Będzie pierwszą firmą w sektorze DOOH raportującą dane o kampaniach reklamowych.
Wygrana Wieden + Kennedy New York jest ciosem dla Omnicomu i We Are Unlimited.
Dane cennikowe przygotowała firma Kantar Media.
Zakończył się globalny przetarg.
Po 20 latach współpracy z WPP firma może zmienić partnera mediowego.
Producent farb i lakierów zdecydował o kontynuacji współpracy z dotychczasowym domem mediowym.
To kolejne, po odejściu Sorrella, wyzwanie dla grupy WPP - Ford jest jednym z jej najważniejszych klientów.
Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.
Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.
Zestawienie wydatków na podstawie danych Kantar Media.
Starcom wnioskuje jednak, że dynamika wyniesie około 1,8 proc.
Za nim znalazły się Grupa Calzedonia i Vistula Group - wynika z analizy Codemedia.
W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.
Zdaniem analityków ma to rocznie kosztować banki na Wyspach Brytyjskich ponad 130 mld funtów.
Jonathan Mildenhall zakłada własną firmę doradztwa marketingowego.
Koncept kreatywny "Swoją drogą" ma odzwierciedlać wyzwania, z jakimi mierzy się pokolenie trzydziestolatków.
Na konto agencji wpływa 77 mln dol.
Frito-Lay powierza swoją kluczową markę chipsów agencji BBDO.
Liderem wydatków pozostaje Aflofarm.
Akcjonariusze telekomu uznali, że już czas przynajmniej na częściowe spieniężenie inwestycji, Raiffeisen wypełnia zaś wcześniejsze zobowiązania wobec nadzoru.
Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.
Posłowie parlamentarnego zespołu ds. uzależnień chcą całkowitego zakazu reklamy piwa.
Będzie obsługiwać koncern naftowy w mediach tradycyjnych oraz online.
Blisko 200 mln zł netto to niewiele mniej niż na wynagrodzenia dla załogi.
Wydatki na reklamę czekolady ściął jednak Mondelez i Wawel, rosną wydatki reklamowe na czekoladki i cukierki czekoladowe.
Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.
Producent artykułów piśmienniczych dla dzieci startuje z kampanią.
Postępowanie jest w fazie finałowej.
Dotychczasowy klient Zenitha zmienia dom mediowy.
Po dwóch latach współpracy z Deutsch gigant telekomunikacyjny decyduje się na zmianę.
"Wyniki odzwierciedlają trudne warunki operacyjne, które są wyzwaniem dla polskich instytucji finansowych" - komentuje zarząd. Pozytywny jest natomiast wzrost dochodów gospodarstw domowych w związku ze wzrostem płac.
Nową agencją będzie zarządzał Szymon Kukanow.
Jeśli warta 3 mld zł fuzja dojdzie do skutku, to powstanie niekwestionowany lider kablowy z blisko 4,69 mln gospodarstw domowych w zasięgu.
Z postępowania odpada MullenLowe MediaHub - wynika z naszych ustaleń.
Po sześciu latach od realizacji kampanii "Be stupid" producent odzieży dżinsowej wraca do swojej agencji.
Po rozstaniu z Droga5, mimo kontynuacji unifikacji strategii brandu, dla Diet Coke ma zostać opracowana oddzielna strategia komunikacyjna.
Postępowanie jest w fazie finałowej.
Do konkursu zaproszono cztery agencje.
Według analiz Kantar Media podczas transmisji NBC z otwarcia igrzysk w Rio reklam było o 19 proc. mniej niż podczas analogicznej transmisji otwarcia igrzysk w Londynie. Jednak cztery lata temu social media nie cieszyły się jeszcze taką popularnością...
"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.
Liderem pozostaje Maspex, choć wydał mniej na reklamę niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.