Polskie oddziały LG oraz PHD nie odpowiedziały na nasze pytania dotyczące finału tego konkursu.
W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.
Zakończyły się przetargi na kreację i media.
Budżet tego klienta jest wart 60 mln dol.
Mac'n'Cheetos będą dostępne przez określony czas w ofercie sieci.
Agencja, należąca do niezależnej sieci Columbus Media International, regularnie wygrywała w ub.r. przetargi, pokonując w nich znacznie większych rywali.
Publicis Groupe będzie kupować media dla Cadbury w Stanach Zjednoczonych.
Tiger Woods wraca do uprawiania golfa, a wraz z nim wracają najwięksi sponsorzy. Nike, Gillette i EA Sports popierają powrót...
Dom mediowy Star Media kupił kilkuprocentowy pakiet udziałów w międzynarodowej sieci Columbus Media International. Dokładna liczba udziałów nie jest znana,...
Do sieci Columbus Media International dołączył brytyjski dom mediowy Walker Media. Jednocześnie nastąpiła zmiana na stanowisku szefa sieci. Objął je...
Star Media został przyłączony do Columbus Media, międzynarodowej sieci niezależnych domów mediowych. Obecność w sieci nie wiąże się ze zmianami...
Na bazie trzech agencji: BLM, Horizon Media i Cossette Media, powstała nowa globalna niezależna firma świadcząca usługi medialne - Columbus...
IKEA, szwedzki producent mebli, skonsolidowała wart 86 mln dol. amerykański budżet mediowy w Mediaegde:cia (WPP). To kolejny krok w kierunku...
Dom mediowy Zenith Media wygrał wart 80 mln dol. budżet na zakup mediów dla koncernu farmaceutycznego Schering-Plough Corp. dotyczący kampanii...