M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Instagram (marka)"

Kraj, 14 października 2019

Hill+Knowlton Strategies dla Grupy Żywiec [wideo]

Agencja postawiła przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video podcastów.

Zagranica, 8 października 2019

TikTok zakazuje reklamy politycznej

Czwarty pod względem wielkości serwis społecznościowy robi zdecydowany ruch.

Zagranica, 7 października 2019

Facebook chce rywalizować ze Snapchatem

Sieć społecznościowa uruchamia Threads - aplikację do obsługi wątków w Instagramie.

Kraj, 16 września 2019

Kolejna odsłona Papaya Young Directors: "Upside Down Stories"

W 2020 r. inicjatywę zakończy dwudniowy event z koncertami oraz strefami marek i start-upów.

Zagranica, 10 września 2019

Fanta łączy reklamę zewnętrzną ze Snapchatem

Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.

Zagranica, 30 sierpnia 2019

W Wielkiej Brytanii Facebook wystartował z kampanią o polityce prywatności

Gigant mediów społecznościowych podkreśla decyzyjność i sprawczość użytkowników.

Zagranica, 6 sierpnia 2019

Facebook dokonuje rebrandingu Instagrama i WhatsApp

Gigant social mediów dołącza swoją nazwę do nazw popularnych komunikatorów.

Zagranica, 22 lipca 2019

Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie

W dniach 25-28 lipca w Nowym Jorku będzie można obejrzeć wystawę "Zero Likes Given", nawiązującą do zleconego przez markę badania o negatywnym wpływie social mediów na życie milenialsów.

Kraj, 22 lipca 2019

Viacom i BrandBuddies przygotowali wspólny projekt

Autorski format Follovers ma pozwolić dotrzeć markom do młodych twórców internetowych i ich fanów.

Zagranica, 9 lipca 2019

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Zagranica, 8 lipca 2019

Brita z kampanią na Instagramie o zaśmiecaniu plaż

W posty 21 influencerów ze zdjęciami zrobionymi na malowniczych plażach wmontowano przy pomocy Photoshopa sterty plastikowych odpadów.

Zagranica, 8 lipca 2019

L'Oreal z powodzeniem eksperymentuje z rozszerzoną rzeczywistością

Według firmy Modiface, przejętej przez L'Oreal, zastosowanie AR zwiększa dwukrotnie czas interakcji użytkownika z produktem na stronie internetowej, a trzykrotnie - współczynnik konwersji.

Kraj, 2 lipca 2019

Instagram wprowadza reklamy w sekcji Eksploruj

Instagram argumentuje, że będzie to szansa dla reklamodawców, by pozyskać internautów, którzy poszukują czegoś nowego.

Zagranica, 17 czerwca 2019

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Zagranica, 6 czerwca 2019

Instagram pozwoli markom zamieniać posty influencerów w reklamy

Pozwoli to na dotarcie także do osób spoza kręgu obserwujących danego influencera.

Zagranica, 30 maja 2019

Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik

Hakan Bulgurlu, CEO Arçelika, zdobył najwyższy szczyt Ziemi 23 maja.

Zagranica, 29 maja 2019

Emarketer obniża prognozy czasu użytkowania Facebooka i Snapchata

Instagram ma natomiast zyskiwać dzięki Stories, materiałom wideo i treściom dodawanym przez influencerów.

Kraj, 24 maja 2019

Plotek.pl z nowym formatem na YouTube

#TRENDCHALLENGE - pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube łączący rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce - zadebiutuje 26 maja.

Zagranica, 14 maja 2019

Instagram stworzył profil @shop

Serwis należący do Facebooka chce w ten sposób wspierać małe biznesy i twórców za nimi stojących.

Zagranica, 13 maja 2019

LVMH otwiera nowy dom mody z Rihanną

Przedsięwzięcie o nazwie Fenty ma pokazać, że współpraca z gwiazdą estrady i social mediów daje równie wiele korzyści co ze słynnymi projektantami.

Zagranica, 6 maja 2019

Instagram testuje ukrywanie liczby lajków

Test prowadzony jest w Kanadzie.

Zagranica, 15 kwietnia 2019

KFC parodiuje influencerów najnowszej kampanii w social mediach

Konto firmy na Instagramie zostało oddane we władanie wygenerowanemu komputerowo pułkownikowi Sandersowi.

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Piper Jaffray kolejny raz zbadał preferencje zakupowe amerykańskich nastolatków

83 proc. spośród osób urodzonych po 2000 r. ma iPhone'a, 27 proc. - inteligentny zegarek. Dla co drugiej ulubionym serwisem internetowym jest Amazon.

Zagranica, 25 marca 2019

Amazon testuje reklamy wideo w aplikacji zakupowej

Wchodzi tym samym w bezpośrednią rywalizację z Google i Facebookiem dominującymi na wartym 129 mld dol. rynku reklamy cyfrowej.

Zagranica, 20 marca 2019

Reed Hastings: Netflix jest firmą medialną

CEO Netfliksa podkreśla, że firma wydaje rocznie 1,2 mld dol. na rozwiązania technologiczne, a ok. 10 mld dol. na treści programowe.

Zagranica, 20 marca 2019

Instagram wkracza w obszar e-commerce

Pilotażowy program umożliwiający zakupy produktów bezpośrednio na platformie obejmuje 20 marek.

Zagranica, 8 marca 2019

Facebook chce być mniej społeczny, a bardziej prywatny

Mark Zuckerberg widzi obecnie przyszłość social mediów w wymianie wiadomości prywatnych i chatach w niewielkich grupach.

Zagranica, 8 lutego 2019

Niemiecki urząd antymonopolowy kontra Facebook

Federalny Urząd Kartelowy zabronił przypisywania danych ze stron zewnętrznych do konta użytkownika Facebooka bez zgody danej osoby.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera

Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".

Zagranica, 22 listopada 2018

Dolce & Gabbana ma kłopoty w Chinach

Pokaz mody w Szanghaju został odwołany w ostatniej chwili po gniewnych reakcjach Chińczyków na promocyjne materiały wideo.

Kraj, 7 listopada 2018

Sanofi otwiera konto na Instagramie

Działania poprowadzi agencja Simple Stories.

Zagranica, 26 września 2018

Dwaj współtwórcy Instagramu odchodzą z Facebooka

Nieoficjalnie mówi się o różnicach zdań w sprawie autonomii fotograficznego serwisu społecznościowego.

Kraj, 30 sierpnia 2018

"Tamagoczi" - interaktywny program Plotek.pl na YouTube

Internauci na żywo decydować będą o zmaganiach celebrytów przed kamerą.

Zagranica, 27 lipca 2018

Gigantyczny spadek kursu akcji Facebooka

Inwestorzy zareagowali tak na informacje o spowolnieniu tempa wzrostu potentata mediów społecznościowych.

Zagranica, 10 lipca 2018

Maria Szarapowa zamiast niemowląt w nowej reklamie wody Evian

Evian nie rezygnuje z platformy kreatywnej "Live Young", ale dodaje tagline "I Wanna" i zatrudnia dorosłych ambasadorów marki.

Zagranica, 22 czerwca 2018

Gwiazda Instagramu używała zdjęć ze stocka

Oszustwo wytropił serwis internetowy Mothership.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Wkrótce ruszy globalna kampania marketingowa związana z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji.

Zagranica, 22 marca 2018

Instagram chce ułatwić e-zakupy

Serwis socialmediowy po uruchomieniu nowej funkcjonalności w USA rozszerza ofertę o 8 kolejnych rynków.

Zagranica, 27 lutego 2018

Maybelline pyta konsumentki, czy zrezygnować ze Snapchata

Trwa nie najlepsza passa multimedialnego narzędzia do komunikacji.

Zagranica, 26 lutego 2018

Wpis na Twitterze zachwiał kursem Snapa

Gwiazda reality TV Kylie Jenner napisała, że nie otwiera już Snapchata i zapytała, czy jest w tym odosobniona.

Zagranica, 7 lutego 2018

Reklamy z flamingami w nowej kampanii Lastminute.com

"Whatever makes you pink" to pierwsza kampania dla marki przygotowana przez Publicis London.

Kraj, 21 grudnia 2017

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Zagranica, 20 grudnia 2017

EMarketer: Instagram ma prawie 600 mln użytkowników

Według eMarketera na koniec br. 593,7 mln osób na świecie skorzysta z Instagramu przynajmniej raz w miesiącu. Do 2021 r. liczba użytkowników ma wzrosnąć do 927,9 mln.

Przetargi, 19 grudnia 2017

Cut The Mustard wygrywa obsługę Lecha

Kompania Piwowarska zmienia agencję digital dla swojego brandu.

Kraj, 29 listopada 2017

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Kraj, 27 października 2017

Selectivv lepiej analizuje użytkowników aplikacji mobilnych

Dzięki temu ma zwiększać precyzję targetowania reklam.

Przetargi, 24 października 2017

K2 wygrała przetarg na obsługę marki Bols

Agencja wprowadzi na rynek wersję Bols Platinum - Magma.

Przetargi, 24 października 2017

WebTalk wygrał przetarg na obsługę InPostu

Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii socialmediowej.

Przetargi, 5 października 2017

Nescafe skorzysta z usług agencji Streetcom

Strategia zakłada zmaksymalizowanie kontentu własnego generowanego przez ambasadorów w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 października 2017

Wystartowała kampania nowej marki bananów

Citronex promuje markę Yellow - budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.