Kraj, 24 stycznia 2020
Ekskluzywna sprzedaż na Cocolita.pl daje nadspodziewanie dobre wyniki.
Czytaj więcej
Kraj, 23 stycznia 2020
NYX Professional Makeup wypuścił kolekcję kosmetyków sygnowaną marką serialu Netflixa.
Czytaj więcej
Zagranica, 14 stycznia 2020
Koncern zaprezentował stworzone w inkubatorze urządzenie.
Czytaj więcej
Zagranica, 9 stycznia 2020
Poprzednie stanowisko Cheryl Vitali zajmie Leonardo Chavez, wcześniej globalny szef marki Maybelline New York.
Czytaj więcej
Kraj, 12 grudnia 2019
Działania przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
Czytaj więcej
Zagranica, 9 grudnia 2019
Marka z portfolio L'Oreal chce maksymalnie wykorzystać popyt na kosmetyki luksusowe wśród młodych konsumentek.
Czytaj więcej
Zagranica, 20 listopada 2019
Wzrosła jej przewaga nad głównym rywalem - firmą Slack, której akcje tracą na wartości.
Czytaj więcej
Kraj, 4 listopada 2019
Przez ostatnich kilka miesięcy była kierownikiem produkcji na planach dla Orlenu, Adidasa czy teledysku Pezeta.
Czytaj więcej
Zagranica, 31 października 2019
Dobrze wypadły dywizje luksusowa i kosmetyków aktywnych.
Czytaj więcej
Kraj, 15 października 2019
Uzupełniamy zeszłotygodniową informację na temat kampanii kontentowej nakręconej przez L'Oréal Paris podczas Paryskiego Tygodnia Mody.
Czytaj więcej
Zagranica, 9 października 2019
Kraj, 30 września 2019
W tym roku po raz pierwszy swoją obecność zaznaczyła delegacja polskiego oddziału.
Czytaj więcej
Kraj, 16 września 2019
Nowe stanowisko obejmie u Diora - wynika z naszych informacji.
Czytaj więcej
Zagranica, 30 sierpnia 2019
Tyle ostatecznie wynosi odszkodowanie dla kalifornijskiego start-upu Olaplex, który oskarżył koncern m.in. o naruszenie patentów.
Czytaj więcej
Kraj, 29 sierpnia 2019
Na polski rynek trafia pierwszy zapach z portfolio Lancome do ponownego napełnienia i jest głównie adresowany do milenialsów.
Czytaj więcej
Kraj, 27 sierpnia 2019
Przy kampanii pracowały Mullen Lowe Warsaw, ED Commercials Polska, Starcom i Publicis.
Czytaj więcej
Zagranica, 16 lipca 2019
GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.
Czytaj więcej
Zagranica, 8 lipca 2019
Według firmy Modiface, przejętej przez L'Oreal, zastosowanie AR zwiększa dwukrotnie czas interakcji użytkownika z produktem na stronie internetowej, a trzykrotnie - współczynnik konwersji.
Czytaj więcej
Zagranica, 5 lipca 2019
Koncern rozpoczął rozmowy w tej sprawie z Clarins Group.
Czytaj więcej
Kraj, 10 czerwca 2019
Konsekwencją nowej strategii marki jest dodany do logo tagline: Naturalnie i nowe produkty w portfolio Garniera.
Czytaj więcej
Zagranica, 9 maja 2019
Nowa marka przeznaczona do użytku domowego oferowana jest w modelu direct-to-consumer i wsparta spersonalizowanymi poradami online.
Czytaj więcej
Zagranica, 17 kwietnia 2019
Łącznie zadeklarowane wsparcie to już 600 mln euro.
Czytaj więcej
Zagranica, 14 marca 2019
Aplikacja SkinConsultAI wdrażana przez markę na całym świecie służy do cyfrowej diagnostyki stanu skóry.
Czytaj więcej
Zagranica, 8 marca 2019
Postępowanie dotyczy Wielkiej Brytanii i Irlandii. Broni się GroupM.
Czytaj więcej
Zagranica, 12 lutego 2019
W 2018 r. zysk operacyjny sięgnął prawie 5 mld euro.
Czytaj więcej
Zagranica, 22 stycznia 2019
Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.
Czytaj więcej
Kraj, 21 stycznia 2019
W Polsce dystrybuowana będzie wyłącznie poprzez drogerie Hebe.
Czytaj więcej
Zagranica, 17 stycznia 2019
Firmy opracowały rozwiązanie pozwalające pięciokrotnie zredukować zużycie wody przy spłukiwaniu głowy, a L'Oréal zmienia formułę szamponów.
Czytaj więcej
Zagranica, 10 grudnia 2018
Fundusz venture capital BOLD inwestować będzie poprzez udział mniejszościowy w innowacyjne firmy z branży beauty.
Czytaj więcej
Zagranica, 5 grudnia 2018
Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.
Czytaj więcej
Zagranica, 27 listopada 2018
Zagranica, 21 listopada 2018
Pozwanym jest marka Drunk Elephant, która miała wykorzystać zastrzeżoną przez koncern formę witaminy C.
Czytaj więcej
Kraj, 19 listopada 2018
Sześć młodych reprezentantek nauk o życiu dostało w sumie 185 tys. zł w ramach programu Dla Kobiet i Nauki.
Czytaj więcej
Zagranica, 7 listopada 2018
Obroty e-commerce wzrosły o ponad 38 proc. i stanowią już niemal 10 proc. przychodów koncernu ze sprzedaży.
Czytaj więcej
Kraj, 31 października 2018
Na kolejnych pozycjach pod względem MBI znalazły się: L'Oreal, Avon, AA, Soraya i Dr Irena Eris.
Czytaj więcej
Zagranica, 14 sierpnia 2018
Gigant kosmetyczny umożliwi potencjalnym shopperom sprawdzenie, jak wyglądają w proponowanym kolorze makijażu.
Czytaj więcej
Zagranica, 8 sierpnia 2018
W 2017 r. obroty niemieckiego pioniera kosmetyków naturalnych wyniosły 59 mln euro.
Czytaj więcej
Zagranica, 1 sierpnia 2018
Spośród rynków koncernu największą dynamikę wykazują te z obszaru Azji i Pacyfiku.
Czytaj więcej
Kraj, 21 maja 2018
Paulina Jurkiewicz pokieruje fabryką w Karlsruhe w Niemczech.
Czytaj więcej
Kraj, 15 maja 2018
Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii.
Czytaj więcej
Zagranica, 10 maja 2018
Stylenanda to pierwsza koreańska marka w portfolio firmy.
Czytaj więcej
Kraj, 20 kwietnia 2018
Grażyna Torbicka, Jessica Mercedes i Julia Wieniawa będą polskimi twarzami L'Oreal Paris podczas festiwalu w Cannes.
Czytaj więcej
Zagranica, 17 kwietnia 2018
Rośnie znaczenie e-commerce, który generuje już 8,8 proc. obrotów całej grupy.
Czytaj więcej
Kraj, 16 kwietnia 2018
Nową kampanię marki przygotowały Publicis i Starcom.
Czytaj więcej
Przetargi, 13 kwietnia 2018
Zagranica, 5 kwietnia 2018
Jeszcze w kwietniu na rynku globalnym zadebiutuje marka L'Oreala w ekologicznym opakowaniu.
Czytaj więcej
Kraj, 27 marca 2018
Agencja odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki.
Czytaj więcej