M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Mondelez (firma)"

Kraj, 31 lipca 2020

Nowe Lubisie z kampanią

Marka Mondeleza wprowadza nowy rodzaj ciastek i wspiera go kampanią.

Kraj, 14 lipca 2020

Marka Mondeleza pozwala wygrać w loterii samochód

Belvita wystartowała z konkursem - rozdaje nagrody pieniężne, w puli do wygrania także Fiat 500.

Kraj, 23 czerwca 2020

Ogilvy autorem kampanii marki Milka

Reżyserem filmu reklamowego jest Marcin Filipek, a autorem zdjęć Wojtek Zieliński.

Kraj, 6 maja 2020

Milka poszerza portfolio o produkty dla dzieci

Mondelez inwestuje w produkty dla dzieci.

Zagranica, 16 kwietnia 2020

Pierwsza globalna kampania Oreo w kontekście pandemii

Marka obecna w 100 krajach na świecie zachęca do pozostania w domu i montuje spot z materiałów konsumentów z całego świata.

Zagranica, 21 lutego 2020

VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo

Ma ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.

Zagranica, 29 stycznia 2020

Mondelēz rezygnuje z roli CMO w Europie

W zamian za to korporacja wyznacza wiceprezesa ds. marketingu i strategii.

Kraj, 28 stycznia 2020

Adam Małysz opiekunem programu "Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"

Najsłynniejszy polski skoczek twarzą inicjatywy sportowej marki Milka.

Kraj, 24 stycznia 2020

Milka z kolejną loterią konsumencką i produktami na walentynki

Marka Mondeleza konsekwentnie wspiera w okresie zimowym polskich skoczków.

Kraj, 22 stycznia 2020

Trwa kampania konsumencka Milki

Mondelez kontynuuje działania wokół kampanii "Sercem z Naszymi" - do wygrania nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł.

Zagranica, 16 stycznia 2020

Oreo tworzy własną kolekcję odzieży

Kolekcja powstała w wyniku współpracy marki z trzema influencerami z Instagrama.

Kraj, 15 stycznia 2020

Milka kontynuuje kampanię "Sercem z Naszymi"

Marka z portfolio Mondeleza wspiera polskich skoczków jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.

Zagranica, 10 stycznia 2020

Carlos Abrams-Rivera na czele Krafta Heinza w Stanach Zjednoczonych

Z dniem 3 lutego br. obejmie stanowisko U.S. Zone President.

Kraj, 19 grudnia 2019

Marka Milka z apelem o dzielenie się dobrym sercem

Marka Mondeleza realizuje świąteczną kampanię.

Kraj, 28 listopada 2019

Startuje kolejna edycja działań Milki

Długofalowa kampania "Milka. Sercem z Naszymi" ponownie wspiera polskich sportowców.

Przetargi, 4 listopada 2019

Ogilvy przejmuje budżet Milki

Wcześniej tego klienta obsługiwał Wieden + Kennedy.

Zagranica, 2 października 2019

Barry Callebaut wpadł na pomysł, jak oszczędzać ziarno kakaowca

Szwajcarski gigant czekoladowy chce w całości wykorzystywać owoce kakaowca i niwelować odpady.

Kraj, 1 października 2019

Paula Głębocka w Kerris Group i San Markos

Wcześniej pracowała w Creative Pro Group.

Kraj, 17 września 2019

Beata Bacieczko head of video production w Prodigious

Dotychczas pracowała dla takich klientów i marek jak m.in.: Coca-Cola, Samsung, Adidas, Deichmann, Mondelez.

Zagranica, 17 września 2019

Oreo nawiązuje szeroką współpracę z Alexą Amazona

Pierwsza w historii Mondeleza akcja promocyjna z użyciem asystenta głosowego Amazona wiąże się z premierą "Mystery Oreo".

Zagranica, 26 sierpnia 2019

Wielka Brytania: marki FMCG dominują wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca w top 10 zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Zagranica, 21 sierpnia 2019

Mondelez konsoliduje budżet reklamowy w grupach Publicis i WPP

Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.

Kraj, 25 lipca 2019

Streetcom prowadzi kampanię dla nowej marki Mondeleza

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.

Zagranica, 18 lipca 2019

Oreo świętuje rocznicę lądowania człowieka na Księżycu

Oreo trafia na rynek brytyjski i amerykański ze specjalnym miękkim nadzieniem marshmallow, w opakowaniu które świeci w ciemności.

Kraj, 13 maja 2019

LOT: Grześki polecą, Prince Polo zostają

Od 1 maja br. na pokładach samolotów LOT-u pasażerom serwowana jest nowa słodka przekąska - wafle Grześki produkowane przez polską spółkę Colian. Wcześniej rolę tę pełniły wafelki Mondeleza - Prince Polo.

Kraj, 12 kwietnia 2019

Modelez rozwija nową kategorię: ciastkowych przekąsek

Nowością jest marka Joyfills, stanowiąca alternatywę dla produktów słonych i czekoladowych.

Kraj, 29 marca 2019

Mondelez reklamuje nowość - Milka Choco Brownie

Kampanię realizują Mindshare i Hill + Knowlton Strategies.

Zagranica, 22 lutego 2019

Mondelez chce zwiększyć nakłady marketingowe na marki lokalne

W 2018 r. budżet marketingowy koncernu wzrósł o 150 mln dol., do ponad 1,5 mld.

Kraj, 9 stycznia 2019

Maciej Świątek pokieruje zespołem Mondeleza w Mindshare

Pracuje również dla takich klientów jak Fox, Grupa Eurocash, TK Maxx czy UIP.

Kraj, 3 stycznia 2019

Mateusz Gessler twarzą marki BelVita

Mondelez startuje ze wsparciem marketingowym marki ciastek funkcjonalnych.

Zagranica, 3 grudnia 2018

Barry Callebaut idzie tropem fair trade

Szwajcarski producent czekolady we współpracy z holenderskim podmiotem wprowadza na rynek "etyczną" czekoladę.

Kraj, 4 września 2018

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Przetargi, 8 sierpnia 2018

Carat utrzymał obsługę Mondeleza w Wielkiej Brytanii i Irlandii

W tamtym regionie walczył ze Spark Foundry i Wavemakerem.

Zagranica, 30 lipca 2018

Hershey pozytywnie zaskakuje wynikami

Firma z rynku czekolady skorzystała na przejęciu producenta zdrowych przekąsek.

Kraj, 7 maja 2018

Prince Polo startuje z loterią

W konkursie marki Mondeleza do wygrania m.in. Audi, skutery Vespa i smartfony Samsung.

Przetargi, 25 kwietnia 2018

Mondelez prowadzi rozmowy z polskimi oddziałami domów mediowych

To efekt globalnego postępowania na obsługę mediową.

Kraj, 26 marca 2018

BelVita z wiosennym debiutem i kampanią

Mondelez poszerza portfolio ciastek funkcjonalnych o Soft Bakes i wspiera je intensywną kampanią.

Zagranica, 21 marca 2018

Oreo szykuje się do wielkiej europejskiej ofensywy

W przyszłym roku wystartuje intensywna kampania, która obejmie 20 krajów.

Kraj, 9 lutego 2018

Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Kraj, 1 lutego 2018

Eti - nowy gracz na rynku słodyczy

Do Polski wchodzi turecka firma Eti - inwestuje w reklamę telewizyjną i zapowiada, że chce znaleźć się w pierwszej czwórce wielkich producentów.

Kraj, 10 stycznia 2018

Mondelez wchodzi na rynek gum do żucia

Firma stanie w szranki z Marsem, który ma ponad 90 proc. rynku.

Kraj, 21 grudnia 2017

Łukasz Dowgiałło w PZL

Objął stanowisko account managera.

Kraj, 15 listopada 2017

Milka poleca się przed świętami

Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Kraj, 7 listopada 2017

Bartosz Struzik nowym CFO IPG Mediabrands

Do tej pory związany był z firmą rekrutacyjną Monster.

Zagranica, 23 października 2017

Ferrero dokonuje kolejnej akwizycji

Włoski producent Rocher i Nutelli przejmuje producenta m.in. żelków Trolli.

Zagranica, 11 października 2017

Procter & Gamble vs. Nelson Peltz

Inwestor aktywista domaga się dogłębnej rewizji strategii P&G.

Zagranica, 25 września 2017

Jacobs Douwe Egberts przenosi brytyjski budżet do Carata

Havas nadal obsługuje pozostałą część globalnego budżetu marki.

Kraj, 13 września 2017

Mondelez z nową kampanią dla Milki

Tym razem czekoladowa marka chce "mnożyć delikatność".

Kraj, 5 września 2017

Dariusz Wardencki staje na czele Bahlsen Polska

Nowy prezes ostatnio pracował w USP Zdrowie.

Kraj, 18 sierpnia 2017

Piotr Nowicki w dziale strategii Albedo Marketing

Przeszedł z V&P.