Kraj, 14 kwietnia 2020
Sieć realizuje ogólnopolskie działania dotyczące solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa.
Czytaj więcej
Kraj, 9 kwietnia 2020
Wcześniej przez trzy lata pracował w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.
Czytaj więcej
Kraj, 2 kwietnia 2020
Z powodu utraty wartości firmy związanej z działalnością agencyjną w spółce Agencja K2.
Czytaj więcej
Kraj, 23 marca 2020
Słabszy wynik operacyjny wynika przede wszystkim z pogorszenia wyników segmentu agencyjnego.
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2020
Dotychczas odpowiedzialna była za marki m.in. z portfolio Ontex, Volkswagen Group i Intersnack Poland.
Czytaj więcej
Kraj, 17 lutego 2020
Objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu i komunikacji digitalowej.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lutego 2020
Z branżą reklamową i technologiczną jest związana od 10 lat.
Czytaj więcej
Kraj, 18 grudnia 2019
Agencje z Grupy K2 są jedynymi firmami z Polski w barwach ICom.
Czytaj więcej
Kraj, 12 grudnia 2019
Z końcem roku z funkcji rezygnują dotychczasowi członkowie zarządu - Rafał Ciszewski oraz Łukasz Lewandowski.
Czytaj więcej
Kraj, 10 grudnia 2019
Commerce Sherpas zajmie się ekspertyzą z zakresu strategii obecności marek w e-commerce oraz doradztwa technologicznego.
Czytaj więcej
Kraj, 10 grudnia 2019
Projekt został przeprowadzony w podejściu user-centered design: podczas procesu projektowego przeprowadzone zostały cztery rundy badań użyteczności.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2019
W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcej
Kraj, 1 października 2019
Kraj, 17 września 2019
Do swoich najlepszych projektów zalicza m.in. identyfikację wizualną dla materiałów drukowanych Polskiej Grupy Energetycznej i album wydany z okazji otwarcia Muzeum Historii Żydów Polskich “Polin".
Czytaj więcej
Przetargi, 9 września 2019
Kraj, 6 sierpnia 2019
Agencja jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję kontentu.
Czytaj więcej
Kraj, 18 czerwca 2019
Kampanią objęte są marki Jovi Duet i Jovi Bez Dodatku Cukrów.
Czytaj więcej
Przetargi, 9 kwietnia 2019
Agencja odpowiada jest za realizację kampanii ATL-owych oraz tworzenie konceptu kreatywnego dla kanału digital.
Czytaj więcej
Kraj, 5 kwietnia 2019
Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Żeby móc działać na 100%, potrzebujemy Twojego 1%".
Czytaj więcej
Przetargi, 4 kwietnia 2019
To druga marka Grupy Żywiec obsługiwana przez agencję.
Czytaj więcej
Przetargi, 3 kwietnia 2019
Działania obejmą początkowo sześć rynków europejskich oraz USA.
Czytaj więcej
Przetargi, 21 marca 2019
Agencje wygrały przetarg na obsługę full service, w tym planowanie i zakup mediów.
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2019
Spot do social mediów przygotowała agencja K2, a nie, jak błędnie podaliśmy, Gong.
Czytaj więcej
Kraj, 31 stycznia 2019
Zajmie stanowisko head of project management office.
Czytaj więcej
Przetargi, 29 stycznia 2019
Kraj, 24 stycznia 2019
Obejmuje stanowisko head of digital products & services.
Czytaj więcej
Kraj, 6 grudnia 2018
K2 kontynuuje współpracę z marką Bols po wprowadzeniu poprzednich wariantów.
Czytaj więcej
Kraj, 5 grudnia 2018
Jeden z ciekawszych projektów marketingowych ostatnich miesięcy dobiega końca.
Czytaj więcej
Przetargi, 3 grudnia 2018
Kraj, 14 listopada 2018
Zysk na działalności operacyjnej zmniejszył się o ponad 60 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 16 października 2018
Startuje jesienna odsłona działań marketingowych dla marki Danone, wykorzystująca nowe technologie.
Czytaj więcej
Kraj, 3 października 2018
To kolejna zmiana w strukturze agencji wprowadzona w ostatnim czasie.
Czytaj więcej
Kraj, 26 września 2018
Na czele kreacji stanął Filip Szperl, a social mediów - Miłosz Jacyna.
Czytaj więcej
Kraj, 19 września 2018
Marka napoju wspiera swoje limitowane wersje kampanią.
Czytaj więcej
Kraj, 27 sierpnia 2018
Wsparcie reklamowe zapewnia agencja K2, dom mediowy The & Partnership i agencja MultiAN.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lipca 2018
Działania realizują agencje: BBDO, K2, Media Direction OMD, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia.
Czytaj więcej
Przetargi, 22 czerwca 2018
Poprowadzi działania na Facebooku i Instagramie dla tej sieci sklepów.
Czytaj więcej
Kraj, 24 maja 2018
Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 326 tys. zł.
Czytaj więcej