Kampania ma osiągnąć ok. 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca.
Działania są prowadzone pod hasłem "Czysty i zdrowy dom".
Oferta obejmuje ponad 215 nośników w ponad 70 placówkach medycznych.
W ramach współpracy konsultanci agencji zajmą się działaniami komunikacyjnymi dla prowadzonych przez grupę projektów i oferowanych produktów.
Agencja zajmie się budżetem socialmediowym nowego klienta.
W nowej spółce będzie odpowiadał za rozwój nowego biznesu.
W przetargu biorą udział cztery agencje reklamowe.
Nowym właścicielem sieci sklepów jest Mid Europa Partners.
Firma ACP Pharma rozwija program lojalnościowy dla pacjentów.
Specjalizująca się w produkcjach 3D i animacjach komputerowych spółka SoDigital zmieniła nazwę na SoInteractive, a jej prezesem został główny udziałowiec...
Magdalena Szymanowska będzie kierować działem zewnętrznego BOK w Polskim Centrum Marketingowym (PCM). Ostatnio pełniła funkcję dyrektora contact center grupy kapitałowej...
Grupa Lux Med (m.in.: Lux Med, Medycyna Rodzinna, Promedis) rozpoczęła działania komunikacyjne skierowane do klientów korporacyjnych. Kampania została przygotowana na...
Magdalena Wądołowska rozpoczęła pracę na stanowisku account managera w agencji Cumulus z Lublina. Przez ostatnich 10 lat związana była z...
Marcin Kowalczyk został kierownikiem zespołu marketingu firmy BRE Leasing. Jego poprzedniczka Marzena Kowalska, która pracowała jako zastępca dyrektora pionu handlowego...
Commercial Union Polska oraz agencja Be Happy Promocja i PR są pomysłodawcami nowego ogólnopolskiego programu propagującego zachowania prozdrowotne mężczyzn pod...
Marzena Kowalska została dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w sieci klinik medycznych Lux Med. Odpowiada za komunikację wewnętrzną orz zewnętrzną spółki....
Ogólnopolska sieć klinik medycznych Lux Med rozpoczęła nową kampanię reklamową. Jej celem jest innowacyjne pozycjonowanie marki Lux Med w świadomości...
Lux Med, prywatna sieć klinik medycznych, został partnerem miesięcznika "Poradnik Domowy" (Agora SA) w akcji prozdrowotnej "Zdrowym być!". Jej celem...
Agencja reklamowa Good Name przygotowała wrocławską kampanię kliniki Lux Med, której celem jest promowanie otwarcia w tym mieście nowego oddziału....