Zagranica, 24 marca 2020
Potrzebują wzmocnienia, by zapewnić pełne półki, gdy Brytyjczycy panicznie wykupują asortyment.
Czytaj więcej
Zagranica, 12 marca 2020
Przy jednym z supermarketów w Irlandii Północnej sieć dyskontowa zaoferuje nową usługę.
Czytaj więcej
Kraj, 11 marca 2020
Lidl wsparł akcję kampanią przygotowaną przez GPD i Performance Media.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lutego 2020
To konkurs Biura Reklamy TVP, w którym nagradzane są filmy reklamowe wyróżniające się dbałością o język polski.
Czytaj więcej
Kraj, 30 stycznia 2020
Firma opublikowała raport dotyczący potencjału rynkowego żywności bio - badanie ujawnia wiele niekonsekwencji w jego definiowaniu i odbiorze konsumenckim.
Czytaj więcej
Kraj, 14 stycznia 2020
W wybranych sklepach sieci trwa akcja promująca nową linię przekąsek FreeYu.
Czytaj więcej
Kraj, 9 stycznia 2020
Sieć uruchomiła pilotażowy projekt codziennej dostawy świeżych zestawów sushi z poznańskiej restauracji Yattaii do wybranych sklepów Lidl w mieście.
Czytaj więcej
Kraj, 16 grudnia 2019
Sugarfree prowadzi sprzedaż w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych.
Czytaj więcej
Przetargi, 16 grudnia 2019
Współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencermarketingowych.
Czytaj więcej
Kraj, 11 grudnia 2019
Sieć wprowadza kolejne elementy garderoby narciarskiej sygnowane nazwiskiem polskiej olimpijki.
Czytaj więcej
Kraj, 21 listopada 2019
Aby dokonywać płatności mobilnych, należy zarejestrować kartę płatniczą w aplikacji Lidl Plus.
Czytaj więcej
Kraj, 13 listopada 2019
Ruszyła akcja, w której do zdobycia jest dziesiąta książka sieci - "Jeść zdrowiej i żyć dłużej. Żywienie osób w starszym wieku".
Czytaj więcej
Zagranica, 12 listopada 2019
Kraj, 4 listopada 2019
W 2018 r. Lidl był największym reklamodawcą wśród sieci handlowych w Polsce.
Czytaj więcej
Kraj, 24 października 2019
W listopadzie sieć wprowadza na rynek rozbudowaną ofertę odzieży funkcyjnej pod marką CrivitPro, a twarzą kampanii zostaje polska sportsmenka Justyna Kowalczyk.
Czytaj więcej
Kraj, 30 września 2019
Pluszaki w Lidlu nie są nagrodą w akcji lojalnościowej, można je kupić za 9,99 zł.
Czytaj więcej
Kraj, 23 września 2019
Za kreację odpowiada GPD, a zakupem mediów zajął się Havas Media. Działania z zakresu PR prowadzi 24/7 Communication.
Czytaj więcej
Kraj, 20 września 2019
Za pomysł kreatywny, kreację, produkcję kontentu oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Czytaj więcej
Zagranica, 30 sierpnia 2019
Brytyjska sieć skupia się na jakości i niezawodności.
Czytaj więcej
Kraj, 30 sierpnia 2019
Najpopularniejszymi programami lojalnościowymi w Polsce są Moja Biedronka, Payback i Club Vitay (Orlen).
Czytaj więcej
Kraj, 11 czerwca 2019
Ma zaopatrywać około stu sklepów w województwie zachodniopomorskim oraz północnej części województwa lubuskiego.
Czytaj więcej
Zagranica, 7 maja 2019
Grupa Schwarz dołączyła do projektu jako partner techniczny.
Czytaj więcej
Kraj, 15 kwietnia 2019
10 dni po starcie aplikacja Lidl Plus znalazła się na pierwszym miejscu w Polsce według zestawienia AppBrain w kategorii darmowe aplikacje w sklepie Google Play.
Czytaj więcej
Kraj, 19 marca 2019
W 2018 r. sieć wypracowała w Polsce obroty na poziomie 320 mln euro.
Czytaj więcej
Kraj, 22 lutego 2019
Pracowały przy niej Luckyyou, Havas Media i 24/7 Communication.
Czytaj więcej
Kraj, 11 stycznia 2019
Kampanię prowadzą GPD, Havas Media i Performance Media.
Czytaj więcej
Kraj, 4 stycznia 2019
Firma rozpoczęła instalację automatów przy sklepach Lidl i Dino.
Czytaj więcej
Zagranica, 13 grudnia 2018
Kraj, 6 grudnia 2018
To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 5 grudnia 2018
Rozpoczęła się świąteczna kampania sieci, na YouTube alternatywna wersja kampanii.
Czytaj więcej
Zagranica, 20 listopada 2018
Pierwsze akwizycje w Stanach Zjednoczonych Lidl już realizuje. Przejęcie sieci Best Market było zaskoczeniem.
Czytaj więcej
Przetargi, 16 listopada 2018
Natomiast globalnym projektem zarządza sieciowo Accenture.
Czytaj więcej
Kraj, 13 listopada 2018
Przy kampanii pracuje z GPD Advertising, Havas Media i Performance Media.
Czytaj więcej
Kraj, 9 listopada 2018
Poprzez "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" napisaną we współpracy z Instytutem Żywności I Żywienia sieć chce promować zdrowe odżywianie na szeroką skalę.
Czytaj więcej
Zagranica, 8 listopada 2018
Spotu autorstwa TBWA utrzymane w humorystycznej konwencji namawiają do inwestycji w produkty wyższej jakości.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2018
Do końca br. liczba automatów InPostu ma wzrosnąć z 4 do 4,5 tys.
Czytaj więcej
Zagranica, 15 października 2018
Niemiecki dyskont otworzy w Belgradzie i innych miastach 16 sklepów.
Czytaj więcej
Kraj, 4 października 2018
Według Raportu IMM bank wydał na rebranding 29 mln zł.
Czytaj więcej
Kraj, 3 października 2018
Pod hasłem "Więcej na radość z życia" rusza kampania employerbrandingowa sieci.
Czytaj więcej
Zagranica, 1 października 2018
Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków wskazał, że w przypadku fuzji konieczne może być zamknięcie ponad 460 placówek.
Czytaj więcej
Kraj, 19 września 2018
Firma po I półroczu br. podtrzymuje prognozy i na koniec 2018 r. prognozuje przychody na poziomie 320 mln zł i EBITDA w wysokości 10 mln zł.
Czytaj więcej
Kraj, 11 września 2018
Na kolejnych miejscach znalazły się: finanse, telekomunikacja i motoryzacja.
Czytaj więcej
Kraj, 6 września 2018
Konflikt cenowy spowodował wycofanie z półek sieci prawie pół tysiąca produktów koncernu.
Czytaj więcej
Zagranica, 30 sierpnia 2018
W Wielkiej Brytanii sieć rozesłała brief do agencji - do wzięcia jest budżet o wartości 70 mln funtów.
Czytaj więcej
Zagranica, 27 sierpnia 2018
Podobne sklepy działają już w innych europejskich krajach.
Czytaj więcej