Częścią kampanii jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób.
Obecnie zajmuje stanowisko directora w pionie client leadership. Z agencją związana jest od 2010 r.
Ponad 330 tys. osób podzieliło się spotem z udziałem piłkarza.
Działania reklamowe w Polsce realizuje Mindshare.
Irlandzki istniejący od 32 lat przewoźnik zapowiada wdrożenie nowej strategii komunikacyjnej - chce być bardziej uprzejmy dla swoich klientów. To rezultat ostrzeżenia, które rynek podniebny wysłał w ub.r. - ok. 20 proc. oferowanych biletów nie znalazło nabywców.
To już szósta, z 21 ogółem, baza węgierskiego niskokosztowego przewoźnika uruchomiona w naszym kraju.
W prestiżowym rankingu Skytrax linie Cathay zdetronizowały Emirates Airlines, które tym razem znalazły się dopiero na czwartym miejscu.
Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.
Irlandzka tania linia lotnicza przewiozła w ub.r. o 1,7 mln pasażerów więcej.
Niemiecki przewoźnik obniżył ceny na loty do Azji.
Mindshare utrzymuje obsługę linii lotniczych.
Globalny budżet mediowy niemieckich linii lotniczych pozostaje w rękach domu mediowego, który zajmuje się obsługą Lufthansy od 13 lat.
Polska częścią paneuropejskiego przetargu.
Tani irlandzki przewoźnik po raz pierwszy w I kwartale przewiózł więcej pasażerów z i do Polski niż nasze narodowe linie LOT.
Firma ma uruchomić programy partnerskie w krajach skandynawskich, w Polsce, Austrii, Szwajcarii, a także w Niemczech.
Przetarg niemieckiego przewoźnika wygrała agencja reklamowa Kolle Rebbe.
American Airlines dzięki bankructwu ma się wzmocnić, ale wszelkie działania komunikacyjne, poza PR, zawiesza.
Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.
Niemiecki przewoźnik lotniczy poszerza swoją ofertę mobilną.
Przewoźnik oferuje bilety do wybranych metropolii europejskich od 399 zł w obie strony.
Była szefowa komunikacji marketingowej Lukas Banku, a wcześniej Playa, kieruje teraz komunikacją marketingową LOT-u.
Dom mediowy Mindshare po przetargu utrzymał wart 70 mln funtów globalny budżet Lufthansy.
Nowy menedżer rozpoczął pracę w zespole client leadership.
Wartość budżetu mediowego, jakim dysponuje niemiecki przewoźnik lotniczy, szacuje się na ok. 70 mln funtów.
Aer Lingus wybrała firmę TradeDoubler na swojego partnera w programie marketingu afiliacyjnego.
Linie lotnicze British Airways i Iberia uzgodniły warunki połączenia. Obie ich marki pozostaną jednak na rynku.
Linia lotnicza Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", w której promuje sprzedaż biletów do...
Ireneusz Ładygin, client service director w Mindshare Polska, rozstał się z tym domem mediowym. Powody jego odejścia nie są znane....
Justyna Bublijewska awansowała na stanowisko regional account directora w agencji SoHo Square. Bublijewska od blisko dwóch lat pracuje w SoHo...
Lufthansa przygotowała internetowe wsparcie dla swojej ogólnoeuropejskiej kampanii pt. "Say hello to Europe". Działania potrwają pięć tygodni, a za ich...
Lufthansa rozpoczyna sprzedaż biletów do popularnych miast europejskich w cenie od 399 zł. Ofertę wspiera kampania reklamowa w mediach (prasa:...
Ryszard Solski, dyr. generalny Sigma International, z końcem marca br. odejdzie z agencji. Decyzję o odejściu podjął blisko rok temu,...
Piotr Harland, student Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, rozpoczął pracę...
Na początku lutego stanowisko client service directora w agencji McCann Erickson obejmie Monika Sosnowska, Agnieszka Zarzycka zostanie zaś group account...
Niemieckie linie lotnicze Lufthansa powierzyły swój budżet reklamowy agencji Profero oraz jej partnerowi agencji Plan.Net. Agencje przygotują dla przewoźnika globalną...
Dział kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) został wzmocniony o Aleksandrę Cieślak, designera, i Roberta Olszewskiego, senior copywritera. Olszewski jest absolwentem...
Kreacja agencji DougFaberFamily powiększyła się o trzy nowe osoby: Kamilę Kanclerz na stanowisku designera, Ewą Rostalską - art directora, oraz...
Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała serwis internetowy dla firmy La Roche-Posay. Serwis dotyczy atopowego zapalenia skóry. Serwis skierowany jest przede...
Maria Kowalewska, dotychczasowy dyrektor generalny szwajcarskich linii lotniczych Swiss International Air Lines na Polskę, Czechy i kraje bałtyckie, została dyrektorem...