M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "K2 (firma)"

Kraj, 4 grudnia 2020

K2 zrealizuje kampanię dla PAH

Agencja wypracowała strategię mediową oraz koncept kreatywny.

Przetargi, 3 grudnia 2020

K2 wygrywa obsługę reklamową Pepsi w kilkudziesięciu krajach

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

Kraj, 29 października 2020

K2 wspiera kreatywnie kampanię "Twój brak sprzeciwu ratuje życie"

W kampanię zaangażował się aktor Tomasz Kot.

Kraj, 12 października 2020

K2 z szansą na 16 mln euro od Fronteksu

Umowy wykonawcze na konkretne prace związane z rozwojem i utrzymaniem oprogramowania zawierane będą na zasadzie konkurencji między partnerami, którzy podpisali umowy ramowe.

Kraj, 1 października 2020

Agata Patoła pokieruje zespołem socialmediowym w K2

Raportuje bezpośrednio do Michała Rutkowskiego.

Przetargi, 15 września 2020

K2 wygrywa komunikację marki Finlandia

Agencja zajmie się działaniami na Facebooku.

Kraj, 8 września 2020

UPC z jesienną kampanią

Realizacja: K2, Human Ark i OMD.

Kraj, 24 sierpnia 2020

K2 urosła finansowo po pierwszym półroczu

Poprawa wyników głównie dzięki usłudze IT dla biznesu.

Przetargi, 11 sierpnia 2020

K2 odpowiada za markę Jack Daniel’s w social mediach

Agencja przygotowuje kompleksową strategię i koncepcję kreatywną komunikacji marki.

Przetargi, 5 czerwca 2020

Clue PR i K2 Precise dla Tedee

Agencje wygrały przetargi i wprowadzają nową markę na polski rynek.

Kraj, 25 maja 2020

Grupa K2 zamyka I kwartał 27 mln zł przychodu

Zysk netto w omawianym okresie wyniósł 646 tys. zł.

Kraj, 19 maja 2020

Berimal wspiera osoby dbające o cholesterol w akcji #zostańwdomu

Działania przygotowały agencje AlboAlbo i K2.

Kraj, 6 maja 2020

Michał Rutkowski nowym dyrektorem zarządzającym K2

Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl.

Kraj, 14 kwietnia 2020

Carrefour Polska z kampanią o wspólnym bezpieczeństwie

Sieć realizuje ogólnopolskie działania dotyczące solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa.

Kraj, 9 kwietnia 2020

Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180hb

Wcześniej przez trzy lata pracował w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Kraj, 2 kwietnia 2020

Grupa K2 internet odpisuje 9,8 mln zł

Z powodu utraty wartości firmy związanej z działalnością agencyjną w spółce Agencja K2.

Kraj, 23 marca 2020

Grupa K2 zamyka rok 2019 z przychodem ponad 109 mln zł

Słabszy wynik operacyjny wynika przede wszystkim z pogorszenia wyników segmentu agencyjnego.

Kraj, 2 marca 2020

Agata Gnypek awansuje w K2

Dotychczas odpowiedzialna była za marki m.in. z portfolio Ontex, Volkswagen Group i Intersnack Poland.

Kraj, 17 lutego 2020

Joanna Czupryńska w K2

Objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu i komunikacji digitalowej.

Kraj, 13 lutego 2020

Sylwia Kosińska dołącza do teamu Move Closer

Z branżą reklamową i technologiczną jest związana od 10 lat.

Kraj, 18 grudnia 2019

K2 i K2 Precise w sieci ICom

Agencje z Grupy K2 są jedynymi firmami z Polski w barwach ICom.

Kraj, 12 grudnia 2019

Paweł Wujec prezesem Grupy K2

Z końcem roku z funkcji rezygnują dotychczasowi członkowie zarządu - Rafał Ciszewski oraz Łukasz Lewandowski.

Kraj, 10 grudnia 2019

Grupa K2 powołuje Commerce Sherpas

Commerce Sherpas zajmie się ekspertyzą z zakresu strategii obecności marek w e-commerce oraz doradztwa technologicznego.

Kraj, 10 grudnia 2019

K2 przygotowała nowy serwis dla Pekao SA

Projekt został przeprowadzony w podejściu user-centered design: podczas procesu projektowego przeprowadzone zostały cztery rundy badań użyteczności.

Kraj, 29 listopada 2019

Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.

Kraj, 15 października 2019

Miłosz Jacyna w agencji Albo Albo

Przechodzi z K2.

Kraj, 1 października 2019

Danone wspiera kampanią linię Danonków Bio

Startują rozległe działania reklamowe.

Kraj, 17 września 2019

Bodo Kaniewski senior art directorem w Feeders Agency

Do swoich najlepszych projektów zalicza m.in. identyfikację wizualną dla materiałów drukowanych Polskiej Grupy Energetycznej i album wydany z okazji otwarcia Muzeum Historii Żydów Polskich “Polin".

Przetargi, 9 września 2019

K2 zajmie się pełną obsługą reklamową UPC

To efekt wygranego przetargu.

Kraj, 2 września 2019

Pierwsze półrocze dla K2 kończy się stratą

Przychody podobne do pierwszej połowy 2018 r.

Kraj, 8 sierpnia 2019

Karolina Anderson head of studio design w dziale kreacji OS3

To nowe stanowisko w agencji.

Przetargi, 8 sierpnia 2019

The Digitals, Havas Warsaw i K2 będą pracowały dla PGE

Mają 2-letnie umowy.

Kraj, 6 sierpnia 2019

K2 wprowadza Mountain Dew do social mediów

Agencja jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję kontentu.

Kraj, 22 lipca 2019

Wojciech Kaszuba new business managerem w Scholz & Friends Warszawa

Poprzednio przez pięć lat związany był z K2.

Kraj, 4 lipca 2019

Daniel Przygoda dołącza do Feeders Agency jako creative growth director

Ostatnio kierował działem kreatywnym Wavemakera.

Kraj, 18 czerwca 2019

K2 odpowiada za wsparcie reklamowe Lactalis Polska

Kampanią objęte są marki Jovi Duet i Jovi Bez Dodatku Cukrów.

Kraj, 22 maja 2019

K2 wspiera launch Desperadosa Mojito [wideo]

Agencja odpowiada za spot TV i działania w VoD.

Przetargi, 9 kwietnia 2019

K2 wygrywa przetarg Samsunga

Agencja odpowiada jest za realizację kampanii ATL-owych oraz tworzenie konceptu kreatywnego dla kanału digital.

Kraj, 5 kwietnia 2019

K2 wspiera Centrum Praw Kobiet

Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Żeby móc działać na 100%, potrzebujemy Twojego 1%".

Przetargi, 4 kwietnia 2019

K2 przejmuje obsługę digitalową marki Dziki Sad

To druga marka Grupy Żywiec obsługiwana przez agencję.

Przetargi, 3 kwietnia 2019

K2 i K2 Precise wygrały przetarg firmy Cerrad

Działania obejmą początkowo sześć rynków europejskich oraz USA.

Kraj, 26 marca 2019

Domówka w stylu Desperadosa

Event realizuje i promuje K2.

Przetargi, 21 marca 2019

K2 i K2 Precise wprowadzą na rynek Majonez Wielkopolski

Agencje wygrały przetarg na obsługę full service, w tym planowanie i zakup mediów.

Kraj, 1 marca 2019

Sprostowanie: Piotr Fronczewski reklamuje swoim głosem "The Umbrella Academy"

Spot do social mediów przygotowała agencja K2, a nie, jak błędnie podaliśmy, Gong.

Kraj, 27 lutego 2019

Wpływy ze sprzedaży K2 podobne jak przed rokiem

Spadki na działalności operacyjnej i EBITDA.

Kraj, 31 stycznia 2019

Piotr Neffe awansuje w K2

Zajmie stanowisko head of project management office.

Przetargi, 29 stycznia 2019

Desperados ponownie wybiera K2

Marka z Grupy Żywiec pracuje z K2 od 2013 r.

Kraj, 24 stycznia 2019

Paweł Olszański awansuje w K2

Obejmuje stanowisko head of digital products & services.

Kraj, 6 grudnia 2018

K2 wprowadza na rynek Bols Onyx

K2 kontynuuje współpracę z marką Bols po wprowadzeniu poprzednich wariantów.

Kraj, 5 grudnia 2018

IKEA zamyka "Kuchnię spotkań"

Jeden z ciekawszych projektów marketingowych ostatnich miesięcy dobiega końca.