Nadawca podpisał umowy z 20th Century Fox, Walt Disney Pictures i Paramount Pictures.
Marka wystartowała z działaniami w telewizji.
Obejmuje stanowisko dyrektora programowego.
Na reklamę i sponsoring telewizyjny reklamodawcy wydali w minionym kwartale 910 mln zł, czyli o 0,3 proc. więcej niż w takim samym okresie ub.r. To najsłabsza dynamika od 3 lat.
Będą to stacje: TVN24, ITVN i ITVN Extra.
Działania prowadzone są pod hasłem "Otwórz się na...". Przygotowała je CIA Content Impact Agency.
Porozumienie na wyłączność znacząco wzmocni ofertę filmową TVN.
Kanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.
Martyna Wojciechowska była naczelną magazynu "National Geographic Polska" przez 10 lat. Teraz została dyrektorem programowym kanału podróżniczego.
Agencja zajmie się kreacją i strategią kanałów tego nadawcy.
Program składający się z 12 odcinków można obejrzeć wyłącznie online.
Według nieoficjalnych informacji dziennika "Puls Biznesu" firma Scripps Network Interactive finalizuje rozmowy w sprawie kupna pakietu kontrolnego telewizyjnej grupy.
Zastępca dyrektora ds. sprzedaży rezygnuje z pełnienia tej funkcji.
Nadawca pracuje nad formułą kanału tematycznego, która ma łączyć tematykę stacji pogodowej i lifestyle'owej.
Będzie odpowiadała za finanse.
Będzie to subskrypcyjny serwis z treściami wideo na żądanie dla klientów T-Mobile.
Zdaniem szefa TVN to efekt bardzo dobrej oglądalności jesiennej ramówki i kanałów Premium TV.
Wbrew wcześniejszym spekulacjom jedna z nowości nie będzie kanałem wyłącznie sportowym.
Przez ostatnie dwa lata związana była z HJ Heinz.
Agencja przygotuje kampanię 360 dla nowego serwisu z Grupy TVN.
Przez wiele lat związana była z obecną NC+.
Reklamy promują ofertę dostaw prądu i paliwa gazowego dla domu.
"Obudź się #NaJankesa" - to hasło działań promocyjnych, których twarzą został prowadzący poranne pasmo stacji Krzysztof "Jankes" Jankowski.
Najpierw bank wprowadził podwyżki opłat, a teraz "osładza" je klientom w reklamach i… uczy ich negocjować.
Stacja ma nowego szefa sprzedaży.
Firma badawcza analizuje wydatki na product placement w dwóch kanałach tematycznych Grupy TVN.
Po sześciu latach kończy się projekt TVN CNBC. Nadawca nie chce jednak rezygnować z samego kanału, tylko zmienić jego formułę.
W ofercie reklamowej Grupy TVN wprowadzono pakiet obejmujący witryny publikujące kontent wideo.
Tym razem bank promuje kredyty gotówkowe.
Jeszcze więcej nadawca stracił na telezakupach Mango.
Dotychczasowy wiceprezes ds. strategii i finansów Grupy Canal+ we Francji przechodzi do Grupy TVN i z jej nominacji obejmuje stanowisko prezesa NC+.