M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "IPG Mediabrands (firma)"

Kraj, 2 września 2020

Michał Jasiński szefem UM Thrive

Nowego szefa UM Thrive od strony strategicznej wspierać będzie Sebastian Szysz.

Przetargi, 28 sierpnia 2020

Cztery grupy walczą o budżet mediowy Sanofi

Do postępowania mają dołączyć: Omnicom i IPG Mediabrands.

Zagranica, 28 lipca 2020

UM powołuje Arielle Garcię na stanowisko chief privacy officera

To nowe stanowisko w strukturach firmy należącej do IPG Mediabrands.

Kraj, 6 lipca 2020

RECMA: Starcom na szczycie zestawienia Overall Activity Volume 2019

Największym holdingiem pozostaje GroupM.

Zagranica, 17 czerwca 2020

Brytyjski rynek reklamowy skurczy się w 2020 r. o 12,5% - przewiduje GroupM

Prognoza sytuuje się w połowie drogi między wcześniej ogłoszonymi przewidywaniami Magna (IPG Mediabrands) oraz AA/WARC.

Kraj, 16 czerwca 2020

Adrianna Stępniewska head of Lego REEMEA w Initiative Junior

W strukturach IPG Mediabrands będzie raportowała bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO IPG Mediabrands CEE.

Kraj, 16 czerwca 2020

Matterkind tworzy hub dla Europy

Koordynatorem projektu jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands.

Kraj, 9 czerwca 2020

Eti wspiera swoje produkty loterią

Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits zapraszają do konkursu konsumenckiego.

Kraj, 26 maja 2020

Zofia Sanejko kończy pracę w UM

Z agencją związana była od ponad 20 lat.

Kraj, 6 maja 2020

Agata Sądel na czele nowej marki Matterkind w IPG Mediabrands

Oferta Matterkind będzie skoncentrowana na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji.

Zagranica, 27 kwietnia 2020

RECMA: Publicis i GroupM liderami w Stanach Zjednoczonych

Stawkę zamyka Havas.

Kraj, 24 kwietnia 2020

Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i CEE, Marcin Dec odwołany

Monika Bronowska nadal będzie nadzorowała działania grupy na takich rynkach jak: Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Serbia, Mołdawia i Ukraina.

Kraj, 15 kwietnia 2020

Bakoma Men startuje z kampanią

Linia jogurtów i shake'ów wspierana działaniami reklamowymi.

Kraj, 6 kwietnia 2020

IPG Mediabrands: Oglądalność telewizji w marcu powróciła do poziomu sprzed kilkunastu lat

Istotnym zjawiskiem jest wzrost wskaźników oglądalności wśród kobiet, szczególnie w wieku 20-49 lat.

Kraj, 31 marca 2020

IPG Mediabrands: Połowa Polaków boi się o swoją przyszłość

Respondenci w pytaniu otwartym wyrażali swoje obawy o losy firm, w których pracują, czy prowadzonych działalności.

Kraj, 23 marca 2020

Monika Nowak szefową zespołu culinary Nestle w UM Thrive

Przeszła z Wavemakera.

Przetargi, 18 marca 2020

Diageo wybiera PHD do obsługi mediowej

Firma wydaje rocznie na media płatne 500 mln funtów. Klienta straci Carat.

Kraj, 4 marca 2020

Starcom i MediaCom dominują w RECMA Profile Classification

Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.

Kraj, 2 marca 2020

Marta Bąkowska dyrektorem zarządzającym w Reprise

Będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwijanie biznesu spółki. Raportuje do Anny Gruszki.

Przetargi, 13 lutego 2020

IPG Mediabrands wygrywa budżet mediowy linii Emirates

Po sześciu latach klient rozstaje się z Havas Media.

Kraj, 13 lutego 2020

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Ma umocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.

Kraj, 12 lutego 2020

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Ma umocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.

Kraj, 30 stycznia 2020

Marta Gilbas została head of social media w Reprise

Ostatnio związana była z domem mediowym Codemedia, gdzie pełniła funkcję branded content & social media directora.

Kraj, 15 stycznia 2020

Justyna Mazur dołączyła do zespołu IPG Mediabrands

Jej rolą będzie wsparcie w zarządzaniu i optymalizacji przychodów, zwiększenie efektywności oferowanych rozwiązań oraz budowanie i wzmacnianie relacji z klientami.

Zagranica, 9 stycznia 2020

Ważne zmiany w kierownictwie IPG Mediabrands

Za rynek europejski będzie odpowiadał Christian Johansen, który doradzał m.in. w ostatnim przetargu mediowym Nestle w Polsce.

Kraj, 18 grudnia 2019

UM wygrywa przetarg mediowy Bakomy

Klient pozostaje ze swoją dotychczasową agencją.

Zagranica, 16 grudnia 2019

Dentsu Aegis Network z nową CEO w Stanach Zjednoczonych

Jacki Kelley zastąpi Nicka Briena.

Kraj, 25 listopada 2019

Michał Iwański szefem technologii i mobile w Reprise

Ostatnio odpowiadał za zespół TAAG (Technology and Activation Group) w ramach Publicis Media.

Przetargi, 15 listopada 2019

Teva wybiera Initiative do obsługi mediowej

Rozpoczęcie współpracy między firmami formalnie nastąpi od początku 2020 r.

Przetargi, 29 października 2019

Nestlé Polska wybiera UM Thrive do obsługi mediowej

UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020-2022. Klienta straci Wavemaker.

Przetargi, 28 października 2019

Cztery zespoły w przetargu Totalizatora Sportowego

Domy mediowe złożyły już oferty.

Kraj, 15 października 2019

GroupM liderem "The Qualitative Evaluation Poland 2019" wg RECMA

Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.

Kraj, 11 października 2019

Mikołaj Zglenicki nowym CFO w IPG Mediabrands

Zastąpi Bartosza Struzika, który ma nowe plany zawodowe.

Kraj, 9 października 2019

IPG tworzy Kinesso, firmę, która ma łączyć dane z reklamą

Skorzystają na tym klienci domów mediowych: Initiative, UM i U2.

Kraj, 8 października 2019

UM rozbudowuje zespół client service

Andrzej Bonarowski i Marcin Piotrowicz wzmocnią zespół agencji mediowej.

Zagranica, 2 października 2019

Dimitri Maex został CEO Reprise globalnie

Będzie raportował do Daryla Lee, global CEO IPG Mediabrands.

Kraj, 26 sierpnia 2019

Balcerzak rusza z działaniami wizerunkowymi [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada U2 Media (IPG Mediabrands).

Kraj, 2 sierpnia 2019

Mateusz Koronkiewicz awansuje na business acceleration lead w IPG Mediabrands

W tej grupie pracuje od prawie pięciu lat.

Kraj, 24 lipca 2019

Monika Bronowska nowym CEO w IPG Mediabrands CEE

Wraz z objęciem przez Bronowską stanowiska CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy. Jej głównym zadaniem będzie wzmocnienie IPG Mediabrands w regionie oraz rozwój usług i produktów grupy.

Przetargi, 17 lipca 2019

UM wygrywa budżet mediowy Mattela

Klienta straci Carat.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Kraj, 8 lipca 2019

RECMA: GroupM liderem zestawienia Overall Activity 2018

W najlepszej trójce znalazły się też Publicis Media i Havas Media Group.

Kraj, 24 maja 2019

Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.

Zagranica, 22 marca 2019

Jacki Kelley przechodzi z Bloomberga do Dentsu

Obejmie stanowiska chief client officer i president.

Przetargi, 28 stycznia 2019

UPS wybiera The Martin Agency i Initiative

Agencje będą realizować kampanie w Ameryce Północnej, Europie i Kanadzie.

Kraj, 10 grudnia 2018

Magna: W 2019 r. polski rynek reklamowy będzie wart 11,2 mld zł

Rynek reklamowy w przyszłym roku wzrośnie o 5,4 proc.

Kraj, 24 października 2018

Reprise wprowadza DXA - narzędzie do audytu kampanii digital

Będzie ono również dostępne na naszym rynku.

Kraj, 10 września 2018

Initiative i Reprise na short-liście konkursu Smarties organizowanego przez MMA

Agencje otrzymały nominacje za kampanię dla Orange Finanse w dwóch kategoriach.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Kasha Cacy przechodzi z UM na stanowisko global CEO Engine

Jej zadaniem będzie uproszczenie oferty grupy świadczącej usługi marketingowe.

Kraj, 13 sierpnia 2018

IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service

Menedżerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów client service Initiative i UM.