To kolejna propozycja marki Łomża w kategorii piw bezalkoholowych.
Marka kontynuuje linię kreatywną "Kto powiedział, że".
To ta agencja przygotowała kreacje na potrzeby kampanii radlera z portfolio Van Pur.
W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.
Kampanię przygotowały m.in.: Deloitte Digital, Flota Filmowa i MediaCom.
Dane AdReport dotyczą kategorii Napoje i Alkohole.
Koncept kreatywny "Swoją drogą" ma odzwierciedlać wyzwania, z jakimi mierzy się pokolenie trzydziestolatków.
Współpraca obejmie zarówno ATL, jak i digital.
Pierwszą kampanię piwa Łomża z udziałem blogerów i youtuberów przygotował MediaCom.
Pojawiła się pierwsza realizacja agencji dla marki z portfolio Van Pura.
Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.
Współtwórca marketingowego sukcesu piwa Łomża będzie teraz kierował marketingiem lubelskiego browaru.
Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.
Producent zakończył współpracę z agencją reklamową PZL.
Do emisji trafił kolejny spot w ramach tegorocznej kampanii marki Łomża autorstwa PZL.
Kolejny spot promocyjny piwa zachęca do łomżingu w strojach służbowych (chociaż po pracy).
Producent piwa rozpoczął niestandardową akcję promocyjną.
Van Pur w tym sezonie będzie kontynuował wsparcie ATL-owe dla dwóch swoich marek: Łomży i Razowego Kwasu Chlebowego.
Były dyrektor marketingu Browarów Lubelskich "Perła" teraz odpowiada za marketing firmy Van Pur.
Agencja zajmie się obsługą działań PR m.in. marek Łomża i Razowy Kwas Chlebowy.
Udział piwa Książęcego w segmencie piwnych specjalności bez uwzględniania dyskontów wyniósł w ub.r. ponad 20,5 proc., podczas gdy kolejna marka konkurenta miała udział dwukrotnie mniejszy - poinformował Wojciech Mrugalski, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej.
Obowiązki dyrektora działu marketingu przejmuje Bartosz Barański.
Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.
Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.
Agencja, która przez lata pracowała dla Kompanii Piwowarskiej, a ostatnio dla Grupy Żywiec, teraz zajmie się wsparciem sztandarowej marki Browarów Regionalnych "Łomża".
Producent rozpisał przetarg ze względu na konflikt interesów.
W II i III kwartale sprzedaż Tyskiego wzrosła o 15, a Lecha i Żubra - po ok. 10 proc.
Wśród zaproszonych nie ma dotychczasowej agencji mediowej marketera.
Dwa regionalne browary wybierają partnerów do obsługi swoich budżetów.
Starlink będzie musiał bronić kolejnego klienta.
Jacek Wójcik objął stanowisko senior copywritera.