Komisja nie ujawnia nazw towarzystw, wobec których wszczęła postępowania.
W ciągu roku liczba klientów wzrosła o 6 proc.
Według informacji dziennika amerykański właściciel zdecydował się wystawić polską firmę na sprzedaż.
Bilans firmy poprawia wzrost ubezpieczeń autocasco i mieszkań.
Po odejściu Katarzyny Grzywaczewskiej marketingiem firmy ubezpieczeniowej zawiaduje dyrektor operacyjny, którego wspiera dotychczasowa kierownik działu marketingu.
Kolejna odsłona kampanii Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.
Co ma wspólnego bombowiec B-17 Latająca Forteca z ubezpieczeniem samochodu?
Ogółem firma zebrała w I połowie roku o 7 proc. więcej składek, natomiast liczba ubezpieczonych pojazdów wzrosła r./r. o 14 proc.
Bohaterem animowanych spotów jest Złośliwość Losu, zabawna postać znana z poprzednich reklam ubezpieczyciela.
Ubezpieczyciel prowadzi przegląd.
Z ubezpieczeń OC i NNW w minionym kwartale firma zebrała o 11 proc. więcej niż przed rokiem, z autocasco - o 14 proc., a z assistance - o 29 proc. Liczba polis przekroczyła 450 tys.
W nowej kampanii ubezpieczyciel promuje polisy komunikacyjne i ubezpieczenia mieszkań.
Liberty Direct postanowiło premiować osoby korzystające z komunikacji miejskiej.
Firma zanotowała 9-proc. wzrost r./r.
Firmy ubezpieczeniowe, jak Axa Direct czy Liberty Direct, które weszły na nasz rynek kilka lat temu, na taki wynik musiały pracować 3-4 lata.
- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług - wskazuje szef marketingu i sprzedaży Liberty Direct.
Ubezpieczyciel chwali się niskimi cenami.
W I kwartale br. Liberty Direct urosło o 60, a Axa Direct o 40 proc. Głównie dzięki współpracy z agentami.
Firma specjalizująca się w sprzedaży ubezpieczeń direct promuje się w internecie i komisach samochodowych.
Ubezpieczyciel oferuje 5-proc. zniżki dla klientów, którzy kupią polisę przez internet.
Wcześniej pracował na podobnym stanowisku w Liberty Direct.
Francuska firma ubezpieczeniowa szykująca się do wejścia do Polski będzie szukała agencji do obsługi budżetu mediowego.
Doświadczony menedżer z eBaya pokieruje marketingiem wchodzącej na nasz rynek firmy ubezpieczeniowej znad Sekwany.
Ubezpieczyciel jest gotów płacić za polecenie jego usług nawet 100 zł.
Polski oddział Liberty Seguros sprzedający ubezpieczenia w systemie direct (przez telefon i internet) pod marką Liberty Direct zakończył trwający od...
Polski oddział Liberty Seguros (należącego do amerykańskiego Liberty Mutual), od jesieni 2007 r. sprzedający u nas ubezpieczenia w systemie direct...
Polski oddział Liberty Seguros sprzedający ubezpieczenia w systemie direct (przez telefon i internet) pod marką Liberty Direct rozpoczął nową kampanię...
Marcin Andrzejczyk, dotychczas zastępca dyr. ds. marketingu w firmie Ambra SA, przeszedł do polskiego oddziału Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego...
Polski oddział Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego należącego do amerykańskiej grupy Liberty Mutual, które sprzedaje u nas ubezpieczenia komunikacyjne w...
Polski oddział Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego należącego do amerykańskiej grupy Liberty Mutual, które sprzedaje u nas ubezpieczenia komunikacyjne w...
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zwróciła się do polskiego oddziału Liberty Seguros, hiszpańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego należącego do amerykańskiej grupy Liberty Mutual,...
Agencje Gruppa66 Ogilvy i Hypermedia oraz dom mediowy MPG wygrały przetargi na obsługę polskiego oddziału towarzystwa ubezpieczeniowego Liberty Seguros SA,...
MPG wygrał przetarg na obsługę mediową Liberty Mutual, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W przetargu kreatywnym pozostały dwie agencje reklamowe. Rafał Karski,...