Marketerzy połączyli siły, by przygotować schemat nowego badania mediów.
Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Działania przygotowała agencja Change Serviceplan.
W ofercie napojów pojawia się nowy smak.
Aplikacja do robienia śmiesznych filmików wykorzystująca augmented reality.
W agencji pracę zaczynają Agata Dondajewska i Julia Szczurek.
Agencja poprowadzi fan page brandu i przeprowadzi kampanię social paid.
Agencja obsłuży działania online dla marki MosKill.
W tegorocznym konkursie agencja zgłosiła 29 prac w 9 kategoriach.
Ruszyła nowa strona internetowa marki, aktywizująca młodych konsumentów.
Dane dotyczyły marek produkowanych przez Maspex Wadowice: Tiger Energy Drink i Caprio.
W ubiegłym roku - w porównaniu z 2011 - marketer zredukował swój budżet o około 15 mln zł.
Maspex wybierze agencję dla jednej ze swoich marek.
Agencja przygotuje materiały promocyjne do akcji promującej brand makaronów.
Firma chce konkurować m.in. z Lubellą o rynek wart ponad 816 mln zł.
Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową zupy mlecznej Mleczny Start. Produkt ten, wprowadzony do sprzedaży w 2006 roku, z...
Agencja K2 Internet stworzyła dział K2 WOMM odpowiedzialny za planowanie i realizację kampanii marketingu szeptanego nie tylko w internecie. Jego...
Grupa Maspex i należąca do niej spółka Lubella prowadzą kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek Musli Lubella. Kampania obejmuje prasę,...
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię telewizyjną informującą o nowej promocji Tymbarku "Odkapsluj sobie nagrody". Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić...