M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Knorr (marka)"

Kraj, 24 listopada 2020

Knorr wprowadza nową linię makaronów

Marka Unilevera rozszerza portfolio.

Kraj, 29 października 2020

Unilever podsumowuje kolejny rok drogi do redukcji plastiku

Koncern zapewnia, że zwiększył wykorzystanie plastiku pochodzącego z recyklingu opakowań od konsumentów do 75 tys. ton i planuje podwojenie tej liczby w ciągu kolejnego roku.

Kraj, 25 sierpnia 2020

Knorr i ProVeg we wspólnej akcji

Kampania jest adresowana do dzieci w wieku szkolnym. Ma dotrzeć do 100 tys. odbiorców.

Kraj, 15 lipca 2020

Knorr poszerza portfolio Fiksów

Do sprzedaży trafiły trzy nowe warianty smaków inspirowane kuchnią Azji i Meksyku.

Kraj, 12 maja 2020

Knorr zachęca do spróbowania swoich kasz

Wystartowała akcja konsumencka.

Kraj, 7 kwietnia 2020

Unilever nawiązuje współpracę z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online

Rusza akcja "Podano do domu".

Kraj, 26 marca 2020

Unilever rusza z pomocą w czasie pandemii

Unilever przeznacza ponad 100 milionów euro na pomoc ludziom dotkniętym skutkami pandemii na całym świecie.

Kraj, 2 października 2019

Knorr poszerza portfolio o produkty wegańskie i wegetariańskie

Marka Unilevera stawia na dania z kaszą i warzywami.

Kraj, 6 sierpnia 2019

Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

Kraj, 27 marca 2019

Knorr i Fundacja Samodzielność od Kuchni w akcji "Pomaganie przez gotowanie"

Celem działań jest usamodzielnienie młodzieży z domów dziecka poprzez naukę gotowania.

Kraj, 27 września 2018

Knorr poleca się głodnym gamerom

Marka z portfolio Unilevera wystartowała z kampanią realizowaną pod hasłem "Głód Over".

Kraj, 6 września 2018

Marki Unilevera znikają z półek w Kauflandzie

Konflikt cenowy spowodował wycofanie z półek sieci prawie pół tysiąca produktów koncernu.

Kraj, 27 czerwca 2018

Unilever promuje zielone herbaty Lipton, dania instant i sosy sałatkowe Knorr

Kampanie mediowe obsługuje Mindshare, a kreację Advalue.

Zagranica, 17 stycznia 2018

Unilever wybiera w UK AnalogFolk do obsługi digital

Agencja obsłuży marki spożywcze z portfolio giganta FMCG. Zastąpi niemal 20 agencji, które dotychczas pracowały dla tej firmy.

Zagranica, 30 maja 2017

Brandy Unilevera są wybierane najczęściej

W najnowszym raporcie Brand Footprint publikowanym przez Kantar Worldpanel liderem wśród producentów FMCG pod względem najczęściej kupowanych marek został Unilever.

Kraj, 15 lutego 2017

Knorr z aktywacją konsumencką

Marka Unilevera zachęca do jedzenia pieczonego kurczaka przygotowanego z przyprawami marki.

Przetargi, 20 grudnia 2016

OS3 wygrywa przetarg Knorra

Agencja zajmie się kampaniami linii Naturalne Smaczne i przypraw.

Kraj, 10 listopada 2016

Arkadiusz Legoń head of concept & digital w V&P

To nowo utworzone stanowisko w agencji.

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Kraj, 28 lipca 2016

Małgorzata Rzeczkowska dołącza do J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account directora.

Zagranica, 6 maja 2016

Unilever jako ostatni potentat FMCG przekonał się do Aldi

Unilever jako jeden z nielicznych gigantów FMCG nie sprzedawał dotychczas swoich produktów w niemieckiej sieci Aldi. Finalnie podjął jednak decyzję o nawiązaniu pełnej współpracy zarówno z dywizją Aldi Nord, jak i Aldi Süd.

Przetargi, 15 marca 2016

OS3 obsłuży Knorra

Agencja wygrała przetarg na obsługę nowej linii produktów Naturalnie smaczne.

Kraj, 1 marca 2016

Dominik Turek senior art directorem w PZL

Dalsze wzmocnienia w dziale kreacji agencji.

Kraj, 1 lutego 2016

Uzupełnienie: Gorący Kubek w nowej odsłonie

Flagowy produkt Knorra dostanie wsparcie w wielu mediach.

Kraj, 28 stycznia 2016

Gorący Kubek w nowej odsłonie

Szybka zupa Unilevera ma nowy skład i nową szatę graficzną.

Kraj, 17 grudnia 2015

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept

Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.

Kraj, 28 lipca 2015

Knorr rusza z aktywacją konsumencką na lato

Startuje akcja "Raz w tygodniu zmień kuchnię na włoską".

Zagranica, 21 lipca 2015

Unilever chce dotrzeć pod chińskie strzechy

W Azji Unilever zacieśnia współpracę z Alibabą.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Bulionetka Knorra będzie Esencją

Produkt Unilevera promowany przez Marco Pierre White'a będzie nosił nazwę Esencji.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Knorr i Hellmann's we wspólnej aktywacji konsumenckiej

Z okazji sezonu grillowego dwie marki Unilevera łączą siły.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Awanse i zmiany w Digital Open Group

Małgorzata Skwira objęła nowo utworzone stanowisko head of PR. Doszło do kolejnych awansów i zatrudniono nowe osoby.

Przetargi, 6 marca 2015

Komunikacją Esencji do sosów Knorr zajmie się Lubię To

Agencja rozpoczyna współpracę z marką należącą do Unilevera.

Kraj, 23 lutego 2015

Knorr gotowy na Wielkanoc

W punktach sprzedaży pojawią się specjalne palety eksponujące produkty z portfolio Unilevera.

Kraj, 19 lutego 2015

Gorący Kubek ze specjalną linią adresowaną do kobiet

Unilever stworzył serię "eleganckich" zup pod marką Gorący Kubek.

Kraj, 13 listopada 2014

Esencje do sosów Knorra dostaną wsparcie

Nowy produkt ma pomóc konsumentom wyprodukować w domowym zaciszu ulubiony sos. Nowość wesprze kampania internetowa, za którą odpowiada agencja Lowe.

Kraj, 16 września 2014

Nowa Bulionetka Knorr otrzyma wsparcie reklamowe

Twarzą kampanii jest szef kuchni Marco Pierre White.

Kraj, 5 września 2014

Gruszczyński nowym CSD w Grupie Fresh

Z początkiem września stanowisko client service directora w poznańskiej Grupie Fresh objął Robert Gruszczyński.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Knorr z nowymi formatami przypraw

Marka Unilevera wspiera przyrządzanie potraw z grilla, prowadzi kampanię i wprowadza nowe formaty przypraw.

Przetargi, 24 kwietnia 2014

Gong wygrał przetarg Dove

Agencja poszerza zakres współpracy z Unileverem.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Istotne wzmocnienia personalne w Kalicińscy.com

Agata Piotrowska awansowała. Do agencji przeszły dwie osoby z PZL.

Kraj, 6 lutego 2014

Knorr wprowadził nowe Gorące Kubki

Na rynek trafia Puree ziemniaczane.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 19 listopada 2013

Sosy do warzyw na ciepło mocno wspierane przez Knorra

Unilever wykorzystuje w ramach wsparcia działania digitalowe.

Kraj, 7 listopada 2013

Kalicińscy.com promują nowe propozycje Knorra

Agencja przygotowała nową kampanię dla Unilevera.

Kraj, 9 października 2013

Nudle dookoła Indii

Knorr wprowadza dwa nowe smaki zup instant.

Kraj, 27 września 2013

Knorr wchodzi w nowy segment

Brand Unilevera wprowadza na rynek sosy do warzyw na ciepło.

Kraj, 16 września 2013

Z Gorącym Kubkiem zakupy w Empiku tańsze o 20 proc.

Brand Unilevera robi ukłon w stronę kupujących w sieciach Empik.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Knorr promuje chińskie smaki

Kampania ma przypomnieć konsumentom o produkcie.

Kraj, 6 sierpnia 2013

Knorr smakuje lato

Unilever poszerza portfolio Gorących kubków o trzy nowe smaki.