Publikujemy list otwarty polskiego biura IAB.
Na liście wymarzonych korporacji do pracy plasują się m.in. IKEA, Lego, Unilever, P&G czy Mondelez. A wśród internetowych gigantów prym wiodą Google i Netflix.
Grono wydawców jest kluczowe dla tej inicjatywy IAB Polska.
Najpopularniejszą pod względem liczby zgłoszeń była nowo wprowadzona kategoria content marketing, w której ostatecznie przyznano cztery nominacje.
Tegoroczną przewodniczącą jury jest Anna Iller, branded content manager z Allegro.
W ramach IAB Polska firma będzie uczestniczyła w pracach związanych z digital marketingiem. W strukturach SAR przedstawiciele Abstra będą uczestniczyć w pracach Klubu Ad/Tech SAR.
Jej liderem jest Paweł Modzelewski, head of strategy agencji 24/7 Communication.
Jest on przeznaczony m.in. dla osób wchodzących na rynek pracy marketingu cyfrowego, studentów i absolwentów kierunków e-marketingowych.
Tymczasowo zastąpi ją Agata Gołuchowska, menedżer ds. komunikacji i marketingu.
Najwięcej statuetek - siedem - otrzymała agencja Gong.
IAB Polska prezentuje wnioski w raporcie "Mobile 2018".
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza 240 firm polskiego rynku internetowego.
Kampanie można zgłaszać w 16 kategoriach.
Głównym źródłem fake newsów są media społecznościowe i portale informacyjne.
Jest to konsorcjum badawczo-rozwojowe, którego zadaniem jest tworzenie rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.
Działania będą realizowane przez Pawła Mazurka, managing directora, oraz Szymona Szmigla, head of commercial sales.
Organizacja na obecnym etapie rozwoju technologii pomiaru nie rekomenduje rozliczania kampanii na podstawie tego wskaźnika.
Msza żałobna zostanie odprawiona w kościele pod wezwaniem św. Wincentego a Paulo (murowany) w Warszawie o 11.50.
Projekt powstał na bazie analogicznego dokumentu opublikowanego przez IAB Australia w czerwcu 2016.
W drugiej połowie roku rozpoczną się także prace nad paneuropejską wersją tego programu.
Dentsu Aegis Network Polska i Initiative zostały członkami zwyczajnymi IAB.
Strony podpisały list intencyjny, którego efektem ma być m.in. powstanie kodeksu.
IAB Polska przedstawia najnowsze wyniki badania przeprowadzonego na grupie marketerów, pracowników agencji i sieci reklamowych oraz agencji PR.
Nasza koleżanka, z którą pracowaliśmy przez wiele lat, kiedy była w IAB Polska, potrzebuje pomocy finansowej na rehabilitację.
Ponadto wprowadzenie zakazu mogłoby się wiązać ze spadkiem przychodu mediów nawet o jedną szóstą.
Za nią jest Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Łącznie w konkursie jest 65 nominacji.
Gala odbędzie się 1 grudnia 2016 w stołecznym Multikinie Złote Tarasy.
Tymczasowo jej obowiązki przejmuje Robert Wielgo.
Trzy nominacje dla Polski.
"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Przedstawiciele stowarzyszenia przy okazji każdego przetargu informują klienta o standardach przetargowych WFA/EACA. Rozpoczął się także proces konsultacji i warsztatów ze środowiskiem prokurmentu.
Grupa Stroer wzmocni ofertę wideo sieci, dotychczas bazującą głównie na pre-rollach.
Siedmiu członków z Polski zostało wytypowanych do nowej grupy roboczej.
Media Impact Polska oraz Optizen Labs podjęły decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy.
Firma zatrudnia doświadczonych pracowników.
Zastąpiła na tym stanowisku Annę Podkowińską-Tretyn, reprezentującą firmę Agora SA, która odchodzi z rady.