M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Michelin (firma)"

Kraj, 15 maja 2020

Międzynarodowa kampania Publicis Worldwide Polska dla Michelin

Agencja przygotowała platformę internetową, zaprojektowała materiały promocyjne dla punktów sprzedaży oraz opracowała komunikację displayową i malingową.

Kraj, 14 maja 2020

Publicis Worldwide Polska dla marki BFGoodrich w Polsce i Czechach

Akcja promocyjna jest realizowana w wybranych punktach sprzedaży do 31 lipca 2020 r. Internetowe kreacje reklamowe zobaczymy na łamach serwisów branżowych.

Kraj, 30 sierpnia 2019

Michelin z akcją #BezpiecznieDoSzkoły

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.

Zagranica, 25 stycznia 2019

Renault powołuje następców Ghosna

Rada dyrektorów francuskiego koncernu zdecydowała się rozdzielić stanowiska chairmana i CEO.

Kraj, 20 lipca 2018

Marka Kempa partnerem technicznym Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Umowa będzie obowiązywać 2,5 roku z możliwością przedłużenia.

Zagranica, 25 lipca 2017

Havas Media wygrywa globalny budżet Michelin

Havas odbiera MEC budżet wart ok. 100 mln dolarów.

Kraj, 3 lipca 2017

Havas Media wygrywa przetarg Michelina

Zespołem do obsługi tego klienta w Polsce pokieruje Beata Orkwiszewska.

Kraj, 28 marca 2017

McCann & MRM oraz Weber Shandwick dla Michelina

Producent opon adaptuje polską kampanię na rynek czeski.

Kraj, 13 października 2016

Piotr Łokuciejewski w zespole ReachABlogger

Poprzednio związany był z IPG Mediabrands.

Kraj, 20 lutego 2015

Magdalena Andrzejuk przechodzi z DSK do FCB Warsaw

Agencja powiększa dział kreacji.

Kraj, 10 czerwca 2013

Michał Kudła w On Board PR

Nowy dyrektor praktyki Gas & Industry w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communications Network.

Kraj, 6 czerwca 2013

Marta Sadluk w teamie agencji Kolko

Jako account manager zajmie się obsługą klientów z segmentu mediów i marketingu.

Przetargi, 2 kwietnia 2013

Veneo dla ekspertów opon z Michelin

Agencja w konkursie pokonała m.in. K2 i Softis.

Przetargi, 24 kwietnia 2012

Los Mejores zdobywa budżet Michelina

Agencja obsługuje tego marketera w zakresie BTL.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Michelin rozdaje vouchery za opony

Producent walczy o lojalność właścicieli aut.

Kraj, 9 listopada 2011

Nano inwestuje w zespół client service

Sebastian Lizakowski dołączył do zespołu agencji reklamowej Nano na stanowisko account managera.

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Zagranica, 12 września 2011

Michelin Man wraca w globalnej reklamie

Marketer realizuje kolejny etap międzynarodowych działań reklamowych, w których wykorzystuje animację z udziałem Michelin Mana.

Kraj, 7 lipca 2011

Cezary Zieliński wzmacnia kreację White Rabbit

Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi Direct.

Kraj, 22 lutego 2011

Wzmocnienie personalne Citybell

Adam Ślesik objął stanowisko consultanta, Maciej Monkiewicz zaś stanowisko junior consultanta; przyjęcie pracowników jest związane z planami rozwoju agencji.

Zagranica, 3 grudnia 2010

Dźwięk w budowaniu świadomości marki Michelin

Nowa ścieżka dźwiękowa ma wyrażać m.in. nowoczesny styl życia.

Kraj, 9 września 2010

Francuz zastąpił Francuza w polskim Michelinie

Nowy dyrektor handlowy polskiego oddziału firmy oponiarskiej wcześniej pracował w Grecji.

Kraj, 13 stycznia 2010

Tomasz Makaruk prezesem agencji Inmark 360

Tomasz Makaruk został prezesem i udziałowcem agencji Inmark 360. Jest to nowa struktura, która powstała we współpracy z agencją BTL...

Zagranica, 28 grudnia 2009

Michelin rozpoczął współpracę z MEC w USA

Producent opon Michelin przeniósł obsługę budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych z MediaComu do Mediaedge:cia (MEC). Jego wartość szacowana jest na...

Zagranica, 9 października 2009

Michelin wraca z Bibendum w globalnej kampanii reklamowej

Producent opon Michelin realizuje nową globalną kampanię reklamową wykorzystującą ikonę marki - postać Bibendum, która liczy już 111 lat. Spot...

Kraj, 7 września 2009

Porsche skompletowało zespół menedżerski

Rafał Kiełtyka objął nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w spółce KPI Sports Cars, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Porsche na...

Kraj, 2 września 2009

Jean-Michel Belleux prezesem Michelin w Polsce i krajach bałtyckich

Jean-Michel Belleux jest nowym prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Michelin w Polsce i krajach bałtyckich. Zastąpił Pierre'a Michallata, który zakończył...

Kraj, 6 maja 2009

Z TBWA do Walk The Line

Do zespołu Walk The Line na stanowiskach account managerów dołączyły Ewa Teklińska oraz Ewa Brożyna. Ewa Teklińska będzie pracowała dla...

Zagranica, 17 marca 2009

Gordon Ramsay sprzedaje restauracje w Paryżu i Los Angeles

Gordon Ramsay, bohater telewizyjnych programów kulinarnych (m.in. "Hell's Kitchen", w Polsce nadawany w TVN Style) i autor książek poświęconych kuchni,...

Kraj, 21 lipca 2008

Karolina Bourgeon-Zielińska client service directorem Great Open House

Karolina Bourgeon-Zielińska awansowała na nowo utworzone stanowisko client service directora w firmie marketing services Great Open House. Pracę w agencji...

Zagranica, 26 marca 2008

Michelin będzie nadal inwestować w przewodniki i mapy

Michelin będzie nadal inwestować w przewodniki i mapy jako narzędzie budowy brandu. Jest to odpowiedź na rosnącą konkurencję ze strony...

Kraj, 5 lutego 2008

Jędrzej Andrzejewski brand communication managerem Nike

Jędrzej Andrzejewski objął stanowisko brand communication managera w firmie Nike Poland. Zastąpił Iwonę Żołądkowską, która odejdzie na urlop macierzyński. Jędrzej...

Kraj, 15 stycznia 2008

Katarzyna Pukacka account managerem w Albedo Marketing

Katarzyna Pukacka jest nowym account managerem w agencji marketing services Albedo Marketing. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach Men at Work...

Kraj, 4 stycznia 2008

Helion SA kupuje 85 proc. udziałów Wydawnictwa Bezdroża

Grupa Wydawnicza "Helion" SA kupiła 85 proc. udziałów w Wydawnictwie Bezdroża, wydawcy przewodników oraz strategicznego partnera Michelin w Polsce. Wartość...

Zagranica, 28 marca 2007

WPP kupuje większościowy pakiet DataCore Marketing

WPP kupuje większościowy pakiet amerykańskiej agencji DataCore Marketing, która specjalizuje się w direct mail, bazach danych i fulfilmencie. Firma zatrudnia...

Kraj, 27 marca 2007

Michelin wspiera swoje opony kampanią w telewizji, prasie i internecie

Ruszyła kampania opon Michelin autorstwa agencji reklamowej TBWA. Agencja przygotowała telewizyjne spoty reklamowe, które uzupełnia kampania w prasie opiniotwórczej i...

Kraj, 26 stycznia 2007

Mediaedge:cia w ub.r. osiągnął 60-proc. wzrost obrotów, będzie inwestować w MediaLab

Dom mediowy Mediaedge:cia osiągnął w ub.r. 60-proc. wzrost obrotów (czyli wzrost budżetów klientów) według danych spółki. W tym czasie firma...

Kraj, 15 grudnia 2006

Mariusz Kuziak odszedł z Interii, szefem działu analiz został Piotr Siatka

Mariusz Kuziak, wieloletni dyrektor marketingu portalu Interia.pl, który miał objąć stanowisko szefa działu analiz, odchodzi, gdyż firma nie przedłużyła z...

Kraj, 15 grudnia 2006

PAIIZ reklamuje Polskę w światowych mediach gospodarczych, film nakręciła Communication Unlimited

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych rozpoczęła kampanię gospodarczą Polski w BBC. Do świąt Bożego Narodzenia wyświetlonych zostanie 200 30-sek....

Zagranica, 30 listopada 2006

Michelin podkreśla w kampanii swoje sukcesy sportowe

Producent opon Michelin rozpoczął prasowo-internetową kampanię reklamową we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych,...

Kraj, 2 października 2006

Cieślukowski i Abramczuk awansują w Feedback/Hill & Knowlton

Firma public relations Feedback/Hill & Knowlton wprowadza zmiany związane z rozwojem spółki. Na stanowisko dyrektora działu PR korporacyjnego i public...

Kraj, 22 maja 2006

Michelin wprowadzi swoją flagową serię książkową tzw. zielonych przewodników

W czerwcu ukaże się książka "Zielony przewodnik po Polsce" będąca kolejnym w krótkim czasie efektem współpracy części wydawniczej koncernu Michelin...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Michelin wprowadza na nasz rynek przewodniki turystyczne

Przewodniki turystyczne Michelin wchodzą na nasz rynek. Partnerem wydawniczym Michelin w tym przedsięwzięciu zostało wydawnictwo Bezdroża, które zajmie się przystosowaniem...

Kraj, 3 lutego 2006

Trade-Stomil będzie repozycjonował markę rowerów Magnum w kierunku premium

Trade-Stomil Sp. z o.o. będzie repozycjonować markę rowerów Magnum w kierunku premium. - Do tej pory marka była pozycjonowana w...

Kraj, 23 listopada 2005

Renata Wasylów brand managerem marki Vanish w Reckitt Benckiser

Renata Wasylów została brand managerem marki Vanish w firmie Reckitt Benckiser. Stanowisko to ostatnio zajmowali pracownicy czasowi. Renata Wasylów pracowała...

Kraj, 19 września 2005

Cezary Zieliński został senior copywriterem w MRM/Momentum

Do działu kreacji firmy marketing services MRM/Momentum dołączył Cezary Zieliński. Obejmie stanowisko senior copywritera. Jest wielokrotnym laureatem konkursów Złota Strzała...

Kraj, 15 września 2005

Mediaedge:cia zakończył restrukturyzację po sukcesach new business

Mediaedge:cia zakończył rozbudowę i restrukturyzację zespołu związaną z dynamicznym rozwojem firmy po paśmie zwycięstw nowobiznesowych. W trzech kwartałach br. agencja...

Zagranica, 23 sierpnia 2005

Rynek spodziewa się dobrych wyników WPP

Holding reklamowy WPP Group, właściciel m.in. JWT, Ogilvy & Mather oraz MediaComu i Mediaegde:cia, w piątek ma ogłosić swoje dane...

Kraj, 29 czerwca 2005

Martis powiększa dział obsługi klienta

Zespół agencji reklamowej Martis powiększył się o dwóch account executive: Iwonę Michalską i Krzysztofa Daneckiego. Michalska odpowiada za współpracę z...

Przetargi, 9 czerwca 2005

Ruszył globalny przetarg Michelin, w Polsce budżetu broni Carat

Ruszył globalny przetarg na obsługę budżetu mediowego Michelin. W Polsce od ponad 10 lat za planowanie i zakup mediów dla...