M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Grupa Maspex (firma)"

Kraj, 20 sierpnia 2019

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań wybrała komitet sterujący

Marketerzy połączyli siły, by przygotować schemat nowego badania mediów.

Kraj, 21 września 2018

19. edycja SAR Effie Awards Poland: 68 nominacji

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Kraj, 21 czerwca 2018

Marka Krakus z kampanią na sezon grillowy

Działania przygotowała agencja Change Serviceplan.

Przetargi, 3 listopada 2017

K2 Media promuje markę Tymbark

Ruszyła kampania digitalowa.

Kraj, 5 lipca 2017

Ketchup z Włocławka na outdoorze

Jako wsparcie swojej marki Maspex zaplanował też szereg eventów.

Kraj, 12 czerwca 2017

Bardzo z nową kampanią Tymbarka [wideo]

W ofercie napojów pojawia się nowy smak.

Kraj, 7 czerwca 2017

Keczupy z Włocławka na outdoorze

Reklamowy projekt przygotowały agencja Mint Media i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 2 czerwca 2017

Lubella w wersji mini w TV i na outdoorze

Kampanię przygotowały GPD i Mindshare.

Kraj, 23 maja 2017

Tymbark w rozszerzonej rzeczywistości

Aplikacja do robienia śmiesznych filmików wykorzystująca augmented reality.

Kraj, 17 maja 2017

Nowa kampania keczupów Kotlin

Przygotowały ją agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Maspex wprowadza na rynek nową markę wody mineralnej Bucovina

Nowość przeznaczona jest do sprzedaży vendingowej.

Kraj, 15 lutego 2017

Do Walk Social Media dołączają dwie nowe osoby

W agencji pracę zaczynają Agata Dondajewska i Julia Szczurek.

Przetargi, 14 kwietnia 2016

NuOrder wygrywa przetarg marki Kotlin

Agencja poprowadzi fan page brandu i przeprowadzi kampanię social paid.

Kraj, 14 listopada 2014

FoodCare musi zapłacić Tigerowi

Decyzją Sądu Apelacyjnego FoodCare musi zapłacić Dariuszowi "Tiger" Michalczewskiemu ponad 15 mln zł. Pięściarz zapowiada kontynuację dochodzenia swoich praw. FoodCare zapowiada złożenie skargi kasacyjnej do Sądu Najwyższego.

Kraj, 19 września 2014

Wystartował ogólnopolski konkurs Malmy [wideo]

Spot jest emitowany w serwisach VoD oraz YouTube.

Kraj, 5 czerwca 2014

Faster & Better dla Maspeksu

Agencja obsłuży działania online dla marki MosKill.

Kraj, 27 lutego 2014

Tiger gotów stanąć w szranki z Blackiem

Marka z portfolio Maspeksu poszerza ofertę i składa pozew przeciwko FoodCare.

Kraj, 14 czerwca 2013

DDB Warszawa z największą liczbą zgłoszeń na Cannes Lions

W tegorocznym konkursie agencja zgłosiła 29 prac w 9 kategoriach.

Kraj, 27 marca 2013

Maspex odświeża opakowania napojów dla dzieci

Tymbark w kartonikach pojawił się w nowej szacie graficznej.

Kraj, 12 marca 2013

Kubuś interaktywnie i z kampanią

Ruszyła nowa strona internetowa marki, aktywizująca młodych konsumentów.

Kraj, 5 marca 2013

Wyjaśnienie: Grupa Maspex znacznie ograniczyła wydatki reklamowe

Dane dotyczyły marek produkowanych przez Maspex Wadowice: Tiger Energy Drink i Caprio.

Kraj, 1 marca 2013

Grupa Maspex znacznie ograniczyła wydatki reklamowe

W ubiegłym roku - w porównaniu z 2011 - marketer zredukował swój budżet o około 15 mln zł.

Przetargi, 29 listopada 2012

Przetarg na markę Lubella

Maspex wybierze agencję dla jednej ze swoich marek.

Kraj, 1 sierpnia 2012

LoboSystem dla marki Lubella

Agencja przygotuje materiały promocyjne do akcji promującej brand makaronów.

Kraj, 10 czerwca 2011

Marcin Teller szefem kreacji Czarta

Agencja szuka kolejnych pracowników do działu kreacji.

Kraj, 6 września 2010

Podravka wchodzi w segment makaronów

Firma chce konkurować m.in. z Lubellą o rynek wart ponad 816 mln zł.

Kraj, 21 października 2009

Mleczny Start reklamowany, ale zachowuje status marki społecznie zaangażowanej

Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową zupy mlecznej Mleczny Start. Produkt ten, wprowadzony do sprzedaży w 2006 roku, z...

Kraj, 22 września 2009

K2 Internet rozwija dział K2 WOMM wyspecjalizowany w marketingu szeptanym; Adam Szudra jego szefem

Agencja K2 Internet stworzyła dział K2 WOMM odpowiedzialny za planowanie i realizację kampanii marketingu szeptanego nie tylko w internecie. Jego...

Kraj, 29 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią debiut Musli Lubella

Grupa Maspex i należąca do niej spółka Lubella prowadzą kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek Musli Lubella. Kampania obejmuje prasę,...

Kraj, 2 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią TV promocję Tymbarku

Grupa Maspex rozpoczęła kampanię telewizyjną informującą o nowej promocji Tymbarku "Odkapsluj sobie nagrody". Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić...