M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Mondelez Polska (firma)"

Kraj, 10 czerwca 2019

Mondelez Polska wprowadza Milka darkmilk

Działania reklamowe obejmują TV, digital, billboardy oraz akcje samplingowe.

Kraj, 4 stycznia 2019

Milka ze skoczkami

Mondelez Polska rozpoczął w tym sezonie strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim.

Kraj, 12 czerwca 2017

Magdalena Brejnak-Kowalska new business directorem w Walk

Wcześniej pełniła obowiązki new business & client service directora w HyperCrew.

Kraj, 6 grudnia 2016

Milka ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Marka Mondeleza zapewnia, że startuje z największą kampanią w tym roku.

Kraj, 2 listopada 2016

Milka przygotowana do świąt

Na rynek trafiają limitowane serie adwentowych słodyczy Mondeleza, a marka zapowiada największą kampanię w tym roku.

Kraj, 27 lipca 2016

Robert Ploch wrócił do Starcomu na stanowisko communications managera

Zajmie się strategią komunikacji oraz obsługą mediową Samsunga.

Kraj, 30 marca 2016

Czesław Mozil reklamuje Prince Polo

Startuje kampania wafelków z portfolio Mondelez Polska.

Kraj, 28 stycznia 2016

Producenci czekolady ograniczyli w ubiegłym roku wydatki na reklamę

Jedynym marketerem, którym zwiększył wydatki na reklamę w ubiegłym roku, był Wedel, ale liderem zostaje Ferrero Polska.

Kraj, 21 stycznia 2016

Milka z poszerzeniem portfolio

Na rynek trafia Milka Collage i dostaje marketingowe wsparcie.

Kraj, 13 stycznia 2016

BelVita stawia na poranne pobudzenie

Startuje konkurs marki Mondeleza, w którym można wygrać m.in. śniadaniówki.

Kraj, 24 listopada 2015

Milka startuje ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Mondelez w tym roku kontynuuje współpracę ze Szlachetną Paczką. Głównym podmiotem odpowiadającym za komunikację jest agencja SMG we współpracy z producentem.

Kraj, 28 sierpnia 2015

Wampirza kampania Oreo

Marka ciastek z portfolio Mondelez Polska adaptuje na potrzeby polskiego rynku animację z wampirkiem.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 12 maja 2015

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką

Mondelez Polska rusza z kampanią czekolad.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w SMG

Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych SMG.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Mondelez zachęca do smakowania kawy w domu

Jacobs wprowadza na rynek dwa nowe rodzaje ziarnistych kaw na potrzeby przygotowania specjalnych kawowych napojów.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Ania Starmach proponuje akcesoria do kawy

Jacobs kontynuuje akcję "Baw się kawą" i nadal wspiera ją kampanią.

Kraj, 19 lutego 2015

BelVita z nową komunikacją

Marka Mondeleza adresuje swój komunikat do "mistrzów poranka".

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 22 lipca 2014

Wystartowała kampania Augustowa

Miasto promuje się jako najmilsze w Polsce dzięki kampanii czekolady Milka.

Kraj, 7 maja 2014

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Milka znów umili miasta

Startuje tegoroczna odsłona intensywnej kampanii Mondelez Polska.

Kraj, 21 marca 2014

Mondelez bajkowo o miękkich ciastkach

Ruszyła kampania miękkich ciastek Milka, nowej kategorii słodkiego giganta.

Kraj, 12 lutego 2014

Next w kampanii Prince Polo szuka polskiego "ToCosia"

Rusza bardzo silne wsparcie brandu z portfolio Mondelez Polska. Kreacja oparta jest na historii Gunnara, Islandczyka, który pewnego dnia odkrywa, że jego ulubiony wafelek towarzyszący mu od czasów 
dzieciństwa pochodzi z Polski.

Kraj, 28 stycznia 2014

Mondelez z mocnym wsparciem Tassimo od początku roku

Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.

Kraj, 23 stycznia 2014

Mondelez likwiduje polski fanpage Maxwell House

Marka, która trzy lata temu zasłynęła akcją w Facebooku, zmienia strategię.

Kraj, 23 stycznia 2014

Bąbelki Milki z promocją 360 stopni

Mondelez wchodzi w nowy rok z intensywnym wsparciem swojego czekoladowego brandu.

Kraj, 18 listopada 2013

Dwie nominacje dla Mondelez Polska w European Excellence Awards

Zaprezentowano short-listę konkursu. W konkursie głównym walczą jeszcze trzy polskie kampanie.

Kraj, 25 października 2013

Mondelez wspiera nowy wariant kawy Jacobs

Jacobs Crema Gold otrzyma silne wsparcie marketingowe.

Kraj, 18 września 2013

Mondelez przesuwa regionalny budżet mediowy do Aegis Media

Po 14 latach producent słodyczy kończy w Polsce współpracę ze Starcomem i przechodzi do Carata.

Przetargi, 11 września 2013

Hand Made wygrywa przetarg MK Cafe

Strauss Cafe Poland wybrała agencję kreatywną.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Mondelez wspiera nowy wariant Halls XS

Komunikacja rozpoczęła się od eventów, odsłona telewizyjna potrwa do końca tego roku.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Prince Polo pomniejszone, choć zwielokrotnione

Mondelez wprowadza nowy wariant swojego wafelka - w wersji mini, ale w dużym opakowaniu.

Kraj, 5 sierpnia 2013

Mutibrandowa promocja ciastek Mondelez Polska

Marketer promuje ciastka jako idealną wakacyjną przekąskę dla różnych grup konsumentów.

Kraj, 19 czerwca 2013

V&P zbada efektywność materiałów POS

Materiały będą badane w realnym środowisku.

Kraj, 13 czerwca 2013

Oreo na Dzień Ojca

Ruszyły intensywne działania ciastek Mondeleza.

Kraj, 7 czerwca 2013

Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca

Mondelez Polska rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Oreo - Tato jest super".

Kraj, 24 maja 2013

DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Wczoraj podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Kraj, 30 kwietnia 2013

Mondelez w ubiegłym roku najmocniej wspierał kawę i czekoladę

Wydatki reklamowe na czołowe brandy wyniosły w ubiegłym roku prawie 200 mln zł.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Milka umila miasta

Ruszyła duża akcja Mondelez dla Milki, a zwycięskie miasto dostanie pół miliona złotych na promocję.