M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Milka (marka)"

Kraj, 5 lutego 2020

Mondelez bije z Oreo i pracownikami rekord Guinnessa

W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 miliarda dolarów.

Zagranica, 29 stycznia 2020

Mondelēz rezygnuje z roli CMO w Europie

W zamian za to korporacja wyznacza wiceprezesa ds. marketingu i strategii.

Kraj, 28 stycznia 2020

Adam Małysz opiekunem programu "Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"

Najsłynniejszy polski skoczek twarzą inicjatywy sportowej marki Milka.

Kraj, 24 stycznia 2020

Milka z kolejną loterią konsumencką i produktami na walentynki

Marka Mondeleza konsekwentnie wspiera w okresie zimowym polskich skoczków.

Kraj, 22 stycznia 2020

Trwa kampania konsumencka Milki

Mondelez kontynuuje działania wokół kampanii "Sercem z Naszymi" - do wygrania nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł.

Kraj, 15 stycznia 2020

Milka kontynuuje kampanię "Sercem z Naszymi"

Marka z portfolio Mondeleza wspiera polskich skoczków jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.

Kraj, 19 grudnia 2019

Marka Milka z apelem o dzielenie się dobrym sercem

Marka Mondeleza realizuje świąteczną kampanię.

Kraj, 28 listopada 2019

Startuje kolejna edycja działań Milki

Długofalowa kampania "Milka. Sercem z Naszymi" ponownie wspiera polskich sportowców.

Przetargi, 4 listopada 2019

Ogilvy przejmuje budżet Milki

Wcześniej tego klienta obsługiwał Wieden + Kennedy.

Kraj, 27 września 2019

Milka rusza z nową komunikacją

Animowany spot wskazuje na szwajcarskie źródła marki i delikatność.

Kraj, 27 września 2019

Mondelez poszerza program Harmony

Firma zobowiązała się, że do 2022 r. wszystkie ciastka w jego portfolio będą wyprodukowane z pszenicy pochodzącej ze zrównoważonych upraw.

Kraj, 25 lipca 2019

Streetcom prowadzi kampanię dla nowej marki Mondeleza

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.

Kraj, 10 czerwca 2019

Mondelez Polska wprowadza Milka darkmilk

Działania reklamowe obejmują TV, digital, billboardy oraz akcje samplingowe.

Kraj, 12 kwietnia 2019

Modelez rozwija nową kategorię: ciastkowych przekąsek

Nowością jest marka Joyfills, stanowiąca alternatywę dla produktów słonych i czekoladowych.

Kraj, 22 lutego 2019

Loteria konsumencka w ramach kampanii "Milka. Sercem z naszymi"

Kampanię realizują: agencja Event-Factory, Carat i Mindshare, agencja Big Picture i Carla Zuri oraz firma Hasselford.

Kraj, 19 lutego 2019

Milka wspiera młodych skoczków narciarskich

Projekt jest traktowany przez markę długofalowo.

Kraj, 11 lutego 2019

Milka organizuje konkurs w Tesco

Konkurs jest częścią kampanii "Milka. Sercem z naszymi", przy której pracują Event-Factory, Mindshare, Carla Zurii i Big Picture.

Kraj, 4 stycznia 2019

Milka ze skoczkami

Mondelez Polska rozpoczął w tym sezonie strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim.

Zagranica, 5 listopada 2018

Mondelez International z wielką inwestycją w technologię

Producent Milki tworzy w Indiach centrum techniczne o wartości 15 mln dol.

Kraj, 10 października 2018

UOKiK: Milka w Polsce ma mniej orzechów niż w Niemczech

Na 101 produktów poddanych testom w 12 przypadkach zaobserwowano znaczące różnice pomiędzy tymi samymi artykułami na rynku polskim i w Europie Zachodniej. Tylko w dwóch z nich polskie wypadły lepiej.

Kraj, 4 września 2018

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Kraj, 17 listopada 2017

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Kraj, 15 listopada 2017

Milka poleca się przed świętami

Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Kraj, 13 września 2017

Mondelez z nową kampanią dla Milki

Tym razem czekoladowa marka chce "mnożyć delikatność".

Zagranica, 22 marca 2017

Oreo już jest numerem trzy w Rosji

Marka Mondeleza została wprowadzona na tamtym rynku w 2015 r.

Zagranica, 30 stycznia 2017

Milka z kampanią autorstwa Buzzmana

Marka pokazuje, że jej pierwsze odczucie smakowe pozytywnie zaskakuje.

Kraj, 25 stycznia 2017

Lotte zwiększyło nakłady na reklamę tabliczek czekoladowych

Wydatki na reklamę czekolady ściął jednak Mondelez i Wawel, rosną wydatki reklamowe na czekoladki i cukierki czekoladowe.

Kraj, 6 grudnia 2016

Milka ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Marka Mondeleza zapewnia, że startuje z największą kampanią w tym roku.

Kraj, 2 listopada 2016

Milka przygotowana do świąt

Na rynek trafiają limitowane serie adwentowych słodyczy Mondeleza, a marka zapowiada największą kampanię w tym roku.

Kraj, 6 października 2016

Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki dołączają do MullenLowe

Agencja wzmacnia dział kreacji i client service.

Zagranica, 29 września 2016

Milka zachęca do czynienia dobra

Marka z portfolio Mondeleza wchodzi na rynek chiński ze spotem, będącym kontynuacją strategii "Delikatność w środku".

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Kraj, 5 maja 2016

Milka kontynuuje przekaz o delikatności

Mondelez zachęca do odkrycia "delikatności w sercu" w nowej kampanii.

Kraj, 3 marca 2016

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Przetargi, 10 lutego 2016

SMG będzie pracować dla marki Metaxa

Agencja wygrała przetarg na obsługę brandu w mediach społecznościowych.

Kraj, 9 lutego 2016

Weronika Mirowska studio & postproduction managerem w Film Garden

Wcześniej związana była ze spółką ATM FX, gdzie pełniła funkcję dyrektora postprodukcji.

Kraj, 28 stycznia 2016

Producenci czekolady ograniczyli w ubiegłym roku wydatki na reklamę

Jedynym marketerem, którym zwiększył wydatki na reklamę w ubiegłym roku, był Wedel, ale liderem zostaje Ferrero Polska.

Kraj, 21 stycznia 2016

Milka z poszerzeniem portfolio

Na rynek trafia Milka Collage i dostaje marketingowe wsparcie.

Kraj, 24 listopada 2015

Milka startuje ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Mondelez w tym roku kontynuuje współpracę ze Szlachetną Paczką. Głównym podmiotem odpowiadającym za komunikację jest agencja SMG we współpracy z producentem.

Kraj, 18 listopada 2015

Adam Smereczyński przechodzi do 180hb + Jung v. Matt

Wcześniej związany był równolegle z Scholz & Friends i Fat Baby.

Kraj, 17 sierpnia 2015

Mondelez inwestuje w produkcję w Polsce

Marketer otwiera nową linię produkcyjną za 30 mln zł.

Kraj, 12 maja 2015

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką

Mondelez Polska rusza z kampanią czekolad.

Kraj, 8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

Przetargi, 7 kwietnia 2015

VML pracuje dla Milki w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja odpowiada za wsparcie marketingowe marki Mondeleza na dziewięciu rynkach, w tym w Polsce.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Milka ze skoczną czekoladą na święta

Mondelez poszerza portfolio czekolad Milki o wariant z białymi zającami.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 9 lutego 2015

SMG Poland ze złotem w globalnym konkursie One Awards w Miami

Uznanie zdobył projekt non profit "Liczę na Twoje 3 minuty".

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 16 stycznia 2015

Halls z kampanią w telewizji

Od początku roku Mondelez stawia na marki Milka i cukierki odświeżające Halls.

Kraj, 16 stycznia 2015

Milka rusza z zimowymi aktywnościami

Mondelez wspiera swoją markę czekolady.