Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films).
Carat pokonał w tym konkursie Goodstuff Communcations, Mindshare i Starcom.
Marka z portfolio Mondeleza wspiera polskich skoczków jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.
Oznacza to stratę dla Media Direction OMD.
Marka Mondeleza realizuje świąteczną kampanię.
Przetarg dotyczył obsługi w Wielkiej Brytanii.
Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.
Do tej pory w Polsce Red Bull pracował z Havas Media.
Zwyciężają Carat i Havas Media. Firma rozstaje się z Mindshare.
Kończy się 13-letnia współpraca z Mindshare.
Efekt tego konkursu nie będzie miał przełożenia na nasz rynek.
Animowany spot wskazuje na szwajcarskie źródła marki i delikatność.
Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.
Bronić się będzie Mindshare. W postępowaniu weźmie udział również Carat.
Kelly'ego Clarka ma zastąpić Christian Juhl, obecnie CEO agencji Essence.
W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.
Wśród respondentów powyżej 35. roku życia najwięcej osób niekupujących i niedecydujących samodzielnie o zakupie znajdziemy wśród mężczyzn.
Mimo że przetarg wygrał Spark Foundry, firma z sektora farmaceutycznego nie podjęła współpracy z tą agencją.
W zeszłym roku to wyróżnienie otrzymał MediaCom.
Najaktywniejsi konkursowicze, biorący udział w konkursach codziennie, stanowili ok. 7% pełnoletnich internautów.
Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
W przypadku reklam wideo najczęściej stosowaną metodą jest po prostu konsekwentne korzystanie z możliwości przeskoczenia reklamy emitowanej przed materiałem lub w jego trakcie.
Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.
Purpose to miejsce, gdzie powstają i są realizowane koncepcje, będące odpowiedzią na strategiczne wyzwania, wobec których stają obecnie marki.
Firmy współpracują ze sobą od pięciu lat.
Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.
Pierwsze działania objęły zakup kampanii direct repsonse TV.
Zakończyły się przetargi na kreację i media.
Badanie Mindshare zostało zaprezentowane wczoraj na konferencji Huddle For Good.
Budżet w wysokości 80 mln funtów traci siostrzana spółka - Mindshare.
Operator zdecydował się poruszyć niełatwy temat.
Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.