Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.
Jeden z ciekawszych projektów marketingowych ostatnich miesięcy dobiega końca.
Jakub Jasiński koordynuje projekt przetargowy w grupie.
Grupa będzie odpowiedzialna za całościową obsługę marki: kreatywną i mediową.
Poprzednio związana była z Zenithem, wcześniej z MEC. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Omega Pharma, FoodCare, USP Zdrowie czy Biedronka.
Przez ostatnie sześć lat klient pracował z domem mediowym MEC, obecnie Wavemaker. Wewnątrz Publicis Media powstaje międzynarodowy zespół Marriott One Media.
To niejedyne wzmocnienie w kreacji, do działu dołączyły też kolejne cztery osoby.
Dom mediowy utrzymał budżet wart rocznie ok. 100 mln zł, który obsługuje od 17 lat.
W Wavemakerze, a wcześniej w MEC, zajmowała stanowisko integrated communication directora.
Zagrożone są agencje J. Walter Thompson i MediaCom.
Marki serwisów SVoD zadomowiają się na naszym rynku. 63 proc. internetowych widzów kojarzy już w Polsce Netflix, a ponad połowa zna Showmax. Ruch w e-wideo nadal przesuwa się w kierunku serwisów streamingowych, już tylko co piąty internauta ściąga programy z torrentów.
Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.
W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.
Ruch spowodowany jest powstaniem Wavemakera, który zajmie się konkurencyjnym klientem - Tiffany & Co., obecnie w MEC.
W pierwszej piątce pojawiają się agencje dwóch holdingów - WPP/GroupM i Publicis Media.
Za produkcję animacji odpowiada studio Human Ark.
Z postępowania odpadł dom mediowy PHD Media Direction (Omnicom)
MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.
Starcom traci wieloletniego i ważnego klienta.
W lokalnym przetargu poza zwycięską agencją udział brały jeszcze Carat i MediaCom Warszawa.
Do dalszego etapu procesu przeszły Initiative (IPG Mediabrands) i Zenith (Publicis Media) - wynika z naszych informacji.
Od 2011 r. za zakup i planowanie mediów dla Marriottu odpowiada globalnie MEC.
Wielka Brytania przestrzega przed samodzielnym i nadmiernym leczeniem się antybiotykami. Wartość kampanii to 2 mln funtów.
Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.
Prawdopodobnie do konkursu staną dwie grupy - GroupM i Dentsu.
To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.
Za kreację odpowiada Grey Group, a wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.
Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.
Marketer emituje 15-sekundowe spoty produktowe.
Producent mleka i produktów mlecznych przekonuje, że "najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego".
Do wybranych agencji trafiły wstępne zaproszenia -- wynika z naszych ustaleń.
Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.