M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Łomża (marka)"

Kraj, 13 czerwca 2019

Łomża wprowadza miks piwa z lemoniadą

To kolejna propozycja marki Łomża w kategorii piw bezalkoholowych.

Kraj, 24 maja 2019

Łomża również promuje wariant bezalkoholowy piwa

Kampanię prowadzi Streetcom.

Kraj, 10 kwietnia 2019

Dokumenty "Swoją drogą" - współpraca Onetu z Łomżą

Za realizację całej serii odpowiada firma produkcyjna Lulu Production we współpracy z MediaCom Warszawa oraz Onetem.

Kraj, 30 października 2018

Łomża z nietypową kampanią online

Młodzi prześcigają się na najbardziej niedorzeczne sposoby otwarcia butelki piwa.

Kraj, 3 października 2018

Łomża z kolejną odsłoną nowej platformy komunikacji od MullenLowe Warsaw

Marka kontynuuje linię kreatywną "Kto powiedział, że".

Kraj, 18 lipca 2018

Sprostowanie: dla Łomży pracuje MullenLowe Warsaw

To ta agencja przygotowała kreacje na potrzeby kampanii radlera z portfolio Van Pur.

Kraj, 16 lipca 2018

Bezalkoholowy radler o smaku grejpfruta z Łomży

Marka kontynuuje ofensywę marketingową.

Kraj, 15 maja 2018

Mullenlowe Warsaw dla Łomży

Van Pur ruszył z nową platformą komunikacji swojej sztandarowej marki.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W tym roku nakłady reklamowe na markę Łomża wzrosną kilkakrotnie

Van Pur chce wzmocnić jej rozpoznawalność.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Kraj, 17 października 2017

Odświeżona Łomża Miodowa z nowym spotem

Kampanię przygotowały m.in.: Deloitte Digital, Flota Filmowa i MediaCom.

Kraj, 12 września 2017

Gong dla banku ING [wideo]

Piwo Łomża promowało #łomżing, a ING Bank ma swój #weekending.

Kraj, 6 września 2017

Grupa Żywiec liderem wydatków na display w lipcu 2017 r.

Dane AdReport dotyczą kategorii Napoje i Alkohole.

Kraj, 8 sierpnia 2017

Relaunch Łomży ma zdefiniować nową pozycję rynkową oraz grupę odbiorców marki

Koncept kreatywny "Swoją drogą" ma odzwierciedlać wyzwania, z jakimi mierzy się pokolenie trzydziestolatków.

Przetargi, 31 stycznia 2017

Deloitte Digital przejmuje obsługę reklamową marki Łomża

Współpraca obejmie zarówno ATL, jak i digital.

Kraj, 8 czerwca 2016

Youtuberzy będą promować "łomżing"

Pierwszą kampanię piwa Łomża z udziałem blogerów i youtuberów przygotował MediaCom.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Lowe Warsaw rusza z kampanią Łomży [wideo]

Pojawiła się pierwsza realizacja agencji dla marki z portfolio Van Pura.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Carat zatrudnia cztery nowe osoby

Dom mediowy zatrudnia plannerów.

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Przetargi, 16 lutego 2015

Lowe zdobywa budżet Łomży

Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.

Kraj, 11 grudnia 2014

Maciej Ładwiński nowym dyrektorem marketingu Perła - Browary Lubelskie

Współtwórca marketingowego sukcesu piwa Łomża będzie teraz kierował marketingiem lubelskiego browaru.

Kraj, 7 października 2014

Zaniewski i Przybora pracują dla Żubra, PZL nie pracuje już dla Łomży

Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.

Przetargi, 7 października 2014

Będzie przetarg na Łomżę

Producent zakończył współpracę z agencją reklamową PZL.

Kraj, 3 lipca 2014

Kolejna odsłona "łomżingu" w TV [wideo]

Do emisji trafił kolejny spot w ramach tegorocznej kampanii marki Łomża autorstwa PZL.

Kraj, 29 maja 2014

Hutnicy, rybacy i spawacze w nowym spocie Łomży

Kolejny spot promocyjny piwa zachęca do łomżingu w strojach służbowych (chociaż po pracy).

Kraj, 20 maja 2014

Rusza kampania marki piwa Łomża

Producent kontynuuje platformę "łomżingu".

Kraj, 15 maja 2014

Van Pur rekrutuje Trenera Łomżingu

Producent piwa rozpoczął niestandardową akcję promocyjną.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Będzie ciąg dalszy "Łomżingu"

Van Pur w tym sezonie będzie kontynuował wsparcie ATL-owe dla dwóch swoich marek: Łomży i Razowego Kwasu Chlebowego.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Sławomir Staręga szefem marketingu Van Pur i Łomża

Były dyrektor marketingu Browarów Lubelskich "Perła" teraz odpowiada za marketing firmy Van Pur.

Przetargi, 11 kwietnia 2014

ŁubuDubu PR dla marek piwnych Van Pura

Agencja zajmie się obsługą działań PR m.in. marek Łomża i Razowy Kwas Chlebowy.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Marka Książęce liderem piwnych specjalności

Udział piwa Książęcego w segmencie piwnych specjalności bez uwzględniania dyskontów wyniósł w ub.r. ponad 20,5 proc., podczas gdy kolejna marka konkurenta miała udział dwukrotnie mniejszy - poinformował Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 31 stycznia 2014

Radosław Kasyk odchodzi ze Stroera

Obowiązki dyrektora działu marketingu przejmuje Bartosz Barański.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kraj, 19 grudnia 2013

Nordik łomżing

Piwo Łomża po raz pierwszy reklamuje się w TV poza sezonem.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 31 lipca 2013

Kwas chlebowy Van Pura będzie reklamowany w TV

Będzie to pierwszy tego typu produkt reklamowany w telewizji. Firma wybiera właśnie agencję, która przygotuje spoty. Kampania ruszy we wrześniu.

Kraj, 11 czerwca 2013

Kolejne odsłony "łomżingu"

Do emisji trafia nowy spot piwa Łomża, a na outdoor - kolejne billboardy.

Kraj, 21 maja 2013

Van Pur wymyśla nowe słowa: "łomżing, kocing, trawing"

Rusza kampania reklamowa piwa Łomża.

Kraj, 9 maja 2013

Van Pur promuje "Łomżing"

Co oznacza to słowo, dowiemy się z kampanii telewizyjnej. Na rynek wejdzie nowe piwo Łomża Lemonowe.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Przetargi, 27 listopada 2012

PZL będzie pracować dla marki Łomża

Agencja, która przez lata pracowała dla Kompanii Piwowarskiej, a ostatnio dla Grupy Żywiec, teraz zajmie się wsparciem sztandarowej marki Browarów Regionalnych "Łomża".

Przetargi, 25 października 2012

Cztery agencje walczą o markę Łomża

Producent rozpisał przetarg ze względu na konflikt interesów.

Kraj, 22 października 2012

KP urosła o 10 proc. dzięki pogodzie i rekordowym nakładom reklamowym

W II i III kwartale sprzedaż Tyskiego wzrosła o 15, a Lecha i Żubra - po ok. 10 proc.

Kraj, 17 października 2012

Łomża Podkapslowe będzie brand energizerem

Nowy produkt ma ambitne zadania wizerunkowe.

Przetargi, 2 października 2012

Pięc domów mediowych walczy o budżet piwa Łomża

Wśród zaproszonych nie ma dotychczasowej agencji mediowej marketera.

Kraj, 20 września 2012

Łomża Podkapslowe otrzyma silne wsparcie

Nowe piwo ma się wyróżniać dwoma sposobami picia.

Przetargi, 30 lipca 2012

Perła i Łomża wybierają domy mediowe

Dwa regionalne browary wybierają partnerów do obsługi swoich budżetów.

Przetargi, 11 lipca 2012

Łomża przygotowuje przetarg mediowy

Starlink będzie musiał bronić kolejnego klienta.

Kraj, 26 czerwca 2012

Z FireFly Creation do Grey Group

Jacek Wójcik objął stanowisko senior copywritera.

Kraj, 22 czerwca 2012

Radosław Kasyk wraca do Grupy Stroer

Firma ma nowego dyrektora marketingu.