Agencja opracowuje strategię i intensywną kampanię w mediach dla marki Enjoy Pure Life.
Po konkursie ofert agencja podpisała roczną umowę.
Nowy specjalista ds. social mediów.
Agencja zajmie się projektem Akademia Obywatelska.
Prezenter pogody TVN ponownie w reklamie, tym razem za aprobatą TVN.
Należąca do grupy Inter IKEA marka wybrała Kostrzewa PR.
Asa Polska szykuje kampanię dla preparatu LaciBios Femina. Twarzą kampanii będzie Agata Młynarska.
Short-listy w przetargach FoodCare: mediowym, interaktywnym i PR.
Agencja zajmie się wejściem brytyjskiej spółki do Polski.
Krakowska firma Sinah zatrudniła po przeglądzie ofert agencję Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii PR dla projektu Rezydencja...
Małgorzata Pieńkowska i Robert Moskwa reklamują preparat na reumatyzm i bóle stawów Artresan należący do Asa Polska. Aktorzy ci występują...
Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską Vantage Development SA. Spółce powierzono opracowanie i realizację strategii public relations dla...
BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego, wykorzystując wizerunki trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny...
Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...
Bank Ochrony Środowiska SA rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations w związku z...
Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę ze spółką Agrogaz. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations w związku z otwarciem nowej...
Firma farmaceutyczna Genexo, mająca w portfolio leki receptowe, OTC, suplementy diety i produkty medyczne, wprowadza na rynek brand Multilac. Jest...
Projektantka mody Joanna Klimas rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz kreowania wizerunku...
Zespół KAMP! rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencja ma promować najnowsze projekty muzyczne oraz kreować wizerunek zespołu w mediach. Zespół...
Mermaid Properties rozpoczęła współpracę z firmą public relations Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations dla poszczególnych...
Ruszyła kampania reklamowa Oazy Kampinos, osiedla domów, która powstanie w sąsiedztwie Puszczy Kampinoskiej. Projekt obejmuje prasę (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opiniotwórcze,...
Sześć warszawskich niezależnych teatrów repertuarowych, które w czerwcu br. zawarły porozumienie pod nazwą Enter, rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR...
UBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym CA Immo International podpisały z agencją Kostrzewa PR umowę dotyczącą realizacji strategii public relations...
Ruszył ogólnopolski konkurs dla preparatu Fosanic zorganizowany przez firmę farmaceutyczną Genexo. Konkurs prowadzony jest pod hasłem "Lżej na ciele, lżej...
UBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym Babcock & Brown zaprosił agencję Kostrzewa PR do współpracy przy realizacji projektu deweloperskiego Oaza...
Firma ASA specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych powiększyła portfolio produktów o kolejne dwa preparaty. Producent wprowadza...
ASA, firma specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych, rozpoczęła kolejną kampanię dla marki Climagyn. Ruszyła akcja promocyjna...
Centrum Kultury w Lublinie, w skład którego wchodzą m.in.: Teatr Provisorium, Kompania "Teatr" oraz Galeria Biała, rozpoczęło współpracę z agencją...
Agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki (MCKiS). W zakres współpracy nawiązanej w wyniku konkursu ofert...
Firma 9sekund Sp. z o.o. (administrator wyszukiwarek 9sekund i Viglo.pl) uruchomiła nowy portal towarzysko-randkowy Dwooje.pl. Serwis ma pełnić jednocześnie funkcję...
Firma Kostrzewa PR nawiązała współpracę ze spółką z branży rynku nieruchomości Delta Universal Properties Management. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację...
Warszawski teatr Montownia rozpoczął promocję spektaklu "Kamienie w kieszeniach" (premiera 9 listopada br.) w reż. Krzysztofa Stelmaszyka. Kampania ma charakter...
Warszawski Teatr na Woli rozpoczął działania komunikacyjne promujące spektakl "Wyścig spermy" (prapremiera odbędzie się 10 listopada br.). Kampania ma charakter...
Agnieszka Rylik, mistrzyni świata w kick-boxingu i w boksie, znana widzom także z programu TVN "Taniec z gwiazdami", została twarzą...
Na początku lipca br. spółka Asa (producent suplementów diety i kosmetyków medycznych) rozpoczęła współpracę z agencją Kostrzewa PR w zakresie...
Firma Warsfoll na początku lipca br. przedłużyła kontrakt na współpracę z agencją Kostrzewa PR. Warsfoll to specjalistyczna firma oferująca systemy...
Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Mill-Yon wspierająca sprzedaż mieszkań na osiedlu mieszkaniowym Aura Park w warszawskim Miasteczku Wilanów. Media zaplanował...
Firma należąca do międzynarodowego holdingu ILDC Mill-Yon Development z początkiem grudnia rozpoczęła współpracę z agencją Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna...
Firma Incentive Concept Poland specjalizująca się w organizowaniu wyjazdów motywacyjnych i imprez integracyjnych, szkoleń oraz konferencji od 1 września rozpoczyna...
Wydawnictwo Concept Publishing Polska rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w celu usprawnienia komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz...
Agencja Kostrzewa PR wygrała konkurs na obsługę PR teatru Montownia. Agencja będzie odpowiedzialna za kreowanie wizerunku teatru w mediach oraz...