj, 28 listopada 2019

GroupM po raz pierwszy w Polsce organizuje konferencję NextM

"Media Marketing Polska" jest partnerem mediowym wydarzenia.

Przetargi, 7 listopada 2019

Axa przenosi budżet mediowy do GroupM

Większość biznesu przypadnie Wavemakerowi, ale jeszcze nie jest to przesądzone w Polsce, ponieważ lokalny oddział klienta ma prawo wybrać również pozostałe agencje z GroupM. Ostatecznie będzie oznaczać to stratę dla Arena Media.

Zagranica, 6 listopada 2019

Tim Castree po niecałym roku odchodzi z GroupM

Był szefem tej struktury w Ameryce Północnej.

Kraj, 15 października 2019

GroupM liderem "The Qualitative Evaluation Poland 2019" wg RECMA

Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.

Kraj, 8 października 2019

Plista wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej

System pozwala z pomocą kilku kliknięć określić parametry kampanii: format, czas trwania kampanii oraz jej budżet, a następnie monitorować i podsumować jej efekty.

Kraj, 26 września 2019

COMvergence: Globalnie Carat był najlepszy w nowym biznesie w I półroczu

Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.

Kraj, 26 sierpnia 2019

Tomasz Kuisz dyrektorem ds. strategii danych w Publicis Groupe

Będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe, i wspólnie z pozostałymi dyrektorami Data Science pokieruje dalszym rozwojem oferty strategicznej Grupy w obszarze danych.

Kraj, 14 sierpnia 2019

Tomasz Piątkowski po dwóch latach wraca do GroupM

Nowy szef digital w GroupM ma wzmacniać kompetencje technologiczne spółki i wdrażać nowe rozwiązania zakupowe w obszarze mediów cyfrowych.

Zagranica, 12 sierpnia 2019

Kyoko Matsushita została global CEO w Essence

Z Essence związana jest od 2014 r.

Przetargi, 18 lipca 2019

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Przetargi, 17 lipca 2019

WPP nie weźmie udziału w przetargu mediowym Disneya

W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.

Kraj, 17 lipca 2019

GroupM: rynek testuje programatyczną reklamę audio

Marketerzy są zainteresowani ofertą.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Zagranica, 12 lipca 2019

Toby Jenner globalnym CEO Wavemakera

Poprzednio pracował w MediaComie jako worldwide chief operations officer.

Kraj, 8 lipca 2019

RECMA: GroupM liderem zestawienia Overall Activity 2018

W najlepszej trójce znalazły się też Publicis Media i Havas Media Group.

Zagranica, 14 czerwca 2019

GroupM: globalne wydatki na reklamę w 2019 r. wzrosną o 3,4%

Raport "This Year Next Year" przewiduje też, że w 2020 r. połowa budżetów reklamowych przypadnie na digital.

Kraj, 10 czerwca 2019

GroupM rozwija programatyczny zakup mediów w oparciu o AI

Narzędzie rozwijane globalnie wdrażane jest obecnie w Polsce we współpracy z kolejnymi platformami technologicznymi.

Kraj, 3 czerwca 2019

RECMA: GroupM liderem w raporcie "Trend-Graphs by Group"

Ocena jakościowa powstaje w oparciu o 18 kryteriów.

Kraj, 23 maja 2019

Daria Sacha w zarządzie GroupM

Objęła stanowisko chief commercial officera.

Kraj, 23 kwietnia 2019

GroupM i KnowledgeHub Akcelerator szukają kolejnych start-upów

Podczas poprzedniej edycji MSpark wyłonił 16 start-upów, które wzięły udział w akceleracji i z którymi GroupM nawiązał współpracę.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

Dwa holdingi walczą o budżet mediowy L'Oreala na rynku brytyjskim

W przetargu pozostały GroupM i Dentsu Aegis Network.

Przetargi, 1 marca 2019

Wavemaker wygrywa przetarg mediowy USP Zdrowie

Agencja utrzymała obsługę dotychczasowego klienta.

Kraj, 22 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Albrychiewicz, dotąd szefowa agencji Wavemaker, będzie kierowała największą polską grupą mediową, z ponad 30-proc. udziałem w rynku.

Kraj, 18 lutego 2019

GroupM kończy współpracę z RECMA. Wybiera COMvergence

Jak przekazał nam Eudes Delafon, founder & head of research w RECMA, GroupM nie przedłużyła subskrypcji raportu o billingach w 70 krajach oraz do bazy danych RECMA obejmującej klientów podstawowych na rok 2019.

Zagranica, 8 lutego 2019

Brian Wieser dołącza do GroupM

Znany analityk branży marketingowej i mediowej obejmie stanowisko global president of business intelligence.

Przetargi, 21 stycznia 2019

MediaCom liderem wskaźnika "Succes Index" według RECMA

Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.

Kraj, 16 stycznia 2019

Ewa Lotko senior SEM managerem SalesTube

Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, marketing intelligence directora, który w grudniu ub.r. przeszedł do SalesTube z Booking.com.

Zagranica, 13 grudnia 2018

Tim Castree pokieruje GroupM w Ameryce Północnej

To największy rynek dla tej firmy zakupowej.

Kraj, 4 grudnia 2018

ScreenLovers: programmatic i addressable TV odmienią reklamową rzeczywistość

Zdaniem większości polskich media plannerów to TVN Media jako pierwsze biuro reklamy wprowadzi możliwość programatycznego zakupu TV - wierzy w to 41 proc.

Kraj, 26 listopada 2018

Łukasz Pierzynowski chief trading officerem w GroupM

Będzie odpowiedzialny za wszystkie procesy handlowe w grupie.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 3 października 2018

MediaCom Warszawa wprowadza nową strukturę digital

Marta Bartosik szefową zintegrowanego zespołu digital.

Zagranica, 7 września 2018

Budżet Lloyds do wzięcia

Budżet mediowy banku Lloyds o wartości 80 mln funtów do wzięcia - obsługująca konto komórka Greenhouse z GroupM ma być rozwiązana.

Kraj, 6 września 2018

Meetrics rozpoczyna współpracę z firmą YOC

W ramach współpracy Meetrics dostarczy YOC danych dotyczących widoczności reklam, które pomogą zbudować jakościowy produkt reklamowy.

Kraj, 23 sierpnia 2018

Radosław Dzieliński został TV trading managerem w Mindshare

Przez osiem lat był związany z MullenLowe MediaHub.

Kraj, 20 sierpnia 2018

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Kraj, 17 sierpnia 2018

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Kraj, 6 sierpnia 2018

GroupM ponownie na szczycie RECMA "Qualitative Evaluation"

Do pierwszej piątki wskoczył Group One.

Kraj, 25 lipca 2018

Zmiany w dziale finansów i administracji w Mindshare

Izabela Lukas-Domaradzka zostaje CFO w GroupM, zarządzanie działem finansów i administracji w Mindshare przejmuje Natalia Grzybicka.

Kraj, 24 lipca 2018

Wavemaker: CEE bastionem linearnej telewizji

Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.