Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od 19 lat.
Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od 19 lat.
Marka Arena ma zadebiutować w Polsce, a Małgorzata Węgierek prawdopodobnie pokieruje nową firmą.
Bank Pocztowy ma ofertę dla tych, którzy piorą pieniądze (niekoniecznie brudne).
O europejski budżet mediowy firmy walczą: Carat, MediaCom i Mediaedge:cia
Firma farmaceutyczna rozszerza linię preparatów Altacet, wprowadzając nowość w postaci hydrożelowego plastra.
Wkrótce ruszy skierowana do konsumentów kampania nowego przewoźnika.
Mediaedge:cia będzie się teraz posługiwał marką MEC, a MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight.
TP zareklamuje tańszą Neostradę w najwyższych szybkościach.
Teściowa w kolejnej odsłonie kampanii firmy IKEA.
Trwa kampania nowego Mercedesa autorstwa Scholz & Friends.
Dom mediowy Mediaedge:cia nawiązał współpracę z Vita Direct, producentem suplementów diety. Agencja planuje dla Vity telewizję, pracuje też nad całoroczną...
Dziś rozpoczyna się kampania, w której bank BNP Paribas Fortis będzie przypominał o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do...
Firma Michelin Polska SA rusza z kampanią wiosenną, której głównym przekazem jest hasło: "Właściwa opona zmienia wszystko". Cele działań to...
Koncern Müller Polska ruszy niebawem z intensywnym wsparciem marketingowym nowej linii jogurtów Gracja (o jej wprowadzeniu pisaliśmy w DS "MMP"...
Sieć hoteli Iberostar powierzyła obsługę globalnego budżetu planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Initiative. W przetargu brały również udział: PHD,...
Marka Nescafe (Nestle Polska) rozpoczyna niestandardową kampanię outdoorową w sieciach hipermarketów Carrefour, Real i Tesco. Od 18 marca do połowy...
Firma brokerska Media Broker została partnerem GroupM, struktury negocjacyjnej domów mediowych MediaCom, Mediaedge:cia, Maxus, Mindshare Polska i The Media Insight....
Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...
Wydawnictwo AVT-Korporacja rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię magazynów. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest zaprezentowanie magazynów "Czas na...
Koncern kosmetyczny Beiersdorf przeniósł obsługę budżetu planowania i zakupu mediów w USA do domu mediowego Carat. Jego wysokość szacuje się...
Hortex wprowadził do sprzedaży nowy marchwiowo-owocowy sok Vitaminka 100 proc. Nie zawiera on cukru ani innych substancji słodzących. Sok dostępny...
Telekomunikacja Polska SA w najbliższy piątek 12 marca wprowadzi nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada wraz z pakietami telewizyjnymi...
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podczas poniedziałkowego walnego zebrania gromadzącego ok. 50 uczestników (łącznie do SAR-u należy ok. 75 firm reprezentowanych...
Rusza trzeci etap kampanii reklamowej Banku Pocztowego - w tej odsłonie bank będzie promował kredyty gotówkowe Raz Dwa. Tematem przewodnim...
Candy Polska, producent sprzętu AGD, w tym roku stawia na spójną i zintegrowaną komunikację. - Z marketingowego punktu widzenia najatrakcyjniejsze...
Winiary wprowadzają na rynek kolejny wariant produktu Pomysł na... Tym razem jest to Pomysł na... Soczystą karkówkę z ziemniakami. Jak...
W połowie marca Nestlé Polska wprowadza do swojej oferty nowość - oblany czekoladą gruby wafel z kremem czekoladowym zaprojektowany dla...
Organizacja płatnicza Visa, która jest sponsorem Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA), na trzy miesiące przed startem piłkarskich mistrzostw świata w...
Mediaedge:cia zajmie się globalną obsługą marki rumu Bacardi. Wartość budżetu szacuje się na blisko 200 mln dol. Do podjęcia tej...
Nestle Polska do świąt wielkanocnych będzie wspierać reklamowo Bulion na żeberkach w kostce marki Winiary. Produkt trafił do sprzedaży w...
Starcom MediaVest zdobył europejski budżet mediowy Hondy. Wcześniej na różnych rynkach dla klienta pracowały m.in. Initiative, ZenithOptimedia i Mediaedge:cia. W...
Małgorzata Węgierek, managing director Burda Media Polska, odchodzi z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nieznany jest powód jej odejścia. W Burda...
Visa Europe rozpoczyna nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się mundialem, który odbędzie się w tym roku w RPA. Spot...
Neonet przedłuży po przetargu współpracę z domem mediowym Mediaedge:cia. Jak powiedziała Joanna Pondo-Konopek, odpowiedzialna za marketing Neonetu, oferta agencji została...
Grupa ubezpieczeniowa Aegon rozpoczyna kolejny etap kampanii wizerunkowej pod hasłem "Przejrzyste zasady". Kampania potrwa 3 tygodnie i obejmie główne stacje...
BNP Paribas Fortis chwali się, że jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku informuje szeroko o programie kredytowania polskich...
W prasie parentingowej (m.in.: "Mamo, to ja", "Mam dziecko", "Dziecko", "Twój Maluszek", "Twoje Dziecko" i "Rodzice") od marca startuje kampania...
Müller Polska wprowadza do oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Są to kremowe i owocowe jogurty kierowane do szerokiej...
MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową Playa (P4). W najbliższym czasie przejmie obsługę wartego 246 mln zł (dane cennikowe...
Z okazji walentynek Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży czekoladki After Eight w specjalnym opakowaniu. Na pudełkach pojawiło się serduszko z...
Spółka Bio-Active, producent herbat, rozpoczyna promocję konsumencką oraz równolegle startuje z kampanią reklamową. Celem tych aktywności jest wzrost sprzedaży herbat...
Bank Pocztowy rozpoczyna drugą odsłonę swojej kampanii reklamowej - tym razem promuje konta Nestor dla emerytów i rencistów. W styczniu...
Telekomunikacja Polska SA, największy w kraju operator telefonii stacjonarnej i szerokopasmowego internetu, chce zahamować odpływ abonentów telefonów stacjonarnych i wprowadza...
Mediaedge:cia zwyciężył w przetargu Infor Biznes na obsługę mediową "Dziennika Gazety Prawnej". Pełnej listy agencji zaproszonych do przetargu marketer nie...
Hortex Holding SA w tegorocznych działaniach reklamowych w kategorii soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marki Hortex wraz...