M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Lotos (firma)"

Kraj, 15 kwietnia 2020

Tomasz Rożek z nagrodą Rady Programowej Polskiego Radia

Dziennikarz i popularyzator nauki wyróżniony za audycję "Pytania z kosmosu".

Kraj, 12 lutego 2020

Bartosz Krawczyński senior art directorem w Cape Morris

Ma na swoim koncie projekty m.in. dla: Stocka, PKO BP, Axy, Wedla, Volvo, Netii, Unilevera, Polkomtela, Warki, Lotosu.

Przetargi, 25 września 2019

Lotos szuka dostawcy gadżetów reklamowych

Koncern naftowy oferuje 2-letnią umowę.

Kraj, 17 lipca 2019

Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo]

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Eskadra.

Przetargi, 9 lipca 2019

Lotos wybrał trzy agencje full service

Budżet obroniły FCB Bridge2Fun i Havas, a dołączy do nich Eskadra.

Przetargi, 5 lipca 2019

Lotos szuka agencji do digital marketingu

Oferty do 11 lipca.

Kraj, 1 lipca 2019

Jamel przygotował nową stronę Lotosu

Prace nad wdrożeniem nowej wersji serwisu trwały sześć miesięcy.

Kraj, 19 czerwca 2019

ARC: najbardziej rozpoznawalni sponsorzy sportu to: Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU

W ciągu 10 lat o 15 p.p. wzrosła liczba osób, które korzystniej oceniają firmy angażujące się w sponsoring.

Przetargi, 27 listopada 2018

Lotos rozpoczyna przetarg BTL

Chce wybrać kilka agencji, z którymi podpisze umowy ramowe.

Kraj, 23 listopada 2018

Na powrocie Kubicy do Formuły 1 zarobi Polsat

Według "Przeglądu Sportowego" Orlen na sponsorowanie teamu Williamsa miałby wydać nawet 100 mln zł w ciągu 2 lat.

Kraj, 19 listopada 2018

Lotos liczy na sukcesy skoczków

Kontrakt reklamowy na kolejne cztery lata.

Kraj, 24 września 2018

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Kraj, 28 sierpnia 2018

Kubica w drugiej odsłonie kampanii Lotosu

Tym razem poświęconej olejom silnikowym Quazar Dynamic.

Kraj, 23 lipca 2018

Starcom: Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018

Starcom zbadał znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją.

Kraj, 14 czerwca 2018

Lotos chce "istotnie" zwiększyć dochody ze sprzedaży pozapaliwowej

Kluczową funkcję ma w tym pełnić marka Dynamic, a jej ma pomóc wizerunek Roberta Kubicy.

Kraj, 12 czerwca 2018

Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu

Ostatnio pracownik Politechniki Warszawskiej.

Kraj, 4 czerwca 2018

Witold Pasek nie jest już dyrektorem marketingu Lotosu

Kolejna zmiana na czele marketingu koncernu naftowego po roku.

Kraj, 15 maja 2018

Piłkarze reklamują Lotos

Koncern naftowy promuje się jako sponsor reprezentacji.

Kraj, 12 marca 2018

Bohun otwiera sklep na stacji benzynowej

Szczecińska spółka testuje koncept sklepu wędliniarskiego we współpracy z Lotosem i Columbus Cafe.

Kraj, 28 lutego 2018

Orlen przejmie Lotos

Powstanie państwowy potentat petrochemiczny.

Przetargi, 29 stycznia 2018

Lotos szuka agencji do promocji Lotos Elektro Mobility

Oferty można zgłaszać do 20 lutego br.

Kraj, 26 stycznia 2018

KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi

Do Komisji wpłynęła skarga dotycząca reklamy grupy Lotos.

Kraj, 8 stycznia 2018

Lotos przedłuża do 2022 r. umowę sponsorską z PZPN

Teraz będzie też sponsorem reprezentacji kobiet.

Kraj, 3 stycznia 2018

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Kraj, 27 września 2017

Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy"

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.

Kraj, 4 września 2017

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Druga odsłona kampanii parasolowej o różnych obszarach działalności grupy.

Kraj, 1 września 2017

Polscy sportowcy w kampanii Lotosu

Za kreację odpowiada Havas Warsaw.

Kraj, 3 sierpnia 2017

Klienci stacji paliw ukontentowani obsługą

Jak wykazało badanie ARC Rynek i Opinia, poziom satysfakcji klienta z obsługi na stacjach benzynowych rośnie, maleją różnice w poziomie obsługi poszczególnych sieci.

Kraj, 9 maja 2017

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

Poprzednio był strategic plannerem w Y&R.

Kraj, 19 stycznia 2017

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska

Zastąpił Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

Kraj, 15 listopada 2016

Kajetanowicz, Stoch i Żyła reklamują Lotos [wideo]

Kampanię realizują Starcom i OS3.

Kraj, 10 października 2016

BlaBlaCar i Lotos przedłużają promocję

Tym samym firmy kontynuują kampanię z nią związaną.

Kraj, 22 lipca 2016

Blablacar i Lotos łączą siły we wspólnej akcji dla podróżujących

Wakacyjna promocja obu sieci to inicjatywa, która łączy markę paliwową z marką opartą na społeczności.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 20 lipca 2016

Z OS3 i Papaya Films do domu produkcyjnego F25

Katarzyna Radziszewskaja oraz Piotr Kornobis dołączają do zespołu.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Kraj, 12 maja 2016

Orlen, Lotos i Statoil najlepiej oceniane

Najważniejsza jest liczba stacji, tylko co dziesiąty kierowca korzysta z bankomatu, myjni czy z WiFi na stacjach - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 18 listopada 2015

Robert Kubica ponownie w reklamch Lotosu

Nową kampanię przygotowała agencja OS3.

Kraj, 16 listopada 2015

Agnieszka Jędrzejczak client service directorem w Directors

Awans w agencji.

Kraj, 23 czerwca 2015

The Digitals zatrudnia dwie osoby

Do agencji dołączają Michał Kowalski i Piotr Rychel.

Kraj, 24 marca 2015

Filip Pniewski art directorem w The Digitals

Agencja zatrudnia też traffic managera - Katarzynę Dobrowolską.

Kraj, 24 marca 2015

Powstała nowa agencja Head 2 Head Events

Zarządzającymi i współtwórcami agencji są Krzysztof Szymański i Robert Pęszyński.

Kraj, 17 marca 2015

Wojciech Kowalczyk pokieruje sprzedażą reklam i marketingiem stacji Viasat

Obejmie stanowisko head of advertising sales and marketing Poland w Modern Times Group.

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Kraj, 14 października 2014

Grey Group autorem wizerunkowej kampanii grupy Lotos [wideo]

Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji kampania opiera się na działaniach promocyjnych w internecie przygotowanych przez zespół Grey Possible.

Kraj, 30 maja 2014

Jakub Ćwikliński event managerem w El Padre

Będzie odpowiedzialny za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz obsługę klientów agencji.

Kraj, 10 lipca 2013

Radosław Drzazga w San Markos

Kolejna osoba w zespole kreacji agencji.

Kraj, 4 lipca 2013

Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

Przygotowany przez agencję spot "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?" powstał w odpowiedzi na intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci.

Kraj, 25 marca 2013

Dagmara Sitak i Katarzyna Cyran w Blueberry

Nowa copywriterka i account manager dołączyły do agencji.