M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MindShare (firma)"

Kraj, 20 kwietnia 2020

Najchętniej oglądane spoty reklamowe w polskim YouTube w marcu [wideo]

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.

Kraj, 30 marca 2020

T-Mobile z kampanią specjalnie na czas koronawirusa

Powstała bez wychodzenia z domów - nagrali ją sami klienci operatora.

Zagranica, 11 marca 2020

BBVA dzieli budżet mediowy między Mindshare i Accenture Interactive

Koniec międzynarodowego przetargu.

Przetargi, 28 lutego 2020

OMD otwiera globalne zestawienie new business wg COMvergence za 2019 r.

Blisko wyniku OMD znalazł się Carat.

Kraj, 21 lutego 2020

OMD na czele "Projected portfolio" w zestawieniu RECMA

Za OMD znalazł się Carat i agencje z GroupM.

Kraj, 11 lutego 2020

Badanie Mindshare: branded content ma duży potencjał

W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą się okazać skuteczniejsze - wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.

Przetargi, 4 lutego 2020

The Media Insight wygrywa przetarg mediowy Kauflandu

Do tej pory był to klient Zenitha.

Kraj, 28 stycznia 2020

Adam Małysz opiekunem programu "Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"

Najsłynniejszy polski skoczek twarzą inicjatywy sportowej marki Milka.

Kraj, 27 stycznia 2020

Nowa kampania Energy BBDO dla mBanku [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiada Filip Bartczak (Papaya Films).

Zagranica, 24 stycznia 2020

Carat utrzymał budżet mediowy Lionsgate

Carat pokonał w tym konkursie Goodstuff Communcations, Mindshare i Starcom.

Kraj, 22 stycznia 2020

Trwa kampania konsumencka Milki

Mondelez kontynuuje działania wokół kampanii "Sercem z Naszymi" - do wygrania nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł.

Kraj, 16 stycznia 2020

Startuje kampania marki Fit & Easy [wideo]

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan.

Kraj, 15 stycznia 2020

Milka kontynuuje kampanię "Sercem z Naszymi"

Marka z portfolio Mondeleza wspiera polskich skoczków jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.

Przetargi, 10 stycznia 2020

Mindshare zdobywa budżet mediowy Zalando

Oznacza to stratę dla Media Direction OMD.

Kraj, 19 grudnia 2019

Marka Milka z apelem o dzielenie się dobrym sercem

Marka Mondeleza realizuje świąteczną kampanię.

Kraj, 18 grudnia 2019

MBank w świątecznej odsłonie

Działania reklamowa potrwają do Wigilii.

Zagranica, 17 grudnia 2019

Mindshare zdobywa budżet KFC

Przetarg dotyczył obsługi w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 13 grudnia 2019

OMD największą agencją w billingach

Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.

Kraj, 28 listopada 2019

Startuje kolejna edycja działań Milki

Długofalowa kampania "Milka. Sercem z Naszymi" ponownie wspiera polskich sportowców.

Przetargi, 28 listopada 2019

Mindshare Polska wygrywa lokalny przetarg na obsługę Red Bulla

Do tej pory w Polsce Red Bull pracował z Havas Media.

Zagranica, 25 listopada 2019

Legal & General wybiera dwa domy mediowe

Zwyciężają Carat i Havas Media. Firma rozstaje się z Mindshare.

Kraj, 19 listopada 2019

Mindshare: Za dostęp do treści sVoD płaci 31%, prym wiedzie Netflix

Treści wideo dostępne na platformach z wideo na żądanie co najmniej raz w tygodniu ogląda blisko 40% polskich internautów - wynika z nowego badania Mindshare Polska.

Kraj, 14 listopada 2019

T‑Mobile świątecznie

Operator kusi też tanimi smartfonami Samsunga.

Kraj, 7 listopada 2019

Margaryna Kasia wspiera Wioski Dziecięce

Przed świętami wystartowała akcja pod hasłem "Upiecz dzieciom radość!".

Kraj, 4 października 2019

Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile

Nowa odsłona kampanii "Bez nonsensów".

Zagranica, 4 października 2019

Three UK wybiera Zenith do obsługi mediowej

Kończy się 13-letnia współpraca z Mindshare.

Przetargi, 30 września 2019

Mindshare wygrywa globalny przetarg mediowy Ferrero

Efekt tego konkursu nie będzie miał przełożenia na nasz rynek.

Kraj, 27 września 2019

Milka rusza z nową komunikacją

Animowany spot wskazuje na szwajcarskie źródła marki i delikatność.

Kraj, 26 września 2019

COMvergence: Globalnie Carat był najlepszy w nowym biznesie w I półroczu

Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.

Zagranica, 25 września 2019

Legal & General rozpisała przetarg na media

Bronić się będzie Mindshare. W postępowaniu weźmie udział również Carat.

Kraj, 10 września 2019

T‑Mobile reklamuje ofertę dla firm

Magentowy operator kontynuuje platformę komunikacji "Bez nonsensów".

Kraj, 9 sierpnia 2019

Biznes T‑Mobile w Polsce rośnie

Operatorowi przybywa abonentów.

Zagranica, 24 lipca 2019

Zmiana na stanowisku globalnego CEO GroupM

Kelly'ego Clarka ma zastąpić Christian Juhl, obecnie CEO agencji Essence.

Przetargi, 17 lipca 2019

WPP nie weźmie udziału w przetargu mediowym Disneya

W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.

Kraj, 12 lipca 2019

Mindshare zbadał, kto kupuje, a kto decyduje o zakupie

Wśród respondentów powyżej 35. roku życia najwięcej osób niekupujących i niedecydujących samodzielnie o zakupie znajdziemy wśród mężczyzn.

Kraj, 4 lipca 2019

MBank reklamuje konta dla podróżujących i zamożniejszych

Kampania w OOH, internecie i radiu.

Kraj, 3 lipca 2019

Nokia wspiera reklamowo model 4.2 [wideo]

Kampanię przygotowały: DDB, Tango i Mindshare.

Kraj, 1 lipca 2019

T-Mobile reklamuje ofertę Magenta-1

Kampanię "To nonsens, że rozrywka wysiada" przygotowały: DDB, VMLY&R, ARC Worldwide oraz Mindshare.

Zagranica, 28 czerwca 2019

Allergan niepodziewanie przenosi budżet mediowy do Mindshare

Mimo że przetarg wygrał Spark Foundry, firma z sektora farmaceutycznego nie podjęła współpracy z tą agencją.

Zagranica, 24 czerwca 2019

Mindshare z nagrodą Media Network of the Year podczas Cannes Liones

W zeszłym roku to wyróżnienie otrzymał MediaCom.

Kraj, 3 czerwca 2019

Mindshare: 78% pełnoletnich internautów w Polsce bierze udział w konkursach online

Najaktywniejsi konkursowicze, biorący udział w konkursach codziennie, stanowili ok. 7% pełnoletnich internautów.

Kraj, 24 maja 2019

Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.

Kraj, 24 maja 2019

T‑Mobile reklamuje "Video bez limitu danych" [wideo]

Kampanię ATL przygotowała jeszcze agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 15 kwietnia 2019

Mindshare tworzy nowy dział e-commerce - Shop+

Na czele nowej jednostki stanął Łukasz Sztuczyński, dotychczas związany z Hypermedia.

Kraj, 1 kwietnia 2019

Mindshare: 76 proc. internautów unika reklam w sieci

W przypadku reklam wideo najczęściej stosowaną metodą jest po prostu konsekwentne korzystanie z możliwości przeskoczenia reklamy emitowanej przed materiałem lub w jego trakcie.

Kraj, 26 marca 2019

T-Mobile repozycjonuje markę [wideo]

Telekom będzie przekonywał konsumentów, że jest wobec nich fair - "bez nonsensów".

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Kraj, 25 stycznia 2019

Mindshare wprowadza podejście strategiczne Planning for Purpose

Purpose to miejsce, gdzie powstają i są realizowane koncepcje, będące odpowiedzią na strategiczne wyzwania, wobec których stają obecnie marki.

Zagranica, 14 stycznia 2019

Mindshare utrzymał mediową obsługę Superdrug

Firmy współpracują ze sobą od pięciu lat.

Zagranica, 10 stycznia 2019

Wielka Brytania: Mindshare zdobywa budżet mediowy Red Bulla

Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.