M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Mars (firma)"

Zagranica, 24 września 2020

Uncle Ben's zmienia nazwę na Ben's Original

Z opakowania zniknie też wizerunek czarnego mężczyzny w stroju z muchą.

Zagranica, 4 sierpnia 2020

Channel 4, Sky i Tesco na czele konsorcjum brytyjskich marek przeciw dyskryminacji

Wystartowały rozległe działania komunikacyjne w Wielkiej Brytanii, których celem jest walka ze stereotypizacją w reklamie.

Zagranica, 19 czerwca 2020

PepsiCo wycofuje markę Aunt Jemima w obawie o zarzut stereotypizacji rasowej

Morderstwo George'a Floyda spotyka się z szerokim odzewem społecznym i biznesowym.

Zagranica, 18 maja 2020

Maltesers z kampanią realizowaną w pandemii

Marka podkreśla potrzebę bliskości.

Kraj, 24 kwietnia 2020

Martyna Kaczmarek obejmuje regionalną funkcję w Marsie

Zajmie się marką Be-Kind na pięciu rynkach europejskich.

Kraj, 23 kwietnia 2020

Patricjus Ziecik dyrektorem marketingu w Henkel Polska

Jako dyrektor marketingu Laundry & Home Care jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trademarketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel.

Kraj, 13 grudnia 2019

Grzegorz Sulich CTO w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

BBDO Molecular zamierza otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.

Kraj, 4 listopada 2019

Zmiany w zespole RTB House

Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami.

Zagranica, 29 października 2019

Coca-Cola na czarnej liście przeciwników plastiku

Firma już po raz drugi przoduje w rankingu największej liczby plastikowych śmieci na plażach. Tuż za nią uplasowały się Nestle i PepsiCo.

Zagranica, 26 sierpnia 2019

Wielka Brytania: marki FMCG dominują wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca w top 10 zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Zagranica, 22 stycznia 2019

AT&T powraca na YouTube

Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.

Kraj, 6 grudnia 2018

Starcom: rynek reklamy urósł o 8,9 proc.

To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.

Zagranica, 3 września 2018

Elton John w kampanii Snickersa

Startuje nowa globalna odsłona kampanii batona z orzeszkami.

Przetargi, 10 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Przetargi, 9 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Zagranica, 15 czerwca 2018

Marka Galaxy zachęca do zjedzenia billboardu

Gigantyczny nośnik OOH do zjedzenia w Londynie ma przypominać konsumentom, że przyjemność to rzecz konieczna.

Zagranica, 13 czerwca 2018

Mars inwestuje w biznes weterynaryjny

Mars Petcare kupuje europejskiego operatora szpitali dla zwierząt AniCura za ok. 2 mld euro.

Zagranica, 6 czerwca 2018

Maltesers wdraża strategię premiumizacji

Marka poszerza portfolio o praliny i wyraźnie skłania się ku produktowym innowacjom.

Kraj, 14 marca 2018

Pedigree namawia do selfie z psem

Mars na rozpoczęcie wiosny przygotował aktywizację dla czworonogów i właścicieli.

Kraj, 1 lutego 2018

Eti - nowy gracz na rynku słodyczy

Do Polski wchodzi turecka firma Eti - inwestuje w reklamę telewizyjną i zapowiada, że chce znaleźć się w pierwszej czwórce wielkich producentów.

Zagranica, 26 stycznia 2018

Nowy dyrektor ds. sprzedaży w Marsie

Wieloletnia szefowa marketingu Premier Foods na czele sprzedaży giganta FMCG w Wielkiej Brytanii.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Kraj, 10 stycznia 2018

Mondelez wchodzi na rynek gum do żucia

Firma stanie w szranki z Marsem, który ma ponad 90 proc. rynku.

Zagranica, 12 grudnia 2017

Żądny jedzenia kot w kampanii marki Sheba

Kot w kampanii marki z portfolio Marsa domaga się jedzenia w rytm popularnego przeboju.

Zagranica, 27 listopada 2017

YouTube po raz kolejny zraża reklamodawców

Reklamy pojawiły się przed filmami, które wzbudzały zainteresowanie pedofilów.

Zagranica, 23 października 2017

Ferrero dokonuje kolejnej akwizycji

Włoski producent Rocher i Nutelli przejmuje producenta m.in. żelków Trolli.

Kraj, 23 października 2017

Adam Gaskiewicz dołącza do zespołu WebTalk

Zajmie się realizowaniem projektów 360 dla CityFit.

Zagranica, 5 września 2017

Kobieta pracująca detronizuje Audrey Hepburn

W nowej kampanii czekolady Galaxy prym wiedzie zapracowana kobieta, a ustępuje jej miejsca Audrey Hepburn z poprzednich kreacji.

Kraj, 24 sierpnia 2017

Face It! będzie obsługiwać Modern-Expo

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Zagranica, 7 sierpnia 2017

Koncerny spożywcze spierają się o zawartość etykiet na opakowaniach

Zwolennikiem szybszego wprowadzenia zmian nakazanych przez FDA jest Campbell Soup.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Whiskas wprowadza nowy produkt, wspierając launch kampanią realizowaną przez BBDO [wideo]

Kampania będzie adaptowana także na inne rynki europejskie.

Zagranica, 3 sierpnia 2017

Dirk Van de Put będzie nowym CEO Mondeleza

Obecna szefowa Mondeleza - Irene Rosenfeld - odejdzie ze stanowiska w listopadzie br.

Zagranica, 31 lipca 2017

Mars z największym launchem od 20 lat

Gigant wprowadza na rynek zdrowe wersje batoników - Goodness Knows.

Kraj, 19 lipca 2017

Pedigree z promocją konsumencką

Marka z portfolio Mars startuje z konkursem dla właścicieli psów.

Zagranica, 29 czerwca 2017

Nestlé planuje wykup akcji za 20,8 mld dol.

Ogłoszenie planów zostało przyspieszone po ogłoszeniu 25 czerwca otwartego listu jednego z inwestorów.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Kraj, 24 maja 2017

Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym w 4Frame

Do agencji dołączyła również Emilia Klepacka na stanowisku PR managera.

Zagranica, 10 maja 2017

Fireworks Oreo: Mondelez szuka sposobu na ożywienie sprzedaży

Limitowana edycja ciasteczek Oreo jest nadzieją koncernu Mondelez International na odwrócenie niekorzystnego trendu w sprzedaży w Ameryce Północnej.

Kraj, 10 maja 2017

Joanna Okła została head of strategy w MediaCom Warszawa

Obejmuje nowe stanowisko w agencji.

Kraj, 9 maja 2017

Bartosz Gąsiorowski strategy directorem w Syzygy Warsaw

Kierownik marki Żywiec przechodzi na stronę agencji.

Kraj, 6 marca 2017

MediaCom Beyond Advertising przygotował nowy program TV dla Marsa i Bayera

"Misja pies" emitowana jest na antenie TVN.

Zagranica, 2 marca 2017

Głód ogłupia w kampanii Snickersa

Wystartowała nowa odsłona kampanii batonów z orzechami autorstwa BBDO New York.

Zagranica, 21 listopada 2016

Stuart Chambers prezesem Ve Interactive

Były szef ARM Holdings zarządza firmą wsparcia e-commerce.

Kraj, 28 września 2016

Mojca Tirš i Rafał Michałek-Czerepak pokierują kreacją w Cheil Polska

Duże zmiany w agencji.

Kraj, 28 września 2016

Anna Szepietowska w Directors

Obejmie stanowisko account directora.

Zagranica, 9 września 2016

Humor niepełnosprawnych w reklamie Maltesers

Mars łamie tabu.

Zagranica, 22 czerwca 2016

Mniej Marsa w McDonald's i Burger King?

Koncern Mars przestrzega przed nadmiernym stosowaniem cukru w deserach w sieci fast foodów i rozważa możliwość zmiany receptury lub wycofania niektórych swoich produktów.

Zagranica, 7 czerwca 2016

Marilyn Monroe i Willem Dafoe w nowym spocie Snickersa

BBDO New York z nowym interaktywnym pomysłem na aktywizację odbiorców w mieście.

Kraj, 31 maja 2016

Trzech Polaków w jury EACA Euro Effie

Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak będą wśród 51 osób oceniających prace na tegorocznym festiwalu w Brukseli.

Zagranica, 17 maja 2016

Anglia najeżdża Francję w nowym spocie Marsa

Producent słodyczy i batonów startuje z kampanią za 5 mln funtów w kontekście Euro 2016.