M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Heineken (marka)"

Kraj, 13 lutego 2020

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale jej zysk spadł

Grupa ponosiła koszty przejęcia Namysłowa.

Zagranica, 25 września 2019

Heineken startuje z kampanią o rugby

Reklama nawiązuje do zbliżających się rozgrywek Rugby World Cup.

Kraj, 29 sierpnia 2018

Heineken wprowadza nową puszkę

Akcentuje jakość produktu.

Zagranica, 15 czerwca 2018

Heineken z kampanią przeciw prowadzeniu po alkoholu

Biorą w niej udział kierowcy Formuły 1.

Kraj, 15 marca 2018

Grupa Żywiec zapowiada bezalkoholową rewolucję

To może być pomysł na zakaz reklam piwa?

Kraj, 28 listopada 2017

Świąteczna kampania Heinekena z Benicio del Toro

Kreację przygotowała Publicis Italia, a przy lokalnej wersji pracowały K2 i Starcom.

Kraj, 23 listopada 2017

Heineken i K2 rozdają "najlepsze" prezenty

K2 odpowiedzialna jest za koncept kreatywny konkursu, jego realizację oraz promocję w internecie.

Kraj, 9 sierpnia 2017

Kraków Live Festival 18 i 19 sierpnia

Głównymi gwiazdami festiwalu organizowanego przez Fundację Alter Art są w br. alt-J, Ellie Goulding, Wiz Khalifa i Lana Del Rey.

Zagranica, 16 maja 2017

Heineken debiutuje w kategorii bezalkoholowej

Drugi co do wielkości producent piwa na świecie, holenderski koncern Heineken, wprowadzi wkrótce wersję Heineken 0.0.

Zagranica, 9 maja 2017

#OpenYourWorld - nowa kampania Heinekena

Nowa kampania reklamowa Heineken UK z powodzeniem odchodzi od schematu pokazywania piwa jako recepty na udaną imprezę.

Kraj, 31 maja 2016

Grupa Żywiec wprowadza nową markę Dziki Sad - miks piwa i napoju o smaku cydru

Projekt opakowań przygotowała agencja Just, natomiast kampanię reklamową Ogilvy & Mather i MediaVest.

Kraj, 21 marca 2016

Jerzy Dudek twarzą kampanii Heinekena

W akcji związanej z Ligą Mistrzów można wygrać bilety na mecze, konsole PS4 oraz kegi Heinekena.

Kraj, 11 lutego 2016

Zyski Grupy Żywiec w ub.r. podwoiły się

Przy niemal niezmienionych przychodach ze sprzedaży druga w kraju grupa piwowarska osiągnęła zdecydowanie wyższą rentowność.

Kraj, 5 listopada 2015

Marcin Filipiak przejął obowiązki Wojciecha Bogusza w Grupie Żywiec

Pełni obowiązki senior brand managera marki Heineken.

Kraj, 2 listopada 2015

Wojciech Bogusz brand development managerem marki Heineken w Europie

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Kraj, 23 lutego 2015

Heineken rusza z promocją na motywach Ligi Mistrzów

Tym razem konsumenci mogą wygrać nagrody i porozmawiać na Twitterze z gwiazdami.

Kraj, 17 lutego 2015

Anetta Gołda po 17 latach odejdzie z Grupy Żywiec

Kierownik ds. brand PR żegna się z firmą.

Kraj, 13 lutego 2015

Grupa Żywiec ze 160 mln zysku netto w 2014 r.

W ubiegłym roku polski rynek piwa mierzył się z podobnymi wyzwaniami jak w poprzednich latach. Ustabilizowała się sprzedaż, odnotowując niewielki wzrost, ale spadła jej wartość, co miało też wpływ na wyniki wicelidera rynku.

Kraj, 22 października 2014

Tomasz Król marketing managerem Warki

Marketer wrócił do Polski po pięciu latach pracy w holenderskiej centrali Heinekena.

Kraj, 20 października 2014

Horeca Strategies i Live na short-liście festiwalu EuBea 2014

Polskie projekty przygotowane dla Grupy Żywiec będą walczyć o nagrody na międzynarodowym festiwalu eventowym.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Grzegorz Magnuszewski nowym account directorem w Red8

Pokieruje zespołem obsługującym Tesco.

Kraj, 20 lutego 2014

Coke Live Music Festival bez Coca-Coli

W listopadzie ub.r. firma Alter Art poinformowała, że Open'er nie będzie miał sponsora tytularnego. Także Live Music Festival również pożegna się ze swoim sponsorem.

Kraj, 18 lutego 2014

Onet udoskonala transmisję Ligi Mistrzów

Mecze będzie można oglądać w HD, a na potrzeby transmisji VoD pojawi się studio z komentarzami i ekspertami.

Kraj, 12 lutego 2014

Heineken wraca do promocji z Ligą Mistrzów

Marketer uznał, że kibice LM to grupa docelowa brandu.

Kraj, 17 stycznia 2014

Anna Nawrocka-Tełewiak z Havas PR Warsaw do Onet.pl

Nowy rzecznik prasowy grupy Onet.pl.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

Kraj, 5 listopada 2013

Open'er Festiwal oficjalnie bez Heinekena w nazwie

Po 11 latach współpracy marki Heineken z agencją Alter Art wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego festiwalu.

Zagranica, 22 października 2013

Heineken wprowadza "ekspres do piwa"

Dzięki nowemu urządzeniu stworzonemu dla koneserów piwa firma chce wypromować mniej znane marki.

Kraj, 26 września 2013

Open'er bez Heinekena?

Alter Art sprawdza inne oferty współpracy - wynika z naszych informacji.

Kraj, 19 września 2013

Jerzy Kępiński dołącza do kreacji Lemon Sky

Nowy creative w zespole agencji.

Kraj, 12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Kraj, 10 września 2013

Przemysław Dzierbicki odpowiada za globalne marki premium Carlsberga

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem przeniósł się do Kopenhagi - siedziby głównej marketera.

Kraj, 6 sierpnia 2013

Heineken w nowej odsłonie

Marka tymczasowo zmienia standardowe zielone butelki na opakowania w limitowanej edycji.

Kraj, 20 czerwca 2013

Szymon Michalik odejdzie z Grupy Żywiec

Senior brand manager Heinekena pożegna się wkrótce z marką.

Przetargi, 20 czerwca 2013

K2 wygrywa obsługę Desperadosa i Heinekena

W przetargu na dwa brandy startowało pięć agencji.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Heineken chce inspirować odkrywców

Ruszyła nowa kampania marki w USA.

Kraj, 28 maja 2013

Grupa Żywiec będzie renegocjować umowę dotyczącą Open'era

W tym roku kończy się pięcioletnia umowa z agencją AlterArt.

Przetargi, 14 maja 2013

Interaktywny przetarg Heinekena

Grupa Żywiec szuka agencji do obsługi digital międzynarodowej marki.

Zagranica, 30 kwietnia 2013

Stuknij się i dodaj do znajomych

Budweiser wprowadza innowacyjny kubek, który podczas toastu loguje do Facebooka i dodaje nowych znajomych.

Zagranica, 15 kwietnia 2013

Projekt Brazylijczyka wygrywa w konkursie Heinekena

Jednocześnie w głosowaniu publiczności zwycięża praca Polaka Bartosza Bąka.

Zagranica, 10 kwietnia 2013

Open Design Explorations marki Heineken

Heineken zaprasza talenty designu do współtworzenia futurystycznego lounge baru.

Zagranica, 5 kwietnia 2013

Polacy w finale Your Future Bottle

W konkursie na autorski projekt butelki piwa marki Heineken jury wybrało finałową piątkę, w której znalazło się aż dwóch polskich designerów - Anna Ptasińska i Bartek Bąk.

Kraj, 22 marca 2013

Przemysław Dzierbicki odchodzi z Grupy Żywiec

Group brand director z końcem kwietnia zakończy pracę.

Kraj, 20 marca 2013

Półfinał Remix Our Future marki Heineken

Aż 10 Polaków znalazło się w półfinałowej setce konkursu na projekt butelki piwa holenderskiej marki Heineken.

Kraj, 12 marca 2013

Kolejny etap Remix our Future Heinekena

Do sklepów w Polsce trafiają puszki z nową etykietą projektu zwycięzcy pierwszej edycji konkursu.

Kraj, 11 marca 2013

Alicja Bachleda-Curuś w amerykańskiej kampanii Heinekena

Polka wystąpiła w spocie "Déjà vu".