M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Mattel (firma)"

Kraj, 27 listopada 2020

Beata Kozidrak w kampanii Mattel

Wystartowała polska odsłona globalnej kampanii "Sound of Excitement".

Kraj, 19 listopada 2020

Piotr Gąsowski w kampanii marki Mattel

Gra towarzyska "Pictionary Air" ze wsparciem marketingowym.

Kraj, 8 października 2020

Fisher Price wprowadza do sprzedaży ekologiczne zabawki

Mattel podejmuje kolejne działania proekologiczne.

Kraj, 5 października 2020

Brand Best Friends z konkursem dla marki Hot Wheels

Fani Hot Wheels mogą wygrać przejazdy z Rajdowym Mistrzem Polski 2019 Jakubem Colinem Brzezińskim oraz nagrody rzeczowe.

Kraj, 15 września 2020

Mattel do kampanii Pictionary angażuje influencerów

Wśród postaci promujących produkt są Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski i Kuba Kosel.

Kraj, 4 sierpnia 2020

OS3 przygotowała kampanię marki Barbie [wideo]

Spot wyreżyserowała Weronika Ławniczak, a zdjęcia do kampanii wykonała Paula Patocka.

Kraj, 8 lipca 2020

Wystartowała kampania Uno Flip

Mattel wspiera kolejną markę ze swojego portfolio.

Kraj, 3 lipca 2020

Mattel wprowadza na rynek figurki doładowujące Minecraft Earth

Launch wspiera kampania.

Kraj, 11 maja 2020

Mattel startuje z kampanią

Firma przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy.

Zagranica, 30 września 2019

Mattell wprowadził na rynek Barbie neutralną płciowo

Firma walczy ze stereotypami.

Przetargi, 19 lipca 2019

Spark Foundry utrzymała obsługę Mattela w USA

Agencja prawdopodobnie będzie pracowała dla tego klienta również w Kanadzie.

Przetargi, 17 lipca 2019

UM wygrywa budżet mediowy Mattela

Klienta straci Carat.

Przetargi, 4 lipca 2019

Mattel prowadzi przegląd domów mediowych

Jest również lokalna odsłona międzynarodowego postępowania - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 14 lutego 2019

Barbie na wózku inwalidzkim i z protezą

Lalki pojawią się w czerwcu w nowej linii Fashionistas, która ma pokazać dzieciom bardziej różnorodne oblicza piękna.

Zagranica, 11 lutego 2019

Mattel przełamuje złą passę

Odświeżenie wizerunku lalki Barbie zaowocowało najwyższymi przychodami ze sprzedaży marki od pięciu lat, ale Mattel wciąż na minusie.

Kraj, 16 stycznia 2019

Mint Media z kampanią dla Mattela

Działania prowadzone są w serwisie TikTok i na Instagramie.

Kraj, 7 czerwca 2018

Na rynek trafia specjalna seria notatników Moleskine z Barbie

W limitowanej kolekcji Barbie x Moleskine znajdziemy sześć produktów.

Zagranica, 23 kwietnia 2018

Mattel będzie mieć nowego CEO

Firmą produkującą zabawki i gry pokieruje Ynon Kreiz, dotychczasowy szef Maker Studios, dostawcy treści dla YouTube.

Kraj, 8 marca 2018

Martyna Wojciechowska ma swoją Barbie

Osobowość polskiej podróżniczki zainspirowała twórców serii Barbie Fashionista - Wojciechowska w wersji lalki dołącza do linii lalek Shero.

Zagranica, 20 lutego 2018

Producenci zabawek chcą szybciej reagować na internetowe trendy

W pogoni za nowymi pomysłami Mattel, Hasbro i mniejsze firmy podpatrują w mediach społecznościowych posty viralowe i memy.

Zagranica, 12 lutego 2018

Toys R Us na skraju bankructwa

Sieć sklepów z zabawkami zamyka sklepy w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 16 stycznia 2018

Lego nawiązuje współpracę z Tencent Holdings

Duński producent zabawek i chiński potentat technologiczny mają wspólnie tworzyć gry online.

Kraj, 12 września 2017

Enchantimals - nowa marka Mattel

Launch marki wspierany jest działaniami na YouTube oraz kampanią reklamową w telewizji i prasie.

Zagranica, 8 września 2017

Lego notuje pierwszy spadek przychodów od 13 lat

Duńska firma zabawkarska planuje w związku z tym zwolnienie 8 proc. personelu, czyli 1,4 tys. pracowników.

Kraj, 21 czerwca 2017

Kenowie w piętnastu odsłonach

Mattel poszerza portfolio lalek o nowe wersje Kenów - o różnych budowach ciała i różnych kolorach skóry.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Zagranica, 16 maja 2017

Rynek inteligentnych głośników urośnie w br. o 130 proc.

Według firmy badawczej eMarketer w br. 35,6 milionów Amerykanów posłuży się przynajmniej raz w miesiącu urządzeniem z aktywowanym głosowo cyfrowym asystentem (wzrost o 128,9 proc. w porównaniu z 2016 r.).

Zagranica, 23 lutego 2017

Marki przełamują genderowe stereotypy

Producenci zabawek wprowadzają pary lalek płci męskiej - analogicznie do serii lalek - przyjaciółek dla dziewcząt.

Kraj, 14 lutego 2017

Bollywood HD nowym klientem Shi Communication

Agencja będzie odpowiadać za działania PR i marketing stacji.

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Kraj, 5 października 2016

Laboratorium Komunikacji zmienia nazwę na Generations

Agencja nadal będzie umacniać swoje kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.

Zagranica, 20 lipca 2016

Hasbro: najlepiej sprzedają się zabawki dla dziewczynek

Przychody potentata w produkcji zabawek wzrosły w kwartale zakończonym 26 czerwca br. o 10 proc., do pułapu 879 mln dol. Najlepsze wyniki osiąga sprzedaż zabawek dla dziewczynek - w tym segmencie wzrost wyniósł 39 proc.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Nowe osoby w FCB Warsaw

Do działu client service dołączają Marlena Mikina i Katarzyna Kowalczuk.

Zagranica, 10 lutego 2016

Hasbro: najlepszy kwartał od pięciu lat

Jeden z największych światowych producentów zabawek raportuje, że dzięki gadżetom tematycznym, związanym z najnowszą odsłoną sagi "Gwiezdnych wojen" i filmem "Jurassic World", sprzedaż w ostatnim kwartale r./r. wzrosła aż o 35 proc.

Zagranica, 8 lutego 2016

Hasbro i Mattel połączą siły?

Dwa podmioty prowadzą rozmowy dotyczące ewentualnej fuzji.

Zagranica, 1 lutego 2016

Barbie nabiera kształtów

Marketer zdecydował o wprowadzeniu na rynek lalek o różnych gabarytach, wzroście i krągłościach.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 19 marca 2015

Carat uruchamia trzy nowe produkty cyfrowe

Z nowych rozwiązań korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.

Kraj, 5 marca 2015

Katarzyna Strzelczyk dyrektorem ds. social mediów w Multi Communications

Nowo utworzone stanowisko w agencji.

Zagranica, 28 stycznia 2015

Prezes firmy Mattel rezygnuje ze stanowiska

CEO firmy produkującej Barbie zdecydował się opuścić stanowisko na wieść o 6-proc. spadku sprzedaży lalek w okresie Bożego Narodzenia.

Kraj, 25 września 2014

Nowe osoby w agencji Workking.pl

Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do agencji interaktywnej Workking.pl stworzonej przez grupę Polskapresse.

Kraj, 10 września 2014

Kampania lalek Barbie ma angażować dzieci do działania [wideo]

Za pomocą aplikacji typu talent show dziewczynki mogą uczyć się śpiewać i tańczyć do piosenki Barbie oraz wziąć udział w konkursie.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Mattel reklamuje nowe lalki

Producent zabawek promuje zabawki dla małych dziewczynek.

Przetargi, 2 kwietnia 2014

McCann Worldgroup rozwija współpracę z firmą Mattel

Poprzednio za obsługę PR Scrabble odpowiadała agencja 24/7 Communications.

Zagranica, 3 marca 2014

Mattel kupuje Mega Brands

Firma chce stanąć w szranki z Lego w kategorii klocków i przejmuje konkurenta Lego za 460 mln dol.

Przetargi, 19 lutego 2014

Brand Support wygrywa międzynarodowy przetarg Barbie

Agencja zrealizuje kampanię Barbie Little Fashion Expert na 12 rynkach.

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Zagranica, 29 listopada 2013

Mattel kończy 50-letnią współpracę z Ogilvy

Paneuropejski budżet przechodzi do hiszpańskiej agencji Lola.

Kraj, 27 czerwca 2013

Milagros Aleman general managerem grupy Nickelodeon

Po blisko pół roku pełnienia funkcji general managera Aleman ostatecznie objęła to stanowisko na stałe.

Kraj, 19 października 2012

Carat wzmacnia strategię i new business

W strukturach domu mediowego powołano nowych menedżerów.