M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "IAB Polska (firma)"

Do redakcji, 9 kwietnia 2020

IAB Polska: Apel do reklamodawców

Publikujemy list otwarty polskiego biura IAB.

Kraj, 27 stycznia 2020

ScreenLovers: działy marketingu i giganci technologiczni najbardziej kuszącymi miejscami pracy dla fachowców z branży reklamowej

Na liście wymarzonych korporacji do pracy plasują się m.in. IKEA, Lego, Unilever, P&G czy Mondelez. A wśród internetowych gigantów prym wiodą Google i Netflix.

Kraj, 17 stycznia 2020

Reklama online może w tym roku przebić 5 mld zł

W III kwartale 2019 r. tempo rozwojowe reklamy cyfrowej utrzymało dwucyfrowy indeks zaobserwowany we wcześniejszym kwartale.

Kraj, 9 stycznia 2020

Wirtualna Polska jako pierwszy wydawca podpisuje Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

Grono wydawców jest kluczowe dla tej inicjatywy IAB Polska.

Kraj, 5 listopada 2019

IAB AdEx: Reklama online rośnie dwucyfrowo po I półroczu br.

Po dwóch kwartałach wydatki na reklamę internetową osiągnęły poziom 2,4 mld zł.

Kraj, 28 października 2019

56 nominacji do IAB Mixx Awards 2019

Najpopularniejszą pod względem liczby zgłoszeń była nowo wprowadzona kategoria content marketing, w której ostatecznie przyznano cztery nominacje.

Kraj, 26 września 2019

Ponad 180 zgłoszeń w IAB Mixx Awards 2019

Tegoroczną przewodniczącą jury jest Anna Iller, branded content manager z Allegro.

Kraj, 16 lipca 2019

Abstra dołącza do struktur IAB i SAR

W ramach IAB Polska firma będzie uczestniczyła w pracach związanych z digital marketingiem. W strukturach SAR przedstawiciele Abstra będą uczestniczyć w pracach Klubu Ad/Tech SAR.

Kraj, 3 lipca 2019

IAB Polska powołuje grupę roboczą ds. PR

Jej liderem jest Paweł Modzelewski, head of strategy agencji 24/7 Communication.

Kraj, 28 czerwca 2019

IAB Polska wprowadza DIMAQ Basic

Jest on przeznaczony m.in. dla osób wchodzących na rynek pracy marketingu cyfrowego, studentów i absolwentów kierunków e-marketingowych.

Kraj, 18 marca 2019

Paweł Kolenda ponownie w jury IAB Europe Research Awards

Po raz siódmy będzie wybierał najlepsze projekty badawcze.

Kraj, 19 grudnia 2018

Dorota Zawadzka odchodzi z IAB Polska

Tymczasowo zastąpi ją Agata Gołuchowska, menedżer ds. komunikacji i marketingu.

Kraj, 29 listopada 2018

Nagrody IAB Mixx Awards: trzy złota

Najwięcej statuetek - siedem - otrzymała agencja Gong.

Kraj, 8 listopada 2018

Reklama internetowa bije kolejny rekord po I półroczu

Jeśli dynamika wzrostu utrzyma się na zbliżonym poziomie, koniec roku powinien zakończyć się rekordową wartością przekraczającą 4,6 mld zł.

Kraj, 25 października 2018

Penetracja smartfonów w Polsce wynosi prawie 90 proc.

IAB Polska prezentuje wnioski w raporcie "Mobile 2018".

Kraj, 5 października 2018

Prezes IAB Polska szefem IAB Europe

Włodzimierz Schmidt polskiemu oddziałowi organizacji szefuje od 2013 r.

Kraj, 20 września 2018

Agencja Clue PR dołączyła do IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza 240 firm polskiego rynku internetowego.

Kraj, 3 sierpnia 2018

Ruszają zgłoszenia do Mixx Awards 2018

Kampanie można zgłaszać w 16 kategoriach.

Kraj, 20 lipca 2018

Badanie IAB Polska: internet mało wiarygodnym medium

Głównym źródłem fake newsów są media społecznościowe i portale informacyjne.

Kraj, 26 marca 2018

IAB Polska dołączyło do IAB Tech Lab

Jest to konsorcjum badawczo-rozwojowe, którego zadaniem jest tworzenie rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.

Kraj, 23 lutego 2018

Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

Prace rady - ciała nadzorującego i kontrolującego program certyfikacji DIMAQ - będą odbywały się w czterech grupach projektowych.

Kraj, 1 lutego 2018

Karolina Marciniak z Havas Worldwide Warsaw do Valkea Media

Obejmie stanowisko content designera.

Kraj, 22 stycznia 2018

Paweł Kolenda w jury Research Awards 2018

Zasiada w jury tego konkursu od 2015 r.

Kraj, 15 grudnia 2017

Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication

Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.

Kraj, 6 grudnia 2017

Powstaje TogetherAudience, marka o profilu technologiczno-analitycznym

Działania będą realizowane przez Pawła Mazurka, managing directora, oraz Szymona Szmigla, head of commercial sales.

Kraj, 25 października 2017

IAB Polska przyjmuje nowy standard viewability reklam online

Organizacja na obecnym etapie rozwoju technologii pomiaru nie rekomenduje rozliczania kampanii na podstawie tego wskaźnika.

Kraj, 27 września 2017

Pogrzeb Anny Wątłej odbędzie się w piątek 29 września

Msza żałobna zostanie odprawiona w kościele pod wezwaniem św. Wincentego a Paulo (murowany) w Warszawie o 11.50.

Kraj, 5 lipca 2017

IAB zaprasza do konsultacji ws. viewability reklam online

Projekt powstał na bazie analogicznego dokumentu opublikowanego przez IAB Australia w czerwcu 2016.

Kraj, 18 maja 2017

Polski standard DIMAQ wchodzi do kolejnych 10 krajów

W drugiej połowie roku rozpoczną się także prace nad paneuropejską wersją tego programu.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Anna Gruszka i Sławomir Stępniewski w radzie nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska i Initiative zostały członkami zwyczajnymi IAB.

Kraj, 8 marca 2017

IAB Polska i GIODO podejmą wspólne działania na rzecz ochrony danych osobowych w internecie

Strony podpisały list intencyjny, którego efektem ma być m.in. powstanie kodeksu.

Kraj, 22 lutego 2017

IAB: dystrybucja treści contentmarketingowych dotyczy głównie social mediów

IAB Polska przedstawia najnowsze wyniki badania przeprowadzonego na grupie marketerów, pracowników agencji i sieci reklamowych oraz agencji PR.

Kraj, 20 lutego 2017

Pomoc dla Ani Wątłej

Nasza koleżanka, z którą pracowaliśmy przez wiele lat, kiedy była w IAB Polska, potrzebuje pomocy finansowej na rehabilitację.

Kraj, 19 stycznia 2017

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska

Zastąpił Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

Kraj, 20 grudnia 2016

Zakaz reklam leków i suplementów może skutkować 10-proc. redukcją przychodów branży reklamowej

Ponadto wprowadzenie zakazu mogłoby się wiązać ze spadkiem przychodu mediów nawet o jedną szóstą.

Kraj, 8 listopada 2016

VML ma 14 nominacji w Mixx Awards 2016

Za nią jest Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Łącznie w konkursie jest 65 nominacji.

Kraj, 19 września 2016

Mediafarm dołącza do IAB Polska

Firma chce uczestniczyć w pracach na rzecz tworzenia dobrych praktyk, neutralizowania największych zagrożeń stojących przed branżą internetową m.in. blokowania reklam.

Kraj, 27 lipca 2016

Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards 2016

Gala odbędzie się 1 grudnia 2016 w stołecznym Multikinie Złote Tarasy.

Kraj, 15 czerwca 2016

Magdalena Buszek odchodzi z IAB Polska

Tymczasowo jej obowiązki przejmuje Robert Wielgo.

Kraj, 24 maja 2016

Sandra Steinmetz dołącza do PR Calling

Poprzednio pracowała w IAB Polska.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Gemius i IAB Polska nominowane w Research Awards 2016

Trzy nominacje dla Polski.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Trzecia edycja IAB Camp z youtuberami

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Platforma przetargowa SAR ma służyć także edukacji klientów

Przedstawiciele stowarzyszenia przy okazji każdego przetargu informują klienta o standardach przetargowych WFA/EACA. Rozpoczął się także proces konsultacji i warsztatów ze środowiskiem prokurmentu.

Kraj, 1 marca 2016

Anna Wątła żegna się z IAB Polska

Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.

Kraj, 16 grudnia 2015

Ad-Vice poszerza ofertę wideo

Grupa Stroer wzmocni ofertę wideo sieci, dotychczas bazującą głównie na pre-rollach.

Kraj, 13 października 2015

IAB Europe zbada temat reklamy natywnej

Siedmiu członków z Polski zostało wytypowanych do nowej grupy roboczej.

Kraj, 1 lipca 2015

Optizen Labs będzie sprzedawać reklamy w wydaniach cyfrowych pism RASP

Media Impact Polska oraz Optizen Labs podjęły decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy.

Kraj, 23 czerwca 2015

Tomasz Brzeziński i Szymon Szmigiel w Netsprincie

Firma zatrudnia doświadczonych pracowników.

Kraj, 21 maja 2015

Joanna Pawlak nową przewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska

Zastąpiła na tym stanowisku Annę Podkowińską-Tretyn, reprezentującą firmę Agora SA, która odchodzi z rady.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Maciej Wicha został zastępcą dyr. segmentu internet w Agorze

W nowej roli odpowiada przede wszystkim za strategię monetyzacji serwisów z grupy Gazeta.pl.