M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Money.pl (firma)"

Kraj, 13 lipca 2017

Elephate powiększa zespół SEO

Do agencji dołącza Klaudia Drogowska.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Tomasz Pudlis dyrektorem sprzedaży grupy Gazeta.pl

Będzie odpowiadał za obsługę agencyjną i pracę biura reklamy Gazeta.pl.

Kraj, 31 marca 2016

Platforma Reach a Blogger przechodzi relaunch

Serwis zmienił nazwę, pozyskał nowych klientów i startuje z kampanią.

Kraj, 16 lutego 2016

Natalia Koc-Nowocińska została head of Ecselis

Na tym stanowisku zastąpiła Michała Kidawę.

Kraj, 19 czerwca 2015

Tomasz Bonek na czele połączonych newsroomów biznesowych Onet-RASP

Po 11 latach w Money.pl pokieruje połączonymi newsroomami i redakcjami serwisów biznesowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 3 czerwca 2015

Anna Szczepańska dołącza do Click Republic

Przed podjęciem pracy w Click Republic związana była z Grupą Interia.

Kraj, 4 lutego 2014

Tomasz Kabarowski nowym prezesem Neo24.pl

Zastąpił Tomasza Stankiewicza, który rozstał się z firmą.

Kraj, 14 stycznia 2014

Rafał Stańczak przeszedł z Motor-Presse do Money.pl

Biuro reklamy Money.pl ma nowego menedżera.

Kraj, 6 grudnia 2013

CupoNation z Money.pl

Portal biznesowy będzie oferował zniżki na zakupy online.

Kraj, 18 listopada 2013

Alina Stahl przeszła do Casus Finanse

Poprzednio zajmowała stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR Money.pl.

Kraj, 21 października 2013

Nowe propozycje reklamowe Money.pl

W serwisach grupy pojawią się trzy formaty rich media.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Mexad powiększa zespół i przenosi się na Kruczą

Emil Sobkowicz w agencji objął stanowisko performance directora.

Kraj, 22 marca 2013

Money.pl reklamuje swoje serwisy

Wsparcie reklamowe otrzymały witryny iWoman.pl i MenStream.pl.

Kraj, 4 stycznia 2013

Nowa aplikacja mobilna grupy Money.pl

WinSpiracje to aplikacja, która umożliwia wybór wina w miejscu jego zakupu. Program powiązany jest z jednym z serwisów lifestyle’owych grupy - Platine.pl.

Kraj, 7 grudnia 2012

Gwiazdkowa kampania Komputronika

Przed świętami największy komputerowy sklep internetowy reklamuje się na outdoorze, w prasie, radiu i online.

Kraj, 5 października 2012

Credit Agricole reklamuje w mediach nową ofertę kont osobistych

Zachęcać będzie do nich Juliette Binoche.

Kraj, 11 września 2012

Joanna Gajewska kieruje marketingiem Money.pl

Portal ma nową menadżerkę.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Marcin Czajka new business managerem w Business Ad Network

Do sieci reklamowej przeszedł z Goldenline.

Kraj, 26 stycznia 2012

Kredyt Bank dla zamożnych

Bank reklamuje ofertę skierowaną do bogatych klientów.

Kraj, 26 stycznia 2012

Serwisy Motor-Presse Polska w BAN

Business Ad Network będzie obsługiwał m.in. serwisy "Men's Health" i "Runners' World".

Kraj, 1 sierpnia 2011

Money.pl rusza z kampanią offline'ową

Grupa chce promować trzy swoje serwisy lifestyle'owe.

Kraj, 16 maja 2011

Wedel szuka ambasadorów Fabryki Przyjemności [WIDEO]

Z okazji 160. urodzin Wedel startuje z ciekawą akcją.

Kraj, 18 marca 2011

Goodyear z wiosenną kampanią sieci Premio

Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki.

Kraj, 4 listopada 2010

Hestia reklamuje się w internecie

Ubezpieczyciel reklamuje swoją ofertę i nowe logo w kampanii online.

Kraj, 23 lipca 2010

Money.pl tworzy stanowisko dyr. marketingu

Grupa serwisów finansowych i biznesowych wyodrębnia struktury marketingowe.

Kraj, 26 maja 2010

Serwisy Polskapresse w BusinessClicku

Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick zajmie się sprzedażą reklam w serwisach Polskapresse.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Kraj, 11 maja 2010

Warta powalczy o klientów PZU

Warta znacznie zwiększa swój budżet reklamowy i rzuca wyzwanie PZU w assistance.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Agora inwestuje w biznesową sieć

Wydawca "Gazety Wyborczej" objął połowę udziałów w sieci reklamowej Business Ad Network należącej do Money.pl.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 9 marca 2010

FM Bank startuje z pierwszą kampanią reklamową

FM Bank, najmłodszy w sektorze bank, powstały na bazie Funduszu Mikro specjalizującego się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),...

Kraj, 17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 18 listopada 2009

Fundusze inwestycyjne wracają z reklamą do mediów

Po ponadrocznej bessie i zapaści na giełdzie towarzystwa funduszy inwestycyjnych powracają pomału z reklamami do mediów. Na razie nieliczni i...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 27 października 2009

Kampania KBC Securities informuje o dwóch nowych platformach inwestycyjnych

Wczoraj KBC Securities rozpoczął kampanię reklamową informującą o dwóch nowych platformach inwestycyjnych - KBCmakler oraz KBCtrader. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna...

Kraj, 13 sierpnia 2009

BizOn zabiera Ad.netowi pozostałe serwisy Money.pl

Sieć BizOn Media rozpoczęła współpracę z Grupą Money.pl. Umowa dotyczy sprzedaży i emisji reklam w całej grupie - przede wszystkim...

Kraj, 28 maja 2009

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

Kraj, 3 marca 2009

Ideacto pracuje dla Lasów Państwowych

Agencja interaktywna Ideacto specjalizująca się w projektach z zakresu użyteczności i strategii internetowej rozpoczęła współpracę z organizacją Lasy Państwowe. Odpowiada...

Kraj, 19 stycznia 2009

Ludmiła Król szefem sprzedaży w sieci BusinessClick

Ludmiła Król, do niedawna dyrektor zarządzający Ad.netu, została dyrektorem sprzedaży w spółce BusinessClick. Jest ona właścicielem sieci reklamy kontekstowej BusinessClick....

Kraj, 15 stycznia 2009

Money.pl objął 70 proc. udziałów w Interaktywnie.com

Money.pl kupił 70 proc. udziałów w serwisie Interaktywnie.com. Udziały w powołanej na potrzeby współpracy strategicznej spółce obok Money.pl objęli Krzysztof...

Kraj, 17 grudnia 2008

GazetaPraca.pl i Jobspot.pl współpracują z serwisem TFI.pl

Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl, rekrutacyjne serwisy Agory, nawiązały współpracę z serwisem TFI.pl. Ma ona na celu zwiększenie efektywności ogłoszeniowej oraz wzmocnienie...

Kraj, 15 grudnia 2008

Money.pl sprzedaje e-książki

Ponad dwa tysiące książek i opracowań udostępnił w plikach PDF portal Money.pl. we współpracy z Digital All - spółką zależną...

Kraj, 5 grudnia 2008

Agora współpracuje z portalem biznesowym Nowoczesna Firma

Agora i portal Nowoczesna Firma, jeden z największych portali biznesowych w Polsce, nawiązały współpracę, w ramach której ogłoszenia z serwisów...

Kraj, 10 października 2008

Media Direction OMD pracuje przy kampanii Finamo

Dom mediowy Media Direction OMD pracuje z Finamo, firmą doradztwa finansowego. Marketer latem szukał domu mediowego i agencji reklamowej. Obecnie...

Kraj, 19 września 2008

Digital All uruchamia serwis Zixo.pl z ofertą elektronicznych książek

Krakowska spółka Digital All uruchamia serwis internetowy Zixo.pl, który sprzedaje książki i publikacje, np. do nauki języków obcych, w formacie...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Bank HSBC inwestuje w wizerunek - zadebiutuje z reklamą w TV

Polski oddział brytyjskiego banku HSBC rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową promującą nową międzynarodową usługę dla klientów indywidualnych - HSBC Premier (to usługa...

Kraj, 24 lipca 2008

Dwa nowe serwisy w sieci reklamowej Budownictwoonline

Tematyczna sieć reklamowa Budownictwoonline zarządzana przez dom mediowy Cormedia rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi serwisami internetowymi - Dom.Money.pl i Taniachata.pl....

Kraj, 17 lipca 2008

Cormedia wyodrębniły segmenty w ramach BudownictwoOnline, wprowadza pakiety reklamowe

Internetowy dom mediowy Cormedia wyodrębnił cztery segmenty w ramach swojej sieci tematycznej BudownictwoOnline (budownictwo, nieruchomości i ogłoszenia, instalacje i usługi,...