Drugi w kraju producent piwa nie widzi już perspektyw do samoistnego wzrostu rynku, producenci będą walczyli o wyższe marże.
Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak będą wśród 51 osób oceniających prace na tegorocznym festiwalu w Brukseli.
Małgorzata Lubelska jest dyrektorem marketingu Grupy Żywiec od sierpnia 2011 r.
Grupa Żywiec będzie przeglądać oferty agencji reklamowych.
Wynagrodzenie Małgorzaty Lubelskiej, członka zarządu i dyrektor marketingu Grupy Żywiec, było minimalnie niższe niż w 2013 r.
Drugi w kraju producent piwa notuje słabsze rezultaty niż przed rokiem.
Wynagrodzenie Małgorzaty Lubelskiej, dyrektor marketingu i członka zarządu Grupy Żywiec, wyniosło w ub.r. 1,009 mln zł brutto.
Po 11 latach współpracy marki Heineken z agencją Alter Art wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego festiwalu.
Małgorzata Lubelska jest dyrektorem marketingu od sierpnia 2011 r., a w grudniu tegoż roku weszła do zarządu firmy.
Były członek zarządu i szef marketingu za 4 miesiące pracy zarobił w ub.r. ponad 780 tys. zł.
Producent oczekuje wzrostu zarówno ilościowego, jak i wartościowego, wynikającego, niestety, także ze wzrostu kosztów.
W 2011 r. subskrybenci MMP24 najchętniej czytali o zmianach personalnych, konsekwencjach spowolnienia gospodarczego i przetargach.
Objęła nieobsadzone po odejściu Sylwii de Weydenthal stanowisko kierownika do spraw komunikacji marketingowej. Grupa Żywiec szuka teraz nowego media managera.
Po ponad czterech latach pracy za granicą wraca do Polski.
Małgorzata Lubelska awansowała w strukturach Frito Lay. Od września będzie dyrektorem marketingu odpowiedzialnym za rynek rosyjski oraz krajów Wspólnoty Niepodległych...
Media Direction OMD zajmie się obsługą budżetu mediowego marek firmy Star Foods, producenta słonych przekąsek przejętego przez koncern PepsiCo Inc....