M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MediaCom (firma)"

Przetargi, 29 października 2019

Bayer zaprzecza - nie będzie przetargu na media

Informacje "Business Insidera" zostały zdementowane.

Kraj, 29 października 2019

Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia

Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.

Przetargi, 28 października 2019

Bayer rozpisał globalny przetarg mediowy

W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada Media Data Mind z Grupy OMD. Sieciowo jest to klient MediaComu.

Kraj, 24 października 2019

Reklama Playa narusza normy KER [wideo]

Przedstawiciele P4 złożyli pisemną odpowiedź na skargi, informując, że przedstawione w odpowiedzi informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Zagranica, 22 października 2019

Stef Calcraft globalnym CEO, creative transformation w MediaComie

Będzie raportował bezpośrednio do Nicka Lawsona, worldwide chief operations officera.

Kraj, 22 października 2019

Nutricia poszerza portfolio kaszek dla dzieci

Wystartowała kampania kaszek Porcja Zbóż.

Kraj, 17 października 2019

Barbara Kurdej-Szatan mierzy się z hejterami

Wystartowała kampania szamponu Head & Shoulders, której ambasadorską została aktorka.

Kraj, 17 października 2019

Hortex poszerza portfolio dań gotowych

Produkty wspiera kampania - ponownie z Mateuszem Gesslerem.

Zagranica, 16 października 2019

F&F ma nową strategię

Marka własna Tesco ma pomysł, jak bardziej zainteresować Brytyjczyków.

Kraj, 14 października 2019

Bebiko 2 z nową kampanią

Marka z portfolio Nutricii z nową komunikacją.

Kraj, 8 października 2019

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Kraj, 7 października 2019

Play powraca z reklamą "5G Ready"

Przedmiot kontrowersji, a nawet sporu w sądzie z konkurencją.

Kraj, 1 października 2019

Danone wspiera kampanią linię Danonków Bio

Startują rozległe działania reklamowe.

Kraj, 23 września 2019

Ostatni "Twój Weekend" zbiera dwie nagrody na M&M Global Awards 2019

Globalnym reklamodawcą roku został Huawei.

Kraj, 16 września 2019

Mateusz Gessler ambasadorem marki Hortex

Marka rusza z rozległą, wielokanałową kampanią zup gotowych.

Zagranica, 10 września 2019

Diageo przegląda domy mediowe

Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.

Kraj, 2 września 2019

Michał Buszko client team leaderem w Nielsenie

Wcześniej był związany z domami mediowymi z GroupM.

Kraj, 2 września 2019

Hortex robi rewolucję w komunikacji

Startuje nowa kampania firmy, zmieniająca całkowicie komunikację i odmładzająca markę.

Przetargi, 13 sierpnia 2019

MediaCom i Novem obsłużą Playa performance'owo

Jednocześnie trwa przetarg na obsługę mediową.

Kraj, 13 sierpnia 2019

BoboVita z nową kampanią kaszek

Marka z portfolio Nutricia Polska startuje z działaniami promocyjnymi.

Przetargi, 13 sierpnia 2019

Serviceplan Health i Change Serviceplan wygrały przetarg na Biotebal [wideo]

Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon.

Kraj, 5 sierpnia 2019

Coca-Cola wprowadza na rynek nowy energetyk

Nowy napój ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.

Kraj, 2 sierpnia 2019

Sprite namawia do zwalczania hejtu miłością

Kolejna odsłona kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" podczas Pol'and'Rock Festival.

Kraj, 30 lipca 2019

Żywiec Zdrój "uderza orzeźwieniem"

Trwa kampania wariantu wody gazowanej z portfolio marki - Mocny Gaz.

Zagranica, 30 lipca 2019

Awanse w MediaComie

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

Zagranica, 19 lipca 2019

MediaCom przejmuje budżet mediowy eBay'a w Ameryce Północnej

Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.

Kraj, 18 lipca 2019

BoboVita z kampanią JogoMi!

Marka wprowadza nowe produkty dla dzieci.

Zagranica, 12 lipca 2019

Toby Jenner globalnym CEO Wavemakera

Poprzednio pracował w MediaComie jako worldwide chief operations officer.

Zagranica, 10 lipca 2019

WPP przejmuje cały budżet marketingowy grupy Centrica

Właściciel marki British Gas postawił na międzyagencyjny zespół The & Partnership (kreacja), Wunderman Thompson (CRM) i MediaCom (planowanie i zakup mediów).

Kraj, 3 lipca 2019

Coca-Cola inwestuje w branded content na Onecie

Projekt przygotowały: White Paper Agency, F25, Media Impact oraz MediaCom.

Kraj, 3 lipca 2019

Danone wprowadza markę Fantasia w nowy segment

Wsparcie reklamowe zapewnią: VMLY&R, MediaCom i K2 Precise.

Kraj, 27 czerwca 2019

Play we współpracy z MediaComem rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

MediaCom przygotowywał m.in. rekomendację strategiczną oraz selekcję organizacji e-sportowych, a w czasie trwania współpracy będzie uczestniczył w bieżących projektach komunikacyjnych.

Przetargi, 26 czerwca 2019

Play ruszył z przetargiem mediowym

Od 2010 r. Play pracuje z MediaCom Warszawa.

Kraj, 18 kwietnia 2019

Plej dla Continentala

Agencja przygotowała kampanię i konkurs konsumencki.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

MediaCom rozszerza skład globalnej kadry kierowniczej

Kate Rowlinson i Christine Fang nowymi członkami global executive committee.

Kraj, 4 kwietnia 2019

Kampania Bebilon 2 promuje nową formułę produktu

Reklamy zrealizowały: Havas Warsaw, MediaCom Warszawa, K2 Precise i VML.

Kraj, 13 marca 2019

MediaCom najlepszą siecią mediową wg Warc 100

Kampanią reklamową otwierającą tegoroczne wyniki Warc 100 jest praca dla marki Gillette (P&G) stworzona przez MediaCom Tel Aviv.

Zagranica, 5 marca 2019

MediaCom najlepszą sieciową agencją wg COMvergence za 2018 r.

W raporcie COMvergence brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymanie obsługi klientów w 34 krajach na łączną kwotę 30,4 mld dol.

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Zagranica, 6 lutego 2019

Jo Rigby global head of business development & marketing w MediaComie

Przechodzi z Vizeum, gdzie była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów.

Kraj, 30 stycznia 2019

MediaCom i Projekt Esport wydały "Gaming & E-Sport Trendbook"

Agencja wspierała powstanie raportu - kompendium wiedzy dla osób związanych z marketingiem, które nie miały do tej pory do czynienia z e-sportem.

Przetargi, 21 stycznia 2019

MediaCom liderem wskaźnika "Succes Index" według RECMA

Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.

Kraj, 30 listopada 2018

Pasaże Tesco promują się świątecznie

Kampanię "Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta" przygotowały Platinium Cast i Mediacom. Świąteczne dekoracje Pasaży - agencja CzArt.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 14 listopada 2018

Coca-Cola zachęca do czynienia dobra na święta

Wystartowała świąteczna kampania marketera.

Zagranica, 14 listopada 2018

MediaCom wygrywa przetarg Lloyds Banking Group

Budżet w wysokości 80 mln funtów traci siostrzana spółka - Mindshare.

Przetargi, 5 listopada 2018

Play rozważa przetarg na media

Komórkowy operator szuka oszczędności.

Zagranica, 29 października 2018

Mark Read chce więcej nadzoru WPP nad przetargami mediowymi

Agencje mediowe WPP, które przynoszą holdingowi największe przychody, straciły ostatnio kilku istotnych klientów, w tym United Airlines, HSBC i American Express .

Kraj, 16 października 2018

Wirtualna rzeczywistość w nowej kampanii marki Danonki

Startuje jesienna odsłona działań marketingowych dla marki Danone, wykorzystująca nowe technologie.

Kraj, 3 października 2018

Łomża z kolejną odsłoną nowej platformy komunikacji od MullenLowe Warsaw

Marka kontynuuje linię kreatywną "Kto powiedział, że".