Kraj, 29 stycznia 2020
Hasło kampanii brzmi: "Oszczędzaj, ale nie na tym co ważne".
Czytaj więcej
Kraj, 28 października 2019
"Prosty język robi różnicę" - aktorzy czytają zawiłe teksty finansowe i urzędowe.
Czytaj więcej
Kraj, 21 października 2019
Kraj, 11 października 2019
Automatyczny zwrot części wydatków za zakupy kartą Visa.
Czytaj więcej
Kraj, 27 sierpnia 2019
Kampania promująca zdalny proces rejestracji działalności gospodarczej.
Czytaj więcej
Kraj, 12 sierpnia 2019
Bank chce się pokazać jako bliski ludziom i zaangażowany ekologicznie.
Czytaj więcej
Kraj, 3 kwietnia 2019
W pełni elektryczny carsharing jest pierwszym takim systemem w Warszawie, największym w Polsce oraz jednym z największych w Europie.
Czytaj więcej
Kraj, 20 lutego 2019
Bank kolejny raz zachęca do dawania dobrych opinii na temat firm, bo to dla nich najlepsza reklama.
Czytaj więcej
Kraj, 5 lutego 2019
Kolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 21 stycznia 2019
Wśród nich znaleźli się m.in. ING Bank Śląski, PKO BP, Nest Bank.
Czytaj więcej
Kraj, 21 grudnia 2018
W kampanii bank podejmuje ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.
Czytaj więcej
Kraj, 26 listopada 2018
Laurki dla firm wystawiło ponad 600 osób, a część z nich wyśpiewali Mela Koteluk i Paweł Domagała.
Czytaj więcej
Kraj, 14 listopada 2018
Jako account director odpowiada za prowadzenie projektów dla ING Banku Śląskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 6 listopada 2018
Nietypowa kampania bankowości dla przedsiębiorców - klienci piszą opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki.
Czytaj więcej
Kraj, 31 października 2018
Kraj, 2 października 2018
W biegu uczestniczyć będzie 2 tys. pracowników banku.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2018
Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Czytaj więcej
Kraj, 23 sierpnia 2018
Przez osiem lat był związany z MullenLowe MediaHub.
Czytaj więcej
Kraj, 21 sierpnia 2018
Bank zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych.
Czytaj więcej
Kraj, 14 sierpnia 2018
Bank kieruje komunikację do młodych osób - w wieku 18-26 lat.
Czytaj więcej
Kraj, 3 sierpnia 2018
Autorem kreacji jest Brain, a za wybór mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.
Czytaj więcej
Kraj, 6 lipca 2018
Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".
Czytaj więcej
Kraj, 19 czerwca 2018
Zrealizował m.in. film reklamowy oferty Eko ING Banku Śląskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 7 czerwca 2018
Stanowisko CSO zajmował dotychczas prezes i założyciel agencji Michał Wolniak.
Czytaj więcej
Kraj, 22 maja 2018
Bo "podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny".
Czytaj więcej
Kraj, 15 marca 2018
Agencja wspiera w działaniach proekologicznych ING Bank Śląski.
Czytaj więcej
Kraj, 26 stycznia 2018
Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 12 stycznia 2018
W internetowych reklamach nakłania do bycia "ogarem" oszczędzania.
Czytaj więcej
Kraj, 1 grudnia 2017
To rekompensaty za niezgodne z prawem zmiany warunków umów.
Czytaj więcej
Kraj, 24 listopada 2017
Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcej
Przetargi, 24 listopada 2017
Z postępowania odpadł dom mediowy PHD Media Direction (Omnicom)
Czytaj więcej
Kraj, 23 listopada 2017
Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.
Czytaj więcej
Kraj, 3 listopada 2017
Jerzy Mroczek pozostanie w Polskim Standardzie Płatności - będzie kierował departamentem prawnym i zarządzania ryzykiem.
Czytaj więcej
Kraj, 1 września 2017
Przez ostatnie 10 lat była związana z Papaya Films.
Czytaj więcej
Kraj, 10 sierpnia 2017
Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.
Czytaj więcej
Kraj, 29 maja 2017
Projekt powstał do hasła "Moja Łódź, moje wiosła, mój cel".
Czytaj więcej
Przetargi, 25 kwietnia 2017
Kraj, 21 lutego 2017
W działaniach akcentowany będzie prosty język komunikacji związanej z finansami.
Czytaj więcej
Kraj, 14 lutego 2017
Krajowy system płatności mobilnych Blik ma dwa lata. Bilans: blisko 3,5 mln użytkowników i ponad 10 mln transakcji.
Czytaj więcej
Kraj, 26 stycznia 2017
Kampanię pod hasłem "Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili" przygotowały Gong i MullenLowe.
Czytaj więcej
Przetargi, 11 stycznia 2017
Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów oraz projektowanie działań marketingowych.
Czytaj więcej