M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "HBO GO (marka)"

Kraj, 23 października 2019

HBO Go drożej

Miesięczna opłata wzrasta z 19,90 do 24,90 zł.

Kraj, 30 września 2019

HBO Go umożliwia pobieranie filmów, ale skróci bezpłatny okres próbny

Serwis będzie można testować bezpłatnie przez tydzień, a nie miesiąc.

Kraj, 16 września 2019

Cielecka i Wojewódzki reklamują nową ofertę Playa

Play Homebox TV to pakiet komórkowy (rozmowy, internet) z telewizją; ceny: od 100 zł miesięcznie.

Kraj, 22 sierpnia 2019

Netia reklamuje internet na 9 miesięcy

Z dostępem do serwisu Tidal lub HBO Go w cenie abonamentu.

Kraj, 18 lipca 2019

UPC Polska wprowadza ofertę konwergentną

Operator stawia na usługi mobilne.

Zagranica, 5 kwietnia 2019

Amerykanie zapłacą więcej za Netfliksa

Podwyżki cen abonamentu, zapowiedziane w styczniu, wejdą w życie, począwszy od majowego okresu rozliczeniowego.

Kraj, 27 marca 2018

HBO Go dostępne bezpośrednio przez hbogo.pl

Polscy widzowie mają bezpośredni dostęp do oferty przez nowy serwis.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Za zakup telewizora Samsung oferuje dostęp do HBO GO, Player.pl i FilmBox Live

Promocja dotyczy telewizorów o 55-calowych lub większych ekranach do końca września.

Kraj, 19 lutego 2015

Startrack: rośnie grupa "light viewers" - osób, które TV oglądają rzadko

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub krócej w ciągu dnia. 

Kraj, 5 grudnia 2014

Platforma NC+ wprowadza nowy serwis VoD

Stacje i kolekcje VoD mogą być dowolnie wybierane przez abonenta.

Kraj, 9 kwietnia 2013

"Gra o tron" bije rekord

W ciągu tygodnia trzeci sezon megaprodukcji "Gra o tron" obejrzało 700 tys. widzów.

Kraj, 1 lutego 2012

Netia zaprasza do Hollywoodu

Operator przygotował walentynkowy konkurs.

Kraj, 1 grudnia 2011

Canal+ z internetowym serwisem

Canal+ Cyfrowy uruchamia serwis typu Web TV.

Kraj, 9 listopada 2011

Netia będzie reklamowała HBO [WIDEO]

Dzięki umowie z HBO polski operator liczy, że rozreklamuje swoje usługi telewizyjne. Od powodzenia tego projektu zależeć będzie dalsza współpraca z agencją reklamową Brasil.