M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kaufland (firma)"

Przetargi, 17 lipca 2020

Właściciel Lidla i Kauflandu rozpisał przetarg mediowy

Schwarz-Gruppe pracuje w Polsce z Havas Media i The Media Insight.

Kraj, 4 maja 2020

Schulz Brand Friendly powiększa zespół

Do zespołu dołączają Martyna Krupa i Szczepan Barański.

Kraj, 27 kwietnia 2020

Śliwka Nałęczowska ponownie zaznacza swoją obecność w segmencie lodów

Colian SA przygotowuje letnią ofensywę.

Kraj, 11 marca 2020

Sieci handlowe obniżają ceny

Lidl wsparł akcję kampanią przygotowaną przez GPD i Performance Media.

Kraj, 21 lutego 2020

Kaufland przejmie kolejne cztery sklepy Tesco

UOKiK uznał ostatecznie, że transakcja nie zaburzy konkurencji na lokalnych rynkach.

Przetargi, 4 lutego 2020

The Media Insight wygrywa przetarg mediowy Kauflandu

Do tej pory był to klient Zenitha.

Kraj, 4 lutego 2020

Seat Tarraco i Pracuj.pl nagrodzone w konkursie Złota Mowa Reklamowa

To konkurs Biura Reklamy TVP, w którym nagradzane są filmy reklamowe wyróżniające się dbałością o język polski.

Kraj, 2 grudnia 2019

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz creative group heads w Leo Burnett Warszawa

Będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów P&G oraz SM Mlekpol.

Przetargi, 25 listopada 2019

Kaufland wybiera dom mediowy

Klient Zenitha jest w trakcie postępowania.

Kraj, 19 listopada 2019

Kaufland z kampanią EB od Kamikaze

Kamikaze opracowała strategię komunikacji i ideę kreatywną, była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.

Kraj, 31 października 2019

UOKiK przedłuża badanie transakcji przejęcia sklepów Tesco przez Kaufland

Koncentracja może mieć negatywny wpływ na konkurencję.

Kraj, 24 października 2019

Nowy dyrektor operacyjny sieci Netto

Krzysztof Kamiński objął stanowisko nowego dyrektora operacyjnego (COO) w Netto.

Kraj, 22 października 2019

Schulz Brand Friendly i 19 Południk dla nowej marki własnej Kauflanda

Agencje przygotowały kampanię wprowadzającą i branding marki Stąd Takie Dobre.

Kraj, 12 września 2019

Kaufland chce przejąć 5 hipermarketów Tesco

Firma złożyła w tej sprawie wnioski do UOKiK.

Kraj, 6 września 2019

Unique One z loterią w sieci Kaufland

Startuje kolejna akcja konsumencka.

Kraj, 30 sierpnia 2019

InPost rozszerza umowę z Kauflandem

Paczkomaty mogą stanąć przy wszystkich placówkach sieci.

Kraj, 21 stycznia 2019

Rośnie portfolio klientów Stars

Wśród nich znaleźli się m.in. ING Bank Śląski, PKO BP, Nest Bank.

Kraj, 3 stycznia 2019

Kaufland usuwa produkty Unilevera ze swoich sklepów

Protestuje przeciwko podwyżkom cen na produkty koncernu - z półek sieci znikają wszystkie produkty marek, takich jak Knorr, Lipton czy Ben & Jerry’s.

Zagranica, 2 stycznia 2019

Rozwód Kauflandu z Unileverem

Po wielomiesięcznym sporze o warunki dostaw niemiecki dyskonter i brytyjsko-holenderski producent kończą współpracę.

Kraj, 10 grudnia 2018

Katarzyna Grzywaczewska dyrektorem marketingu programu Payback

Była szefowa komunikacji T-Mobile będzie zarządzać marketingowo największym multipartnerskim programem lojalnościowym w kraju.

Kraj, 6 grudnia 2018

Starcom: rynek reklamy urósł o 8,9 proc.

To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.

Kraj, 13 listopada 2018

"Punktowy milioner" w Kauflandzie

W sieci ruszył konkurs, w którym nagrodą jest milion punktów Payback.

Kraj, 8 listopada 2018

Kaufland wprowadził gazetkę powiązaną z aplikacją

Nowe rozwiązanie ma pomóc klientom w wyborze produktów.

Kraj, 19 września 2018

Global Cosmed zmniejszył stratę

Firma po I półroczu br. podtrzymuje prognozy i na koniec 2018 r. prognozuje przychody na poziomie 320 mln zł i EBITDA w wysokości 10 mln zł.

Kraj, 6 września 2018

600 tys. zł na nagrody w loterii Payback

Loteria wsparta będzie kampanią ATL i BTL.

Kraj, 6 września 2018

Nestle z kolejną loterią w sieci Kaufland

Za organizację loterii audiotekstowej odpowiada Unique One.

Kraj, 6 września 2018

Marki Unilevera znikają z półek w Kauflandzie

Konflikt cenowy spowodował wycofanie z półek sieci prawie pół tysiąca produktów koncernu.

Kraj, 18 lipca 2018

IMM: spadają wydatki na reklamy farmaceutyków i motoryzację

Coraz lepiej pod względem wydatków reklamowych ma się handel.

Kraj, 29 maja 2018

Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r.

Wzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.

Kraj, 21 maja 2018

GfK: Lidl i Biedronka mają najwięcej lojalnych klientów

Wśród drogerii najlepiej wypadają Rossmann i Drogerie Natura.

Kraj, 15 maja 2018

Kaufland wprowadził nową markę własną

Markę Bevola sieć wesprze z pomocą ZenithOptimedia w telewizji i online.

Kraj, 14 maja 2018

Maskotki w Kauflandzie

W sieci rusza akcja dla klientów programu Payback, do którego Kaufland dołączył w kwietniu br.

Kraj, 27 kwietnia 2018

Kaufland reklamuje udział w programie Payback

Kampanię przygotowały Leo Burnett, Feelmovie i Zenith.

Kraj, 25 kwietnia 2018

Kaufland w programie Payback

Sieć ma w Polsce 206 marketów.

Kraj, 21 marca 2018

Debiut Braci Sadowników

Na rynku pojawiła się nowa marka jabłeczna.

Zagranica, 6 marca 2018

Rossmann w Niemczech ukarany 30 mln euro

Urząd antykartelowy ukarał niemieckie sieci za zmowę cenową.

Kraj, 13 lutego 2018

Deloitte: przyszłość detalu w wielokanałowości

Powiązanie zakupów stacjonarnych z internetowymi pomaga nadrabiać straty.

Przetargi, 13 grudnia 2017

Kaufland wybiera Leo Burnett

Schulz Brand Friendly traci klienta.

Przetargi, 7 grudnia 2017

Zenith wygrywa budżet Kauflandu

Dotychczas był to klient Maxusa.

Kraj, 13 listopada 2017

Wizerunkowa kampania Kauflanda od Schulz Brand Friendly [wideo]

Wsparcie prowadzone jest głównie w TV i in-store.

Kraj, 8 listopada 2017

Unique One z loterią dla Nestle

Na terenie placówek sieci Kaufland marka organizuje loterię, w której można wygrać auto Toyoty.

Kraj, 9 października 2017

Kaufland na Światowy Dzień Zwierząt do spotu zaprasza czworonogi

Sieć wykorzystała święto zwierząt do promowania nowej oferty.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Kraj, 12 czerwca 2017

Publicis Consultants zyskuje niezależność

Katarzyna Koper awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji.

Kraj, 17 maja 2017

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do Publicisu

Agencja rozbudowuje dział kreacji.

Kraj, 4 maja 2017

Spot Kauflandu z sezonem grillowym w deszczu [wideo]

Za kreację odpowiada Schulz Brand Friendly.

Zagranica, 4 maja 2017

Najwięksi detaliści w Europie. Na czele właściciel Lidla

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.

Kraj, 26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

Kraj, 20 marca 2017

Ponad 1 mld zł na reklamę sieci handlowych

Lidl wydał ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego główny konkurent - Biedronka.

Kraj, 1 marca 2017

IQ Marketing dla Whiskas

Marka Whiskas realizuje kampanię promocyjną z okazji Światowego Dnia Kota.