Adrian Rossi rezygnuje.
Mateusz Borys, Małgorzata Trzepałka oraz Magdalena Wysocka na nowych stanowiskach.
Budżet obroniły FCB Bridge2Fun i Havas, a dołączy do nich Eskadra.
Rozpoczęła się świąteczna kampania sieci, na YouTube alternatywna wersja kampanii.
Na kolejnych pozycjach pod względem MBI znalazły się: L'Oreal, Avon, AA, Soraya i Dr Irena Eris.
Polacy starają się kupować produkty o lepszej jakości i wytrzymałości, poddawać je recyklingowi, a także naprawiać zepsute przedmioty, zamiast kupować nowe.
W kilkuetapowym przetargu brały również udział agencje: Lvov, Havas, Just oraz Mind.
Dworak na czele Klubu Producentów Reklamowych.
Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.
Działania promocyjne prowadzone w Londynie wspiera Havas.
W USA budżet od MediaComu przejmuje Vizeum.
Wcześniej pracowała m.in. w Leo Burnett, Liquid Thread, Havas, McCann oraz domu produkcyjnym Papaya Films.
Havas nadal obsługuje pozostałą część globalnego budżetu marki.
Jej założyciel i dyrektor kreatywny Harry Bernstein obejmie stanowisko chief creative officer w Havas New York.
Budżet jest wart 400 mln dol.
Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.
Koncern Vivendi złożył ofertę w kwocie 2,36 mld euro za wykup części udziałów holdingu Havas należących do prezesa Vincenta Bolloré'a.
PSA Group poszukuje podmiotu do obsługi swojego budżetu mediowego o wartości 500 mln funtów.
Podczas 10. Konferencji Havas Media Group Organic Marketing przedpremierowo zaprezentowano wyniki globalnego badania Meaningful Brands.
Wystartowała brytyjska kampania zachęcająca do odwiedzin bliskich.
Zaprasza 10 agencji, biznesu broni Havas.
Klienci biznesowi, którzy przeniosą do Orange abonamenty komórkowe, mogą liczyć na zniżki. Kampanię przygotowały: Havas, Tyrka, Lunapark oraz Initiative.
Lotnisko w Londynie promuje półtoraminutowy spot zrealizowany we współpracy z Havas UK z okazji 70-lecia lotniska.
Jej obowiązki przejmuje Daniel Biegaj, business development director.
Trzy nowe osoby w agencji.
Tan-Viet International z promocją szybkich zup. Za przygotowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas.
Senior account executive zmienia agencję.
Startuje kampania ostrzegająca przed wsiadaniem za kółko po spożyciu alkoholu.
"Szkatułkowa" kampania autorstwa agencji Havas startuje w Wielkiej Brytanii.
Dwumiesięczną kampanię wspierają spot telewizyjny przygotowany wspólnie z producentem środków czyszczących Finish Quantum Lemon.
Dotychczasowego biznesu broni McCann. Rozstrzygnięcie - do końca marca.
Celem tej współpracy jest stworzenie nowych możliwości marketingowych i promocyjnych dla marek oraz perspektywa zwiększenia dochodów artystów UMG.
W świątecznej kampanii operator będzie wykorzystywał format z postaciami z serialu TVP2. Serce i Rozum też będą. Autorami kreacji są Publicis i Havas. Będą też telewizory za 1 zł.
Marka chce nauczyć dzieci różnorodności smaku warzyw i zapewnia o naturalności składników. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Havas. Media na potrzeby działań zakupił MediaCom.
Dom mediowy ma dwóch nowych klientów.