Kraj, 31 stycznia 2020
Do sprzedaży trafiają trzy nowe smaki czekoladowych bitesów.
Czytaj więcej
Kraj, 29 października 2019
Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.
Czytaj więcej
Kraj, 14 października 2019
Marketer po raz pierwszy reklamuje swój produkt w formacie Top View w TikToku.
Czytaj więcej
Kraj, 26 sierpnia 2019
Za planowanie i zakup mediów odpowiada U2 Media (IPG Mediabrands).
Czytaj więcej
Kraj, 21 sierpnia 2019
Colian chce osłodzić dzieciom początek roku szkolnego.
Czytaj więcej
Kraj, 8 lipca 2019
Działania przygotowały Just, Film Produkcja i Havas Media.
Czytaj więcej
Kraj, 5 lutego 2019
Kreację na potrzeby kampanii "Milion Grześków do wygrania" przygotowała agencja Just, media zakupił dom Initiative.
Czytaj więcej
Kraj, 3 grudnia 2018
Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.
Czytaj więcej
Kraj, 4 września 2018
Marka z portfolio firmy Colian wprowadza do sprzedaży w sieci Cinema City wariant wafelków Grześki Tyci niedostępny w innych punktach sprzedaży.
Czytaj więcej
Kraj, 7 czerwca 2018
Projekt dla marki piwa Grupy Żywiec przygotowały: Twin Digital Collective, Panowie Programiści, Wilk Studio, Just, GoldenSubmarine i Starcom.
Czytaj więcej
Przetargi, 10 kwietnia 2018
W kilkuetapowym przetargu brały również udział agencje: Lvov, Havas, Just oraz Mind.
Czytaj więcej
Kraj, 6 marca 2018
Kampanię przygotowano we współpracy z agencjami Just i OMD.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lutego 2018
To rozszerzenie ubiegłorocznej akcji promocyjnej marki.
Czytaj więcej
Przetargi, 12 grudnia 2017
Koncern będzie jednak kontynuował współpracę z agencją Just oraz agencją Grey, wybraną w odrębnym przetargu w listopadzie.
Czytaj więcej
Kraj, 24 listopada 2017
Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcej
Kraj, 16 listopada 2017
Kampanię przygotowują Just, Cube Group i Arena Media.
Czytaj więcej
Kraj, 9 listopada 2017
Jury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.
Czytaj więcej
Kraj, 7 listopada 2017
Kampanię "Ulubione raty Polaków" przygotowały Just i Arena Media.
Czytaj więcej
Kraj, 31 października 2017
Najbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach Digital, Film oraz Kampania społeczna/CSR.
Czytaj więcej
Kraj, 31 października 2017
Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii "O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze".
Czytaj więcej
Kraj, 6 września 2017
Dyrektor kreatywny agencji Just będzie przewodniczył obradom.
Czytaj więcej
Kraj, 21 sierpnia 2017
Kampania "My nie owijamy w bawełnę" potrwa do końca września.
Czytaj więcej
Kraj, 17 sierpnia 2017
Projekt autorstwa Just, TWIN.digital Collective i Mediavestu.
Czytaj więcej
Kraj, 28 czerwca 2017
Piwny marketer wprowadza na rynek Żywiec Amerykańskie Pszeniczne.
Czytaj więcej
Przetargi, 20 czerwca 2017
Kraj, 12 czerwca 2017
Akcję wymyślił Just, realizuje ją G3, kampanię przygotowały 2012 Agency, VML i Mediavest.
Czytaj więcej
Kraj, 20 marca 2017
Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.
Czytaj więcej
Kraj, 10 marca 2017
Za wsparcie reklamowe odpowiadają agencje: 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.
Czytaj więcej
Kraj, 18 stycznia 2017
W reklamach ponownie występuje Karolina Gruszka, kampania potrwa do końca lutego br., a kreację przygotowała Just.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2016
Jury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagroda specjalną.
Czytaj więcej
Kraj, 8 września 2016
Marka Coliana poszerza portfolio o format wariantu Gofree on the go i wspiera działania kampanią.
Czytaj więcej
Przetargi, 28 czerwca 2016
Pomimo tego Grupa Żywiec będzie jednak wspierać brand w sezonie letnim - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Czytaj więcej
Kraj, 8 czerwca 2016
Wizerunkową kampanię z okazji Euro 2016 i olimpiady przygotowały agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa i Just oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Czytaj więcej
Kraj, 31 maja 2016
Projekt opakowań przygotowała agencja Just, natomiast kampanię reklamową Ogilvy & Mather i MediaVest.
Czytaj więcej