M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kantar Media (firma)"

Zagranica, 17 września 2019

McDonald's ma w USA nową agencję kreatywną

Wygrana Wieden + Kennedy New York jest ciosem dla Omnicomu i We Are Unlimited.

Kraj, 28 stycznia 2019

Rebranding BNP Paribas już w kwietniu

Bank "zmieniającego się świata" szykuje się do zmiany marki.

Kraj, 31 października 2018

Po dziewięciu miesiącach Aflofarm wydał na reklamę ponad 1 mld zł

Dane cennikowe przygotowała firma Kantar Media.

Przetargi, 10 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Zagranica, 22 maja 2018

American Express robi przegląd agencji mediowych

Po 20 latach współpracy z WPP firma może zmienić partnera mediowego.

Kraj, 16 maja 2018

Śnieżka przedłuża współpracę z Intitiative

Producent farb i lakierów zdecydował o kontynuacji współpracy z dotychczasowym domem mediowym.

Zagranica, 24 kwietnia 2018

Ford zapowiedział globalny przetarg kreatywny

To kolejne, po odejściu Sorrella, wyzwanie dla grupy WPP - Ford jest jednym z jej najważniejszych klientów.

Kraj, 13 kwietnia 2018

Orange wprowadza nowy format reklamowy

Startuje kampania wizerunkowa.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W tym roku nakłady reklamowe na markę Łomża wzrosną kilkakrotnie

Van Pur chce wzmocnić jej rozpoznawalność.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Kraj, 13 marca 2018

Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa

Piwowarzy protestują.

Kraj, 12 marca 2018

Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Kraj, 26 stycznia 2018

Neomag był najsilniej wspieraną marką OTC w 2017 r.

Zestawienie wydatków na podstawie danych Kantar Media.

Kraj, 25 stycznia 2018

Kantar Media: w 2017 r. farmaceutyki i parafarmaceutyki zwiększyły wydatki reklamowe o ponad 10 proc.

Starcom wnioskuje jednak, że dynamika wyniesie około 1,8 proc.

Kraj, 20 grudnia 2017

Po trzech kwartałach Apart wydał najwięcej na reklamy z branży modowej

Za nim znalazły się Grupa Calzedonia i Vistula Group - wynika z analizy Codemedia.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Zagranica, 12 października 2017

Branża bankowa ignoruje kobiety w swoim przekazie reklamowym

Zdaniem analityków ma to rocznie kosztować banki na Wyspach Brytyjskich ponad 130 mld funtów.

Zagranica, 9 października 2017

Szef marketingu Airbnb odchodzi

Jonathan Mildenhall zakłada własną firmę doradztwa marketingowego.

Kraj, 8 sierpnia 2017

Relaunch Łomży ma zdefiniować nową pozycję rynkową oraz grupę odbiorców marki

Koncept kreatywny "Swoją drogą" ma odzwierciedlać wyzwania, z jakimi mierzy się pokolenie trzydziestolatków.

Zagranica, 28 lipca 2017

McCann wygrywa przetarg sieci HomeGoods

Na konto agencji wpływa 77 mln dol.

Zagranica, 19 lipca 2017

Marka Lay's wraca do BBDO

Frito-Lay powierza swoją kluczową markę chipsów agencji BBDO.

Kraj, 20 czerwca 2017

Codemedia: w I kw. 2017 r. branża farmaceutyczna wydała 311 mln zł na reklamy

Liderem wydatków pozostaje Aflofarm.

Kraj, 20 czerwca 2017

Play i Raiffeisen Polbank w drodze na giełdę

Akcjonariusze telekomu uznali, że już czas przynajmniej na częściowe spieniężenie inwestycji, Raiffeisen wypełnia zaś wcześniejsze zobowiązania wobec nadzoru.

Kraj, 24 maja 2017

T-Mobile całkowicie zmienia komunikację reklamową

Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.

Kraj, 19 maja 2017

Piwo bez reklam?

Posłowie parlamentarnego zespołu ds. uzależnień chcą całkowitego zakazu reklamy piwa.

Przetargi, 10 maja 2017

Carat Polska wygrywa przetarg Grupy Lotos

Będzie obsługiwać koncern naftowy w mediach tradycyjnych oraz online.

Kraj, 8 marca 2017

Skoda chwali się dużą popularnością nowego Kodiaqa

Za wsparcie reklamowe odpowiadają Opcom i PHD Rocket.

Kraj, 2 marca 2017

Play wydał na reklamy w ub.r. o ok. 10 proc. więcej niż w 2015 r.

Blisko 200 mln zł netto to niewiele mniej niż na wynagrodzenia dla załogi.

Kraj, 25 stycznia 2017

Lotte zwiększyło nakłady na reklamę tabliczek czekoladowych

Wydatki na reklamę czekolady ściął jednak Mondelez i Wawel, rosną wydatki reklamowe na czekoladki i cukierki czekoladowe.

Kraj, 24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

Zagranica, 29 listopada 2016

Crayola chce łączyć pokolenia

Producent artykułów piśmienniczych dla dzieci startuje z kampanią.

Przetargi, 25 listopada 2016

Trzy domy mediowe w przetargu Reckitt Benckisera

Postępowanie jest w fazie finałowej.

Przetargi, 14 listopada 2016

Value Media wygrywa przetarg mediowy Hochlandu

Dotychczasowy klient Zenitha zmienia dom mediowy.

Zagranica, 7 listopada 2016

Sprint przenosi swój budżet kreatywny do agencji Droga5

Po dwóch latach współpracy z Deutsch gigant telekomunikacyjny decyduje się na zmianę.

Kraj, 28 października 2016

Zysk mBanku mocno w dół

"Wyniki odzwierciedlają trudne warunki operacyjne, które są wyzwaniem dla polskich instytucji finansowych" - komentuje zarząd. Pozytywny jest natomiast wzrost dochodów gospodarstw domowych w związku ze wzrostem płac.

Kraj, 26 października 2016

Powstaje PHD Rocket wyłącznie do obsługi Volkswagen Group Polska

Nową agencją będzie zarządzał Szymon Kukanow.

Kraj, 20 października 2016

Właściciel UPC Polska kupuje Multimedia Polska

Jeśli warta 3 mld zł fuzja dojdzie do skutku, to powstanie niekwestionowany lider kablowy z blisko 4,69 mln gospodarstw domowych w zasięgu.

Przetargi, 19 października 2016

Trzy domy mediowe pozostały w przetargu Polpharmy

Z postępowania odpada MullenLowe MediaHub - wynika z naszych ustaleń.

Zagranica, 14 października 2016

Diesel znowu wybiera Anomaly jako globalną agencję kreatywną

Po sześciu latach od realizacji kampanii "Be stupid" producent odzieży dżinsowej wraca do swojej agencji.

Zagranica, 10 października 2016

Diet Coke szuka agencji kreatywnej

Po rozstaniu z Droga5, mimo kontynuacji unifikacji strategii brandu, dla Diet Coke ma zostać opracowana oddzielna strategia komunikacyjna.

Przetargi, 27 września 2016

Dwa domy mediowe walczą o budżet Ferrero

Postępowanie jest w fazie finałowej.

Przetargi, 6 września 2016

Polpharma ogłosiła przetarg mediowy

Do konkursu zaproszono cztery agencje.

Zagranica, 10 sierpnia 2016

Otwarcie igrzysk w NBC: reklam mniej, ale rozżalonych przybyło

Według analiz Kantar Media podczas transmisji NBC z otwarcia igrzysk w Rio reklam było o 19 proc. mniej niż podczas analogicznej transmisji otwarcia igrzysk w Londynie. Jednak cztery lata temu social media nie cieszyły się jeszcze taką popularnością...

Kraj, 3 sierpnia 2016

MBank się odmładza

"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Tymbark zmniejszył wydatki na reklamę soków i napojów w pierwszym półroczu

Liderem pozostaje Maspex, choć wydał mniej na reklamę niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Przetargi, 18 lipca 2016

Cztery domy mediowe w przetargu Nestle

Budżetu broni MEC.

Kraj, 23 maja 2016

Żywiec Zdrój liderem wśród reklamodawców w kategorii wody

W pierwszej trójce reklamodawców znajdują się Żywiec, Nałęczowianka i Kropla Beskidu.

Zagranica, 23 maja 2016

Heineken poszukuje drugiego globalnego domu mediowego

Drugi podmiot ma dopełniać działania SMG.

Kraj, 11 maja 2016

Michał Pawlik na czele działu digital Kantar Media

Przez ostatnie kilka lat zarządzał działem strategii w agencji Mind Progress Group.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Orange Finanse wciąż rośnie

W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.