Testy mają być przeprowadzone w San Francisco w drugiej połowie 2019 r.
Inwestycja warta będzie ok. 1,6 mld dol.
W Jaworze na Dolnym Śląsku Daimler AG wybuduje pierwszą w Polsce fabrykę Mercedesa - wartość inwestycji to 500 mln euro.
Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.
Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.
Koncern Daimler ogłosił decyzję o wskrzeszeniu swojej luksusowej marki Maybach, której produkcji zaprzestał dwa lata temu.
Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.
Marketer przygotowuje się do premiery nowego modelu.
Nowa reklama Mercedesa wykorzystuje wizerunek Lucyfera.
Agencja wzmacnia dział kreacji o dwie nowe osoby związane z agencją Walk.
Samochody tej luksusowej marki mają przestać być produkowane w 2013 r.
Mercedes-Benz Polska przeprowadza przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że zaproszone są do niego cztere agencje, a...
Po stracie PKO BP Scholz & Friends dokonuje dalszej redukcji zatrudnienia. Agencja, na początku br. zatrudniająca 67 osób, obecnie ma...
Mercedes-Benz Polska rozpoczął kampanię reklamową aut klasy E - swojej flagowej limuzyny w ofercie. Kampania dotyczy wprowadzenia na polski rynek...
Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu "Luksus...
"To nie my mówimy, że nasze samochody są tak niezawodne jak niemieckie. To mówią Niemcy" - pod takim hasłem Renault...
Mercedes-Benz Cars wprowadził na rynek nowy model klasy E. Auto pozycjonowane jest w segmencie wyższym średnim. Importer z początkiem kwietnia...
Renault Polska w telewizyjnej kampanii reklamowej modelu Laguna Coupe nie wykorzystuje żadnego hasła przewodniego. To zabieg celowy. Chodzi bowiem o...
Skoda Auto Polska jest kolejnym koncernem samochodowym, który obniża na polskim rynku ceny swoich aut. Przypomnijmy, że wcześniej obniżki wprowadziły...
Jak wynika z raportu Gemiusa "Internauci a rynek samochodów nowych i używanych", niemal co czwarty internauta (23 proc.) wyraża chęć...
Daimler zapowiedział wyprodukowanie pierwszego samochodu na napęd elektryczny w 2010 r. Dieter Zetsche, CEO Daimler AG, stwierdził, że firma zamierza...
Adrian Szczepański i Paweł Gołębiowski zostali zwycięzcami konkursu Europapier-Impap Graphical Contest. Jest to konkurs na zaprojektowanie oryginalnego projektu, który będzie...
Mercedes-Benz Polska ustanowił w 2007 roku rekord sprzedaży w 12-letniej historii spółki. Dział samochodów osobowych tej marki sprzedał 3660 aut....
Volvo Auto Polska rozpoczęło realizację nowej strategii marketingowej, której celem jest zmiana pozycjonowania marki i dotarcie do nowych grup konsumentów....
Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...
Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z...
W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...
W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....
Mercedes-Benz przygotował w USA kampanię reklamową wykorzystującą nową generację modelu klasy S do budowania wizerunku marki jako "mającej obsesję" na...
Orange (PTK Centertel) przygotował loterię dla klientów biznesowych korzystających z oferty Orange dla Firm (bądź nowych klientów decydujących się na...
Agencja Akwizycji Commercial Travellers, wydawca dziennika "Giełda Samochodowa", uruchomiła nowy cykl magazynów kolorowych poświęcony konkretnym markom samochodów. Pomysłodawcą i redaktorem...
Mercedes to samochód, który chciałby mieć co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny, wynika z...
Agencja MM Communications organizuje dla DaimlerChrysler Automotive Polska imprezę premierową Mercedesa klasy S. Jest to kolejne wspólne przedsięwzięcie MM Communications...
Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...
Agencja Campbell Doyle Dye (CDD) opracowała i przygotowała zintegrowaną kampanię reklamową dla Mercedesa opartą na koncepcie "Wszystkie drogi prowadzą do...
PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo. Jest ona prowadzona pod hasłem: "Dom Platinum - najbardziej stylowe...
DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą na nasz rynek zupełnie nowe auto - Mercedes klasy B. Mercedes po raz pierwszy...
DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą dostawczy samochód Mercedesa - Vito Piano. Jak mówi Barbara Kunach, specjalistka ds....
Złotymi i Srebrnymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...
DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi wszystkich samochodów osobowych marki Mercedes. Dotychczas, przez...
Spółka Aronia SA z Łęczycy, producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych, przygotowała czteromiesięczną promocję marki soków i napojów...
Badanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP dowodzi, że w rankingu popularności prowadzi niezmiennie Fiat. Co ciekawe, na...
DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął taktyczną kampanię prasową wspierającą akcję promocyjną trzech modeli marki Mercedes. Akcja promocyjna dotyczy modeli z klas...
Almeco, polski dystrybutor koreańskich samochodów SsangYong, rozpocznie w październiku br. kampanię modelu Rexton. "Jest to podstawowe auto w naszej ofercie...
DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię mediową wspierającą debiut rynkowy nowego Mercedesa klasy A w naszym kraju. Jest to najważniejsza premiera...
DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...