Agencja wprowadziła nową metodykę pracy - provocative planning.
To efekt przetargu, który dotyczył rynków europejskich.
Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.
GroupM działa na 27 rynkach tego regionu. Zatrudnia 16 tys. pracowników i zarządza budżetem mediowym wartym 18 mld dol.
Holding sprzedaje udziały w agencji analizy danych i marketingu sportowego cztery i pół roku po zainwestowaniu w spółkę.
Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.
Według prognozy wartość tego rynku w 2020 r. wyniesie 628 miliardów dolarów.
"Media Marketing Polska" jest partnerem mediowym wydarzenia.
Większość biznesu przypadnie Wavemakerowi, ale jeszcze nie jest to przesądzone w Polsce, ponieważ lokalny oddział klienta ma prawo wybrać również pozostałe agencje z GroupM. Ostatecznie będzie oznaczać to stratę dla Arena Media.
Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.
System pozwala z pomocą kilku kliknięć określić parametry kampanii: format, czas trwania kampanii oraz jej budżet, a następnie monitorować i podsumować jej efekty.
Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.
Z Essence związana jest od 2014 r.
Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.
W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.
Marketerzy są zainteresowani ofertą.
GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.
W najlepszej trójce znalazły się też Publicis Media i Havas Media Group.
Narzędzie rozwijane globalnie wdrażane jest obecnie w Polsce we współpracy z kolejnymi platformami technologicznymi.
Ocena jakościowa powstaje w oparciu o 18 kryteriów.
Podczas poprzedniej edycji MSpark wyłonił 16 start-upów, które wzięły udział w akceleracji i z którymi GroupM nawiązał współpracę.
W przetargu pozostały GroupM i Dentsu Aegis Network.
Agencja utrzymała obsługę dotychczasowego klienta.
Jak przekazał nam Eudes Delafon, founder & head of research w RECMA, GroupM nie przedłużyła subskrypcji raportu o billingach w 70 krajach oraz do bazy danych RECMA obejmującej klientów podstawowych na rok 2019.
Znany analityk branży marketingowej i mediowej obejmie stanowisko global president of business intelligence.
Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.
Zdaniem większości polskich media plannerów to TVN Media jako pierwsze biuro reklamy wprowadzi możliwość programatycznego zakupu TV - wierzy w to 41 proc.
Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.
Budżet mediowy banku Lloyds o wartości 80 mln funtów do wzięcia - obsługująca konto komórka Greenhouse z GroupM ma być rozwiązana.
Do pierwszej piątki wskoczył Group One.
Izabela Lukas-Domaradzka zostaje CFO w GroupM, zarządzanie działem finansów i administracji w Mindshare przejmuje Natalia Grzybicka.
Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej telewizja dość skutecznie odpiera konkurencję ze strony internetowego wideo. Spadek czasu poświęcanego na oglądanie linearnej TV przez młodych widzów wyraża się tu niskimi jednocyfrowymi wartościami.