M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "IQS (firma)"

Kraj, 8 września 2020

Booost i IQS opracowali nową metodę targetowania

Narzędzie Data Booster ma wzmacniać efektywność kampanii programatycznych i socialmediowych.

Kraj, 5 lutego 2020

Raport Grupy S/F i IQS: 1/3 Polaków ogląda zawody sportowe kilka razy w tygodniu

Zaledwie 12% Polaków w ogóle nie rozmawia o sporcie i kibicowaniu.

Kraj, 30 stycznia 2020

IQS o żywności bio

Firma opublikowała raport dotyczący potencjału rynkowego żywności bio - badanie ujawnia wiele niekonsekwencji w jego definiowaniu i odbiorze konsumenckim.

Kraj, 22 października 2019

Edipresse i IQS: Parenialsi żyją i kupują w internecie

Z badania przeprowadzonego na zlecenie "Mamo, To Ja" przez Instytut Badawczy IQS wynika, że dla 2/3 rodziców poniżej 35. roku życia internet jest pierwszym źródłem pomocy w sprawach związanych z ich dziećmi.

Kraj, 8 października 2019

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Kraj, 18 września 2019

Aldi: Polacy robią drobne zakupy kilka razy dziennie

Coraz częściej o wyborze sklepu decyduje konkretny produkt lub promocja.

Kraj, 12 czerwca 2019

Biuro Reklamy TVP i IQS: Lewandowski ma największą wartość, a Rdest i Swoboda najwyższy potencjał sponsorski

Robert Lewandowski jest najbardziej rozpoznawanym sportowcem oraz posiada największą wartość sponsorską, Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał sponsorski, wyścigi Formuły 1 ogląda 27% dorosłych polskich internautów - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Kraj, 16 kwietnia 2019

Grzegorz Giza zajmie się rozwojem segmentu data w IQS

Jednocześnie wchodzi do zarządu spółki.

Przetargi, 14 lutego 2018

PBS zrealizuje badanie "Tajemniczy klient" dla PKP Intercity

W przetargu walczyło trzech oferentów.

Kraj, 30 stycznia 2018

MediaCap przeznacza 1,5 mln zł na dofinansowanie spółki Plastream

Strategia programu zakłada zdobycie przez Plastream 100 klientów i wygenerowanie 20 mln zł przychodów oraz 10 mln zł zysku EBITDA w 2020 r.

Kraj, 19 grudnia 2017

Rok po relaunchu Okocim notuje 27-proc. wzrost udziałów

Kampania przygotowana przez Upside i PHD Media Direction akcentowała autentyczną tradycję i kunszt rzemiosła piwowarów.

Kraj, 3 listopada 2017

MediaCap raportuje ponad 10-proc. wzrost przychodów po III kwartale

Spółka publikuje nieaudytowane dane finansowe za III kwartał 2017 r.

Kraj, 19 października 2017

Artur Czajka oraz Rafał Brudziński w IQS

Obejmą stanowiska odpowiednio - trade & shopper business development managera oraz strategic data managera.

Kraj, 12 października 2017

Vichy wybrało agencję PR

LoveBrand Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy. Marka podkreśla w działaniach "siłę kobiet".

Kraj, 7 czerwca 2017

IQS poszerza kompetencje i zespół

Firma badawcza zmieniła także siedzibę.

Kraj, 30 maja 2017

IQS: 78 proc. młodych uważa, że reklamy kłamią

Agencja IQS przebadała młodych w wieku 16-30 lat.

Kraj, 9 maja 2017

Firma badawcza IQS przejęła kolejny podmiot

Firma badawcza IQS, kontynuując intensywną ostatnio działalność akwizycyjną, przejęła platformę technologiczną BrandSpy.

Kraj, 26 kwietnia 2017

IQS: outlety z potencjałem

8 na 10 osób odwiedzających polskie outlety robi w nich zakupy, jednorazowo wydając średnio ponad 240 zł - wynika z raportu Colliers International “Polowanie na okazje. Potencjał centrów wyprzedażowych w Polsce" przygotowanego przez IQS.

Kraj, 14 marca 2017

Krzysztof Chomicki dyrektorem procesów i data w IQS

Firma badawcza zatrudnia kilkuosobowy zespół analityczno-programistyczny.

Kraj, 1 marca 2017

Marcin Olechowski w radzie nadzorczej Mediacap

Spółka powołuje nowego członka na miejsce Filipa Friedmanna.

Kraj, 12 sierpnia 2016

Mediacap na rynku głównym GPW

Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 24 maja 2016

IQS powiększa zespół

Do firmy dołączyli nowi badacze w zespołach ilościowych i jakościowych.

Kraj, 18 lutego 2016

W ub.r. przychody Grupy Mediacap wzrosły o 6 proc., a EBITDA o 38 proc.

Zeszły rok grupa zakończyła z 5 mln zł zysku netto. Dzięki akwizycji w br. przychody maja wzrosnąć do 100 mln zł.

Kraj, 13 stycznia 2016

GfK Polonia wzmacnia zespół

Instytut GfK Polonia zatrudnił trzy osoby do zespołu jakościowego.

Kraj, 23 października 2015

Marcin Jeziorski nowym wiceprezesem Mediacap

Będzie odpowiadać za nadzór i integrację jej marek reklamowych: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLab.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Przychody Mediacap minimalnie spadły, ale zyski wzrosły

Grupa reklamowo-badawcza kontrolowana przez Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna negocjuje akwizycję z dwoma spółkami.

Kraj, 3 sierpnia 2015

Internauci przerywają zbyt długie materiały na YouTube

Wyniki badania IQS dla 360YT.pl.

Kraj, 8 lipca 2015

Celebryci nie zachęcają do oglądania wideo w sieci

Z przeprowadzonego przez Newsrm.TV badania wynika, że najbardziej popularną formą zachęty do obejrzenia wideo w internecie okazuje się polecenie materiału przez znajomych.

Kraj, 15 maja 2015

Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska w IQS

Dwie badaczki dołączają do firmy.

Kraj, 15 kwietnia 2015

IQS zostaje wzmocniony przez sześć nowych osób

Instytut badawczy zasilili nowi menedżerowie z dużym doświadczeniem rynkowym.

Kraj, 31 marca 2015

IQS: Zmienia się sposób konsumpcji telewizji przez Polaków

Oglądanie telewizji to coraz częściej okazja do równoczesnego wykonywania innych czynności domowych.

Kraj, 16 marca 2015

IKEA chce zmienić polskie balkony

Firma wprowadza kolekcję mebli balkonowych i wita wiosnę kampanią.

Kraj, 16 lutego 2015

67,6 mln zł przychodów Mediacap w 2014 r.

Niezależny holding reklamowy rośnie dzięki przejęciom i zapowiada kolejną akwizycję, dzięki której przychody mają przekroczyć 100 mln zł.

Kraj, 19 listopada 2014

Po trzech kwartałach Mediacap wygenerował 46 mln zł przychodu

Zysk netto wyniósł 1,2 mln zł.

Kraj, 6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kraj, 26 listopada 2013

MediaCap przejęła za 2,5 mln pakiet kontrolny IQS

Po transakcji osiągnie 50 mln zł przychodu w 2014 roku.

Kraj, 21 listopada 2011

"Handel" inwestuje w badania eyetrackingowe

Po raz pierwszy w historii prasy handlowej w Polsce wykorzystano ten rodzaj badań postrzegalności tytułu prasowego.

Kraj, 19 września 2011

Raport "Męskość 2011" dla marketerów i kreatywnych

Raport zawiera rekomendacje dotyczące komunikacji marketingowej, wykorzystującej wizerunek mężczyzn i motywy męskości. Łączy informacje zebrane za pomocą analizy semiotycznej, analizy ukrytych metafor oraz obserwacji etnograficznych. Jego koszt, wraz z jednodniowym warsztatem, wynosi 35 tys. zł.

Przetargi, 30 sierpnia 2011

Lukas Bank przenosi budżet do MEC

Niuanse strategiczne zadecydowały o wygranej domu mediowego MEC w przetargu na obsługę mediową Lukas Banku.

Kraj, 1 marca 2011

Krzysztof Kamil Jurków przechodzi z TNS OBOP do Nuq Research

Zajmie stanowisko senior research managera w jednej ze spółek należącej do grupy IQS.

Kraj, 28 stycznia 2011

MB SMG/KRC notuje 16-proc. wzrost przychodów

Przychody największej firmy badawczej w Polsce wyniosły w ub.r. blisko 118 mln zł. Zdaniem przedstawicieli jej managementu to efekt przyjętej na czas kryzysu strategii obrony przychodów, a nie ochrony zysku.

Kraj, 18 stycznia 2011

Oriaq chce badać pracowników przez internet

Firma badawcza z grupy IQS wprowadza na rynek badanie Oriaq Solutions HR.

Kraj, 5 stycznia 2011

Robert Zydel strategiem w Saatchi

W zespole strategii zajmie się m.in. insightami konsumenckimi, planowaniem strategicznym i badaniami.

Kraj, 4 stycznia 2011

Robert Zydel odszedł z Nuq Research

Jeden z menedżerów firmy badawczej należącej do grupy IQS zmienia branżę.

Kraj, 10 grudnia 2010

Wojciech Giza dołączył do zespołu IQS

Jako research manager będzie odpowiedzialny za prowadzenie jakościowych projektów badawczych oraz bieżącą obsługę klientów.

Kraj, 27 października 2010

Byli menedżerowie IQS założyli Spotlight Research

Nowa firma chce specjalizować się w badaniach jakościowych z elementami etnografii. W planach ma prowadzenie stałych badań oraz nawiązanie współpracy z badaczami ilościowymi.

Kraj, 22 września 2010

Barbara Leśniczak realizuje badania w IQS

Jako szef działu będzie odpowiadać za całościową koordynację prac realizacyjnych w zakresie badań jakościowych i ilościowych oraz nadzór na studiem badań telefonicznych.

Kraj, 10 września 2010

Adrian Foltyn przeszedł z IQS do McKinseya

W firmie konsultingowej został szefem zespołu badawczego.

Kraj, 7 czerwca 2010

Michał Kociankowski zakłada Synergion

Były strateg z Y&R rozpoczyna działalność na własny rachunek.