Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.
Planowana jest największa kampania w historii Hondy.
Tym razem marka prezentuje wzruszającą historię chłopca zagubionego na własne życzenie.
Agencja zajmie się projektami digitalowymi, ATL i BTL w zakresie serwisu samochodów osobowych.
Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats, nie chciał komentować naszych informacji.
W facebookowym konkursie do wygrania jest możliwość podróżowania mercedesem klasy B w długi majowy weekend.
Katarzyna Kowalczuk została nowym senior account managerem.
Dotychczasowy menedżer agencji La Comunidad zajmie się marketingiem samochodów.
Do końca lutego potrwa loteria Polbanku EFG, w której do wygrania jest Mercedes-Benz klasy B, wyjazdy na zawody z udziałem Justyny Kowalczyk oraz gotówka.
Michał Sęk i Radosław Dudzic przeszli z MarketShare do JWT.
Kowalczyk i Żebrowski namawiają do kupna Mercedesa.
Projekt przygotowany przez Swiift wspiera sprzedaż Mercedesa Actrosa.
Sieć po raz trzeci kusi swoich klientów autami BMW w loterii SMS-owej.
Najwyraźniej loterie opłacają się operatorom komórkowym. Po Orange także Era powtarza akcję z nagrodami za 8,5 mln zł.
Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".
Do działu kreacji Grupy Heureka dołączyli Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek i Michał Sycz.
Trwa kampania nowego Mercedesa autorstwa Scholz & Friends.
Polkomtel, operator sieci Plus, rozpoczyna dzisiaj loterię SMS-ową pod hasłem "Wielka Loteria Plusa" (o akcji i jej wsparciu reklamowym informowaliśmy...
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna akcję pod hasłem "Wielka Loteria Plusa", w której nagrodami są: 1 mln zł, 11...
Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions 2009 polskie agencje nie zdobyły ani jednej nagrody. Prace z Polski wyróżniono jedynie...
Spośród tegorocznych polskich zgłoszeń do Cannes Lions w kategorii radio na short-listę trafiła praca agencji Scholz & Friends zrealizowana dla...
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions ogłosili pierwszą listę nominacji. Spośród polskich zgłoszeń w kategorii outdoor wyróżniono pracę agencji McCann Erickson...
PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpocznie niebawem największą w swojej historii promocję konsumencką, w której nagrodami będzie 150 samochodów...
Rusza wielka promocja SMS-owa Polskiej Telefonii Cyfrowej (nieoficjalnie informowaliśmy już o tym projekcie w DS "MMP" z 30 marca br.)....
Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii Mercedesa klasy C (Mercedes-Benz Polska). Działania prowadzane są pod hasłem “Moc...
Mark Langenbrinck został nowym marketing directorem samochodów marki Smart w Europie. W strukturach firmy Daimler Mercedes-Benz zastąpi Andersa Sundta Jensona,...
W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...
Wraz z wprowadzeniem nowego brandu Insignia General Motors (GM) zamierza odświeżyć logo Opla i jego brytyjskiej wersji Vauxhall. Opel i...
Uruchomiona został witryna www.mercedes-sklep.pl. Jest to kolejny projekt Digital One dla marki Mercedes-Benz, ale pierwszy dla Mercedes-Benz Warszawa. Strona ma...
Roman Kałużyński objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży autobusów w MAN-Star Trucks. Zastąpił Michała Luberadzkiego, który pozostaje w firmie, jednak na...
Spółka DaimlerChrysler Leasing Polska zmieniła nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. Zmiana jest konsekwencją uchwały podjętej podczas nadzwyczajnego...
Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Pharmaceuticals promuje markę Zinnat - leku sprzedawanego na receptę. W promocji wykorzystywany jest wydany przez Wydawnictwo Pascal...
Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...
Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...
Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...
(Agora SA) Do listopadowego numeru magazynu "Auto+" dołączono w prezencie dla czytelników 60-stronicowy ekskluzywny katalog z prezentacją 50 najdroższych aut...
W maju br. ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa samochodów marki Smart, która została wprowadzona na polski rynek w październiku 2002 roku....
Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...
Audi rozpoczął kampanię reklamową swojego flagowego luksusowego modelu Audi A8. W ramach akcji ukazał się 20-stronicowy dodatek opowiadający historię samochopów...
Koncern motoryzacyjny Volkswagen, do którego należy Audi, szuka agencji reklamowej, która przygotuje wsparcie powtórnego launchu "okrętu flagowego" tej marki -...
DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...
Marka Mercedes-Benz jest wspierana jedną z największych od 1997 r. akcji reklamowych, jaką zorganizowano na jej rzecz w Stanach Zjednoczonych....
Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...
Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...