W dziale obsługi klienta awanse otrzymały Aleksandra Buczyńska i Anna Szypulska, w PR - Magdalena Myczko.
W agencji pracę zaczynają Jacek Gierlasiński i Michał Basiński.
Według informacji dziennika amerykański właściciel zdecydował się wystawić polską firmę na sprzedaż.
Starcom przejmuje obsługę ubezpieczyciela od Havas Media.
Mariusz Wąsiński będzie odpowiadał za sprzedaż oferty Programmatic, a Rafał Karski m.in. za sprzedaż regionalną.
Premiera w TVP1 i NG wiosną, a kontynuacja - jesienią.
Ogółem firma zebrała w I połowie roku o 7 proc. więcej składek, natomiast liczba ubezpieczonych pojazdów wzrosła r./r. o 14 proc.
W przetargu startowało osiem agencji.
Jednocześnie dyrektorem departamentu eBusiness i sprzedaży direct w Link4 zostaje Marta Perwenis.
Ubezpieczyciel powierzył obsługę SEM nowym agencjom.
Bohaterem animowanych spotów jest Złośliwość Losu, zabawna postać znana z poprzednich reklam ubezpieczyciela.
Ubezpieczyciel promuje przenoszenie zniżek z OC na AC. Za kreację odpowiada agencja Adsalt, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.
Ubezpieczyciel prowadzi przegląd.
To następstwo awansu Łukasza Jadachowskiego na dyrektora generalnego firmy.
Były dyrektor sprzedaży i marketingu w Liberty Direct dołączył do Media Impact Polska.
Rusza drugi etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne.
Kampania jest pierwszym elementem nowej strategii komunikacji przygotowanej przez ubezpieczyciela.
W ramach współpracy ubezpieczyciel będzie promował polisy mieszkaniowe.
Wspólna akcja z PLL LOT - pierwszych 500 osób, które do 31 marca br. kupi ubezpieczenie podróżne Obieżyświat, otrzyma 85 zł zniżki na zakup biletu lotniczego.
Ubezpieczyciele poszerzają swoją ofertę i kanały dystrybucji produktów.
Zmiany mają związek z awansami menedżerów Proamy w grupie Generali.
Z ubezpieczeń OC i NNW w minionym kwartale firma zebrała o 11 proc. więcej niż przed rokiem, z autocasco - o 14 proc., a z assistance - o 29 proc. Liczba polis przekroczyła 450 tys.
W nowej kampanii ubezpieczyciel promuje polisy komunikacyjne i ubezpieczenia mieszkań.
Liberty Direct postanowiło premiować osoby korzystające z komunikacji miejskiej.
W najnowszej kampanii firma skupia się na przekazie cenowym.
Firma zanotowała 9-proc. wzrost r./r.
Ubezpieczyciel rozpoczyna kampanię wizerunkową.
Firmy ubezpieczeniowe, jak Axa Direct czy Liberty Direct, które weszły na nasz rynek kilka lat temu, na taki wynik musiały pracować 3-4 lata.
- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług - wskazuje szef marketingu i sprzedaży Liberty Direct.
Na ubezpieczenia w sprzedaży bezpośredniej wydaliśmy o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dom mediowy będzie nadal obsługiwał firmę ubezpieczeniową.
Ubezpieczyciel przedłuża umowę z agencją, z którą pracuje od ponad dwóch lat.
Ubezpieczyciel chwali się niskimi cenami.
Autor filmu reklamowego, który wygrał konkurs Liberty Direct, nie tylko dostanie 10 tys. zł, ale jego film zostanie dziś wyemitowany w charytatywnym bloku reklamowym w Polsacie.
Do zdobycia jest 30 tys. zł.