Szef kuchni tym razem poleca dania chińskie.
MediaCom Warszawa, dotychczasowa agencja Horteksu, nie stanął do obrony budżetu.
Firma obecnie współpracuje z MediaCom Warszawa.
Produkty wspiera kampania - ponownie z Mateuszem Gesslerem.
Marka rusza z rozległą, wielokanałową kampanią zup gotowych.
Agencja przygotowała koncepcję loterii konsumenckiej i kreację spotów TV.
Przy kampanii pracowały także: Papaya Films, Studio Televisor, agencja F11, MediaCom i Pure Play.
Opus B realizuje kolejną kampanię dla soków tego marketera.
Fundusz dostał zgodę UOKiK na przejęcie spółek wchodzących w skład Hortex Holding.
Wystartował kolejny etap kampanii producenta soków.
Nowym właścicielem firmy będzie Fundusz Mid Europa Partners.
Marketer poleca dwa nowe smaki z portfolio.
Agencja obsłuży Kitchen Casting - kanał internetowy dla miłośników gotowania.
Dzieci będą uczyły się w szkole o zdrowym odżywianiu, a przedsięwzięcie wspierają duże marki.
Firma wprowadza na rynek linię Bubbles - napojów owocowych gazowanych w plastikowych puszkach i wspiera launch kampanią.
Agencja wygrała konkurs ofert na obsługę marki w mediach społecznościowych.
Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.
Liderem pozostaje Maspex, choć wydał mniej na reklamę niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Limitowana seria napojów została wsparta działaniami promocyjnymi.
Hortex promuje mrożone warzywa na patelnię z udziałem Matki Natury.
Firma kontynuuje strategie miłosnych opowieści. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.
Główną rolę w kampanii odgrywa znana z poprzednich odsłon Matka Natura, której sekundują rezolutne zające.
Strony nie ujawniają wartości transakcji, nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.
Wystartowała kampania telewizyjna, za kreację odpowiada Opus B.
Hortex według słów swego prezesa chce zwiększyć udział mrożonek w segmencie żywnościowym i polepszyć ich dystrybucję. W tym celu Hortex i firma Ren podpisały przedwstępną umowę w sprawie zakupu udziałów w Ren i spółce powiązanej Marywilska, a także uzgodniły wznowienie współpracy dystrybucyjnej.
Matka natura zachęca do sięgnięcia po mrożonki.
Producent zapewnia, że jego soki produkowane są z polskich owoców i podaje przepis na to, jak radzić sobie z owocowymi nadwyżkami. Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a media zakupił MEC.
Agencja stworzyła rozbudowaną aplikację mobilną z grami dla dzieci.
Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.