Do grona firm, które wycofały się z imprezy w Barcelonie, podając jako powód obawy związane z koronawirusem, dołączyły Facebook i Intel.
Agencja wzmacnia dział Tech&Lab.
Wzrosła jej przewaga nad głównym rywalem - firmą Slack, której akcje tracą na wartości.
Chińska firma wstrzymała produkcję w dziale komputerów osobistych uzależnionym od komponentów ze Stanów Zjednoczonych.
AmRest eksploruje cyfrowe kanały dotarcia do klientów.
Wartość tego rynku szacuje się obecnie na 63 mld dol.
Firmy ogłosiły inicjatywę na rzecz szybszych, wydajniejszych kosztowo innowacji w sektorze produkcyjnym na targach Hannover Messe.
Największa porównywarka cen i ofert w Polsce wykorzysta rozwiązania przetwarzania w chmurze Azure i mechanizmy sztucznej inteligencji.
Majątek założyciela Facebooka Marka Zuckerberga, ósmego na liście, stopniał w ubiegłym roku o 8,7 mld dol.
Pilotaż nowego serwisu streamingowego, zapewniającego dostęp do gier z dowolnego urządzenia, planowany jest na bieżący rok.
Przetarg dotyczył obsługi produktów konsumenckich marki.
Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.
Południowokoreański koncern będzie konkurować z potentatami w tym obszarze - Amazonem, Microsoftem i Google.
To powrót Microsoftu do gry o miejsce na szczycie, które po raz ostatni zajmował w 2003 r.
Kampania utrzymana w stylu estetyki lat 90.
Największa akwizycja w historii IBM ma pomóc koncernowi w rozwoju usług chmurowych.
Znamy wyniki raportu 2018 Best Global Brands.
Jest to pierwsza amerykańska firma o takiej kapitalizacji.
W zakończonym 30 czerwca roku obrachunkowym przekroczyły po raz pierwszy w historii 100 mld dol.
5-letnia umowa wymierzona jest przede wszystkim w Amazona.
Takie informacje, przeczące wcześniejszym zapewnieniom, pojawiły się w dokumencie przedłożonym amerykańskiemu Kongresowi.
Z internetowej platformy korzysta obecnie ponad 28 mln programistów z ponad 1,5 mln firm na świecie.
Choć Amazon i Microsoft konkurują ostro w dziedzinie rozwiązań w chmurze, chcą usunąć bariery w komunikacji asystentów głosowych.
Microsoft chce przekonać się, że oferując w 2016 r. za serwis 27 mld dol., nie przepłacił.
Komputerowy gigant chce w ciągu dwóch lat czterokrotnie zwiększyć liczbę centrów danych.
Chce w ten sposób dotrzeć do nowych rejonów świata i odebrać klientów Amazonowi i Microsoftowi.
Firma bez dyrektora marketingu. Trwa rekrutacja.
W Polsce obsługą tego klienta zajmuje się Carat.
Będzie pracować m.in. nad strategiami socialmediowymi.
Nowa linia oprogramowania ma pomóc firmie w rywalizacji z IBM i innymi konkurentami o ten szybko rosnący rynek.
Na Wyspach Microsoft zwolni pracowników działów marketingu i handlowego.
Jego książka "Jak rosną marki" ("How Brands Grow") opublikowana w 2010 r. zdobyła już rzesze wyznawców.
Po zakupie internetowego detalisty Jet.com w ub.r. Wal-Mart zaczął konkurować z Amazonem bezpośrednio na jego terenie.
Amazon po raz pierwszy w czołowej piątce rankingu.
Globalny konkurs dotyczył także Polski - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.