M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Lech (marka)"

Kraj, 22 lutego 2019

Lech z nowym serwisem internetowym

Przygotowaniem i wdrożeniem zajęła się agencja Cut The Mustard.

Kraj, 7 stycznia 2019

Trwa zimowa kampania marki Lech Premium [wideo]

Za kreację odpowiada GPD.

Kraj, 30 października 2018

Igor Tikhonov prezesem Kompanii Piwowarskiej

Przez 17 lat związany z SABMillerem.

Kraj, 25 września 2018

KP wprowadza piwo o smaku rumu - Captain Jack

Producent planuje bardzo duże wsparcie reklamowe.

Kraj, 14 września 2018

Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Agencja bez przetargu nadal będzie odpowiadać za działania digital i social.

Kraj, 30 sierpnia 2018

Kompania Piwowarska rozszerza promocję Lecha Free

Rusza szeroka kampania digitalowa.

Kraj, 20 sierpnia 2018

Maluchy nagrodami w promocji piwa Lech

Za kreację i obsługę akcji odpowiada agencja Advalue.

Kraj, 20 czerwca 2018

Lech promuje się festiwalowo

Marka Kompanii Piwowarskiej rozda 15 tys. koszulek.

Kraj, 26 lutego 2018

Cut The Mustard prowadzi komunikację nowej edycji programu Lechstarter

Agencja angażuje do niej Piotra "Vienia" Więcławskiego.

Przetargi, 19 grudnia 2017

Cut The Mustard wygrywa obsługę Lecha

Kompania Piwowarska zmienia agencję digital dla swojego brandu.

Kraj, 18 grudnia 2017

KP będzie promować Lecha także zimą

Sezonowa edycja puszek wsparta kampanią.

Kraj, 24 listopada 2017

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Kraj, 6 września 2017

Grupa Żywiec liderem wydatków na display w lipcu 2017 r.

Dane AdReport dotyczą kategorii Napoje i Alkohole.

Kraj, 6 czerwca 2017

Lech i Spotify ze wspólną wakacyjną promocją

Działania prowadzone są pod hasłem "Graj o Spotify z Leszkiem".

Kraj, 31 maja 2017

Po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi rewolucji w marketingu nie będzie

Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.

Kraj, 28 marca 2017

Lech Ice Bloody Orange

Kolejna nowość w segmencie piwnych miksów od KP. Marka będzie wspierana reklamowo.

Kraj, 2 stycznia 2017

Akcja Lecha we współpracy z Universal Music Polska

Promocja będzie wspierana kampanią ogólnopolską.

Kraj, 14 grudnia 2016

Asahi Group kupuje Kompanię Piwowarską

Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.

Kraj, 12 grudnia 2016

Nowy polski gracz na rynku gier i grywalizacji

Wystartowała firma Warappa.

Kraj, 5 października 2016

Maspex rozważa sięgnięcie po piwo

Potentat z Wadowic rozważa przejęcie części aktywów SABMillera.

Kraj, 13 lipca 2016

Lech wprowadza limitowane puszki z okazji Przystanku Woodstock

Za ich projekt odpowiada agencja CzteryCzwarte.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Kraj, 23 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Agencja otwiera warszawski oddział.

Zagranica, 11 lutego 2016

Japończycy coraz bliżej przejęcia marek Peroni i Grolsch

Asahi Group Holdings chce zapłacić ok. 3,5 mld dolarów za brandy SabMillera.

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 28 listopada 2014

KP skupi się na reklamowaniu czterech najważniejszych marek

Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.

Kraj, 14 listopada 2014

Kompania Piwowarska: wolumen sprzedaży w górę, ale przychody w dół

Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.

Kraj, 5 listopada 2014

Maciej Skrzypczak dyrektorem operacyjnym Lubię To - Linked by Isobar

Po znaczącym awansie dotychczasowego client service directora agencja rozbudowuje także dział kreacji.

Kraj, 24 września 2014

Lubię To przejmuje obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie komentuje naszych informacji.

Kraj, 10 września 2014

VML traci obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Piwa KP w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Operator tych sieci zmienia dostawcę piwa. Kompania Piwowarska zastąpi Carlsberga.

Kraj, 23 czerwca 2014

Owsiak w kampanii Lecha na Przystanek Woodstock [wideo]

Marka piwa przygotowała spot, komunikację w punktach sprzedaży i specjalną kolekcję opakowań.

Kraj, 29 maja 2014

Kompania Piwowarska chce odrabiać straty

W minionym roku finansowym największy w kraju producent piwa zmniejszył swój udział w rynku o 2 pkt proc. W tym roku chce to nadrobić.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Tomasz Brycki awansuje w marketingu Kompanii Piwowarskiej

Menedżer powiększył zakres obowiązków.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Kompania Piwowarska sprzedała o 9 proc. mniej piwa

Największy w kraju producent w roku obrachunkowym 2013/14 zanotował istotny spadek sprzedaży.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Rusza nowe wsparcie reklamowe Lecha [wideo]

Pierwsza kampania marki autorstwa GPD i VML.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Lech Premium nowym sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Umowa została podpisana na trzy lata.

Przetargi, 31 marca 2014

Q&A Communications wygrywa przetarg PR Żubra

Agencja obsłuży kolejną markę Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 30 stycznia 2014

W przetargu Lecha brały udział cztery agencje

W konkursie nie uczestniczyła agencja John Pitcher, dotychczas pracująca dla marki Lech w internecie.

Przetargi, 28 stycznia 2014

VML wygrywa interaktywną obsługę Lecha

W finale przetargu VML walczył z Lubię To.

Kraj, 8 stycznia 2014

Dwie agencje na short-liście Lecha

W konkursie walczą już Lubię To - Social Media Agency i VML Poland.

Przetargi, 2 grudnia 2013

KP prowadzi przetarg digital na Lecha

Szczegółów konkursu marketer nie podaje.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 21 października 2013

Sprzedaż Kompanii Piwowarskiej 10 proc. w dół

W sezonie największy producent piwa zanotował wolumenowy spadek sprzedaży o jedną dziesiątą. Powodem wysoka baza porównawcza z ub.r. i silna konkurencja.

Przetargi, 8 października 2013

GPD przejmuje obsługę Lecha

McCann Warsaw traci budżet marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 19 września 2013

Cydry reklamowane w telewizji jak piwo?

Winiarze chcą zmian w prawie dopuszczających reklamy cydru np. w telewizji tak jak piwa.

Przetargi, 11 września 2013

BBDO, Change i Publicis odpadły z przetargu Lecha

Przetarg jest w fazie finałowej. Walczą w nim agencje GPD Advertising i McCann Warsaw, która broni budżetu.