Trwa rekrutacja na stanowisko digital business development directora.
Menedżer opuszcza dział digital, agencja już rekrutuje jego następcę.
Dzięki przejęciu 136 placówek Nordei PKO BP zwiększy sieć sprzedaży i skalę biznesu.
W biurze reklamy doszło również do awansu.
Universal McCann ma nowego digital media plannera.
W związku z połączeniem MPG i Media Contacs zespoły offline zostaną wzmocnione przez specjalistów od interactive.
W efekcie rebrandingu struktury MPG i Media Contacts zostaną połączone w ramach jednego podmiotu.
Rusza druga odsłona wizerunkowej kampanii banku.
Fanpage Kia Motors Polska jako pierwszy z profili motoryzacyjnych w Polsce osiągnął 100 tys. fanów.
Z nieznanych przyczyn nie zajmie się tym jednak Gianluca Ena.
Agencja zajmie się m.in. komunikacją na sześciu fan page'ach powiązanych z HBO i Cinemax.
Dom mediowy wprowadza na polski rynek Mobext i Socialyse.
Dystrybutor gier wybrał agencję do obsługi interaktywnej.
Przetarg jest w końcowej fazie - wynika z naszych informacji.
Dodatkowo bank wspiera kampanię konkursem, w którym do wygrania są aparaty iPhone 4S.
W agencji zatrudniono new business executive'a i media plannera.
Wybór agencji dla dystrybutora gier komputerowych wspiera firma audytorska Stars.
Po raz pierwszy dystrybutor gier komputerowych zamierza nawiązać długofalową współpracę z agencją, która zajmie się obsługą Ubisoftu w internecie.
Marketer stawia na zrównoważony miks sprzedażowy i Euro 2012, którego Hyundai jest oficjalnym sponsorem.
Będzie kontynuować działania związane z platformą Experience Hyundai i skupi się na kampaniach związanych z Euro 2012.
Operator telekomunikacyjny reklamuje ofertę dla małych firm w nowym formacie kreatywnym.
Ruszyła kampania reklamowa jednego z największych hitów serialowych HBO.
Działania promocyjne prowadzone są równolegle z kampanią reklamową w telewizji.
Bank podkreśla w reklamie nie tylko niskie marże, ale także kompetencje swoich doradców.
Do tej pory dla koreańskiej marki motoryzacyjnej pracowała agencja Bimers.
W portalu startuje tematyczny profil "Generalnie Lubię Podróże", sygnowany marką Generali Ubezpieczenia.
Kampanią "Ocean możliwości" operator chce zwiększyć świadomość marki i wizerunku.
Neil Kleiner i Amy Kean odpowiadają za rozwój nowej marki Havas Media Social.
Menedżerzy MPG obejmują nowe stanowiska w strukturze firmy.
Aktor Tomasz Karolak wystąpił w lokalnych działaniach komunikacyjnych marki. Autorem kreacji jest agencja Bimers.
Nordea Bank Polska planuje rozstrzygnięcie przetargu kreatywnego po Nowym Roku, później zaprosi domy mediowe.
Nowy dom mediowy z grupy Havas Media skoncentruje się na lokalnych klientach. Tworzy zespół i startuje w przetargach.
Bank zaprosił siedem agencji reklamowych, planuje także przetarg na media.
Nowy menedżer w spółce był związany wcześniej z Zed Digital i Media Contacts.
Poza największymi aglomeracjami bank reklamuje ofertę dla przedsiębiorców także w mniejszych miastach.
Tony Hyyryläinen znów reklamuje kredyty hipoteczne w Banku Nordea.
Firma motoryzacyjna podgląda chomiki na stronach portalu Facebook.
Po krótkim epizodzie w Media Contacts Jaszkowski dołączył do ZenithOptimedia.